Przetargi.pl
Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Czernicach

Ochotnicza Straż Pożarna w Czernicach ogłasza przetarg

  • Adres: 98-320 Osjaków, Czernice
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 607364734
  • Data zamieszczenia: 2017-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Czernicach
    Czernice 24A
    98-320 Osjaków, woj. łódzkie
    tel. 607364734
    REGON: 731490998
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.osjakow.bip.net.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie - OSP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Czernicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Czernicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A do SIWZ. Sprzęt musi być fabrycznie nowy i sprawny technicznie, musi spełniać europejskie normy bezpieczeństwa oraz posiadać niezbędne atesty/certyfikaty. Samochód musi posiadać niezbędne dokumenty wymagane do rejestracji jako samochód uprzywilejowany w ruchu, pożarniczy lub specjalny. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby w dniu dostawy na oferowany sprzęt dołączył następujące dokumenty: kartę pojazdu, książkę gwarancyjną na pojazd, instrukcje użytkowania pojazdu, wyciąg świadectwa homologacji, badania techniczne, inne wymagane przepisami prawa dokumenty. Dokumenty te winny być opracowane w języku polskim. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji (wymagany okres gwarancji) na przedmiot zamówienia liczony od dnia protokolarnego odbioru. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego wykonywania serwisów w okresie objętym gwarancją według wytycznych producenta wraz z kosztami dojazdu w obie strony i wymianą materiałów eksploatacyjnych. Serwis dokonywany będzie w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia i pozostałych materiałach przetargowych znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, to oznacza, że mają charakter wyłącznie wzorcowy i Wykonawca może zaoferować przedmiot równoważny. Parametry podane w opisie przedmiotu zamówienia są parametrami minimalnymi (chyba, że opis stanowi inaczej). Wykonawca może zaoferować sprzęt o podanych parametrach minimalnych lub wyższych. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy tj. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wraz z ofertą szczegółowej specyfikacji/opisu, z której będzie wynikać spełnienie min. parametrów określonych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 93 9251 1019 0013 3997 2000 0010, dla podmiotów zagranicznych: SWIFT CODE GBWCPLPP 93 9251 1019 0013 3997 2000 0010 Wadium w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu) należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie, a kserokopie dokumentu do oferty. Oryginału gwarancji wadialnej nie należy trwale łączyć z dokumentami ofertowymi. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający uzna za skutecznie wniesione, jeżeli wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 8.3 do godz. 10.00 dnia 23.10.2017 r. Kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, winien zawierać: nazwę, adres siedziby, NIP Wykonawcy, Zamawiającego i gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji), określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, okres ważności gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, oświadczenie gwaranta, że zobowiązuje się on bezwarunkowo i nieodwołalnie do zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na wskutek okoliczności określonych w ustawie. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta wybrana została jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1a ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje szczegółowego określenia przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument, z którego będzie wynikało zobowiązanie podmiotu trzeciego, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z pkt 5.5.3 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu. Pełnomocnictwo (oryginał) osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Formularz ofert (zał. nr 1 do SIWZ) Wymagania techniczne (zał. nr 1A do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach