Przetargi.pl
Zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśnieczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Jeleśni

Gmina Jeleśnia ogłasza przetarg

  • Adres: 34-340 Jeleśnia, ul. Plebańska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48338630706 , fax. +48338636797
  • Data zamieszczenia: 2018-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jeleśnia
    ul. Plebańska 1
    34-340 Jeleśnia, woj. śląskie
    tel. +48338630706, fax. +48338636797
    REGON: 000537823
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jelesnia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśnieczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Jeleśni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego, średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4 dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Jeleśni, o minimalnych parametrach i z wyposażeniem opisanym w załączniki nr 2 do niniejszej specyfikacji – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; b. wypełnione oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w punkcie 8.1 oraz 8.2 niniejszej specyfikacji – zawarte w załączniku nr 3 do specyfikacji; c. wypełnione oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 8.3 niniejszej specyfikacji – zawarte w załączniku nr 4 do SIWZ; d. szczegółowy opis oferowanego samochodu w zakresie potwierdzenia, że odpowiada on wymaganiom zamawiającego, określonym w załączniku nr2 do niniejszej specyfikacji; jeżeli wykonawca zaproponuje w ofercie produkt równoważny, to opis musi zawierać dokładny opis techniczny oferowanego zamiennika. e. pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie (jeżeli dotyczy); f. dowód wniesienia wadium;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach