Urząd Gminy i Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 11-230 Bisztynek, ul. Kościuszki 2
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 7188616 , fax. 089 7188603
- Data zamieszczenia: 2009-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta
ul. Kościuszki 2 2
11-230 Bisztynek, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 7188616, fax. 089 7188603
REGON: 00052927800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bisztynek-ugim.bip-wm.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Bisztynku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego na podwoziu z napedem4x4 zgodnie z parametrami określonymi w załączniku nr 3 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy, tj., którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub będę dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, na potwierdzenie czego załączą pisemne oświadczenie podmiotu, który zobowiązuje się udostępnić wymagany potencjał techniczny i osoby c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 5.1. na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z pkt. 6 SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych w pkt. 6 SIWZ oświadczeń i dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 5.1. to, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 i 4 ustawy PZP, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zostać przygotowana zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ oraz zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 2. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący (załącznik nr 1 do SIWZ), 3. Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SIWZ), 6.2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy PZP, należy przedstawić następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). 8. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy przedstawić następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 9. Wykaz wykonanych dostaw średnich samochodów ratowniczo - gaśniczych 4x4 w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 10. W celu potwierdzenia ,że oferowana dostawa odpowiada wymaganiu określonym przez zamawiającego należy przedstawić następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 11. Wypełnioną przez Wykonawcę Specyfikację Techniczną pn. Wymagania dla średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4 (załącznik nr 3 do SIWZ), 12. Świadectwo homologacji typu oferowanego podwozia. 13 Świadectwo dopuszczenia CNBOP na typ pojazdu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bisztynek-ugim.bip-wm.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wozu strażackiego dla jednostki OSP w Waplewie - przetarg IV
Dodano: 2015-11-05 - Zakup wozu strażackiego dla jednostki OSP w Waplewie - przetarg III
Dodano: 2015-10-28 - ZAKUP LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO DLA OSP JEGLIA
Dodano: 2015-10-14 - Zakup wozu strażackiego dla jednostki OSP w Waplewie - przetarg II
Dodano: 2015-10-14 - Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego przeznaczonego na cele ochrony przeciwpożarowej z przeznaczeniem dla jednostki przeciwpożarowej Ochotniczej Straży Pożarnej w Reszlu.
Dodano: 2015-10-02 - Zakup wozu strażackiego dla jednostki OSP w Waplewie
Dodano: 2015-09-29 - Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu specjalnego, pożarniczego, ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4 - terenowego, typ GBA 2,5/16 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Reszlu
Dodano: 2015-09-04 - ZAKUP ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO DLA OSP W KRZEMIENIEWIE
Dodano: 2015-08-05 - Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego z funkcją ratowniczą
Dodano: 2015-05-18 - Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego z funkcją ratowniczą
Dodano: 2015-05-05