Przetargi.pl
Zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z funkcją ograniczania stref skażeń chemicznych na podwoziu z napędem 4x4 dla Komendy Miejskiej PSP w Zielonej Górze

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-074 Zielona Góra, ul. Kasprowicza 3/5
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4575600 , fax. 068 4575604
  • Data zamieszczenia: 2009-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze
    ul. Kasprowicza 3/5 3/5
    65-074 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4575600, fax. 068 4575604
    REGON: 97118185700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z funkcją ograniczania stref skażeń chemicznych na podwoziu z napędem 4x4 dla Komendy Miejskiej PSP w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Średni samochód ratowniczo - gaśniczy z funkcją ograniczania stref skażeń chemicznych na podwoziu z napędem 4x4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy, tj., którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 2 Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: - należy wskazać osobę pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o zamówienie publiczne i ewentualnego zawarcia umowy. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. - każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - potencjał ekonomiczny i techniczny oraz dysponowanie niezbędną wiedzą i doświadczenie Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane warunki - w przypadku warunku posiadania pracowników zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawcy w sumie muszą spełniać wymagane warunki - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 1. i 2 na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z pkt. 7 SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych w pkt. 7 SIWZ oświadczeń i dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 1. i 2 to, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 i 4 ustawy PZP, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zostać przygotowana zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ oraz zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Wypełnioną przez Wykonawcę Specyfikację Techniczną pn. WYMAGANIA TECHNICZNE DLA ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO Z NAPĘDEM 4x4 (załącznik nr 3 do SIWZ), 1.2. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 1.3. Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SIWZ), 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy PZP, należy przedstawić następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.3 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.4 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). 2.5 Wykaz wykonanych dostaw średnich samochodów ratowniczo - gaśniczych 4x4 do jednostek ochrony przeciwpożarowej w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 2.6 Świadectwo homologacji typu oferowanego podwozia. 2.7 Świadectwo dopuszczenia CNOBP na oferowany pojazd. 3. zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 4) przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku składania jednej oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty wymienione w/w dołącza każdy z Wykonawców występujący wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach