Przetargi.pl
Zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Uzdowo

Ochotnicza Straż Pożarna w Uzdowie ogłasza przetarg

  • Adres: 13-200 Uzdowo, Uzdowo
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 603592202
  • Data zamieszczenia: 2020-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Uzdowie
    Uzdowo 52
    13-200 Uzdowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 603592202
    REGON: 511393550
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Uzdowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Uzdowie. II. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Szczegółowy opis wymagań i parametrów technicznych przedmiotu zamówienia wymaganych przez Zamawiającego określa: a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ i Załącznik Nr 1 do SOPZ Rozdziału III SIWZ b) Projekt umowy Rozdziału IV SIWZ. 2)Wykaz sprzętu pożarniczego Zamawiającego przeznaczonego do zamontowania przez Wykonawcę w nowym samochodzie ratowniczo - gaśniczym z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Uzdowie określa: a) Załącznik Nr 2 do SOPZ Rozdziału III SIWZ. III. Opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ, Projekcie umowy Rozdziału IV SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I Oferta. Kompletna oferta musi zawierać: 1) Formularz Oferty sporządzony wg Załącznika nr 1 do IDW Rozdziału II SIWZ 2) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego ( jeżeli dana sytuacja dotyczy wykonawcy) 3) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i ogłoszeniu o zamówieniu sporządzone wg Załącznika nr 3 do IDW Rozdziału II SIWZ- aktualne na dzień składania oferty 4) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 12-23 i art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych sporządzone wg Załącznika nr 4 do IDW Rozdziału II SIWZ - aktualne na dzień składania oferty 5) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom sporządzone wg załącznika nr 6 do IDW Rozdziału II SIWZ 6) Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji sporządzone wg załącznika nr 7 do IDW Rozdziału II SIWZ 7) Pisemne zobowiązanie sporządzone wg załącznika nr 9do IDW Rozdziału II SIWZ lub inne dokumenty o których mowa § 5 ust. 4 pkt 3 o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp 8) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO sporządzone wg załącznika nr 10 do IDW Rozdziału II SIWZ. Ponadto: Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej sporządzone wg załącznika nr 8 do IDW Rozdziału II SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach