Przetargi.pl
Zakup średniego samochodu pożarniczego dla OSP Chmielew

Gmina Magnuszew ogłasza przetarg

  • Adres: 26-910 Magnuszew, ul. Saperów
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 217 105 , fax. 486 217 025
  • Data zamieszczenia: 2020-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Magnuszew
    ul. Saperów 24
    26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie
    tel. 486 217 105, fax. 486 217 025
    REGON: 67022383000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmagnuszew.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup średniego samochodu pożarniczego dla OSP Chmielew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2020r. średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego 4x4 dla jednostki OSP w Chmielewie z dokumentami niezbędnymi do jego rejestracji, w zakresie i na warunkach określonych w załączniku nr 3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia, zakres prac oraz min. wymagania dotyczące parametrów technicznych przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie kompleksowo, tj. dostarczyć przedmiot zamówienia wraz ze wszystkimi niezbędnymi elementami umożliwiającymi użytkowanie pojazdu zgodnie z jego przeznaczeniem bez dodatkowych zakupów po stronie zamawiającego wraz z instruktarzem z obsługi przedmiotu zamówienia osób wyznaczonych przez zamawiającego, na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik 2 SIWZ. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i pochodzić z legalnego, oficjalnego kanału dystrybucji producenta, musi być wolny od wad fizycznych lub prawnych, zgodny z normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi. W ramach świadczonej dostawy Wykonawca zapewnia: a) Przekazanie przedmiotu zamówienia wraz z wyposażeniem w siedzibie Wykonawcy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, po uprzednim powiadomieniu przez Wykonawcę o dacie odbioru Zamawiającego. b) Odbiór przedmiotu zamówienia na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego w obecności przedstawicieli stron. c) Zamawiającemu dostęp do autoryzowanej stacji obsługi znajdującej się w odległości nie większej niż 100 km licząc od siedziby OSP w Chmielewie, d) przeglądy serwisowe zgodnie z programem przeglądów przewidzianym przez producenta samochodu na własny koszt. e) niezwłoczne wykonanie napraw gwarancyjnych samochodu, jednak w terminie nie dłuższym niż 14 dni od chwili zgłoszenia usterki, f) w ramach gwarancji Wykonawca będzie stosował fabrycznie nowe oryginalne części, g) okres gwarancji dla nowych części odpowiada okresom gwarancji określonym siwz, h) wszelkie koszty związane z usuwaniem wad lub usterek w okresie udzielonej gwarancji ponosi Wykonawca, i) w okresie gwarancji na swój koszt transport unieruchomionego pojazdu do autoryzowanego punktu serwisu, j) w okresie gwarancji wymianę pojazdu na nowy, jeżeli naprawa okaże się niemożliwa lub bezskuteczna (czas naprawy nie wlicza się do okresu gwarancyjnego). Okres gwarancji wydłuża się o czas trwania naprawy, k) wyposażenie przedmiotu zamówienia w silnik spełniający obowiązujące normy emisji spalin regulujących dozwolone limity emisji szkodliwych substancji takich jak tlenki azotu (NOx), cząsteczki stałe (PM), węglowodory (HC) oraz dwutlenki węgla (CO), o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryterium oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz. U. z 2011r. nr 96 poz. 559). l) dostarczenie wraz z samochodem Zamawiającemu dokumentacji technicznej z instrukcją obsługi, kartę gwarancyjną (w języku polskim), kartę pojazdu, świadectwo zgodności WE oraz inne dokumenty, które są niezbędne do rejestracji pojazdu w Wydziale Komunikacji, właściwym dla siedziby Zamawiającego. Samochód musi posiadać świadectwo homologacji z przeznaczeniem zgodnym z przedmiotem zamówienia wydane przez stacje kontroli pojazdów dopuszczenia do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. O przygotowaniu samochodu do dostawy/odbioru Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem. W dniu odbioru samochodu zostanie sporządzony protokół odbioru. Protokół odbioru samochodu zostanie podpisany obustronnie przez przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego, m) ubezpieczenie pojazdu – pakiet ubezpieczeniowy OC, AC, NW (od wartości brutto pojazdu) wystawione na min. rok od rejestracji pojazdu, n) szkolenie z zakresu obsługi samochodu ratowniczo-gaśniczego w dniu odbioru przedmiotu umowy w siedzibie Wykonawcy, o) Przedmiot umowy zostanie wydany Wykonawcy z pełnym zbiornikiem paliwa. p) Pojazd musi być oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami, q) Pojazd musi posiadać ważne świadectwo dopuszczenia do eksploatacji i użytkowania wydane w oparciu o obowiązujące przepisy, r) Pojazd musi być przystosowany do eksploatacji: - we wszystkich porach roku i doby, w warunkach atmosferycznych spotykanych w polskiej strefie klimatycznej, - po drogach twardych i gruntowych, - przechowywania na wolnym powietrzu. r) Że przedmiot postępowania stanowi jego własność, jest wolny od wad prawnych oraz praw osób trzecich i nie toczą się żadne postępowania którego przedmiotem jest ten samochodów oraz że nie stanowi on przedmiotu zabezpieczenia. Parametry techniczne i wyposażenie pojazdu zgodnie ze specyfikacją techniczną – załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7.600,00zł. Wadium musi obejmować okres związania z ofertą. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) W pieniądzu – wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego 2) W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) W gwarancjach bankowych 4) W gwarancjach ubezpieczeniowych 5) W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy płacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Magnuszew, który jest organem wykonawczym Zamawiającego Bank BS Piaseczno 06 8002 0004 0100 2033 2001 0008 z dopiskiem: "Zakup samochodu p.poż dla OSP Chmielew ” Kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do składanej oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu będzie uważane za wniesione prawidłowo wówczas, jeżeli kwota wymaganego wadium będzie znajdowała się na wskazanym koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca wybierze wadium w postaci niepieniężnej, oryginał dokumentu należy złożyć w dodatkowej kopercie do oferty Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty/ lub złożyć w kancelarii Urzędu Gminy w Magnuszewie, ul.Saperów 24, 26-910 Magnuszew Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Oferta, niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form, zostanie wykluczona bez rozpatrywania. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach