Przetargi.pl
Zakup spycharki gąsienicowej

EKO-TRANS Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 13200 Działdowo, ul. Przemysłowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 23 697 78 86 , fax. 23 697 78 86
  • Data zamieszczenia: 2018-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: EKO-TRANS Sp. z o.o.
    ul. Przemysłowa 22555
    13200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 23 697 78 86, fax. 23 697 78 86
    REGON: 28144901500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://eko-trans.info.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczona odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup spycharki gąsienicowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: • Zakup i dostawa używanej spycharki gąsienicowej na składowisko odpadów w Zakrzewie, 13-200 Działdowo, spełniającej warunki dopuszczenia do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. • Oferowany przez Wykonawcę pojazd powinien być w pełni sprawny i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SIZW. • Spycharka gąsienicowa powinna posiadać katalog części zamiennych i instrukcję obsługi w języku polskim, • Spycharka gąsienicowa nie może być starsza niż rok produkcji 2004, • Szczegółowy zakres przedmiotu dostawy został określony w załączniku nr 5 do SIZW. 2. Forma finansowania zakupu przedmiotu zamówienia Zamawiający zamierza sfinansować przedmiot zamówienia ze środków własnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego przedmiotu zamówienia umowy na koszt własny w chwili wydania przedmiotu zamówienia. Jeżeli ocena stanu technicznego będzie negatywna Zamawiający nie odbierze przedmiotu zamówienia co będzie skutkowało odstąpieniem od umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43211000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7.500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089, 1475 i 2201) z późn. zm.). 3. Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN, zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy”; lub d) zgodnie z art. 46. ust. 4a ustawy P.Z.P. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank PEKAO SA. w Działdowie pl. Mickiewicza 2/3 56 1240 5338 1111 0010 4837 4793 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które znalazło się na rachunku Zamawiającego do upływu terminu składania ofert. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej należy złożyć oryginał potwierdzający wniesienie wadium w odrębnej kopercie w sekretariacie EKO – TRANS Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 61/10, 13-200 Działdowo, najpóźniej w terminie składania ofert. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy P.Z.P. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 4) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od sposobu dokonania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną