Gmina Tarnowiec ogłasza przetarg
- Adres: 38204 Tarnowiec, Tarnowiec 211
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4424089, 013 4424092 , fax. 134 424 011
- Data zamieszczenia: 2017-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tarnowiec
Tarnowiec 211
38204 Tarnowiec, woj. podkarpackie
tel. 013 4424089, 013 4424092, fax. 134 424 011
REGON: 37044039900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tarnowiec.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu w ramach realizowanego projektu ,,Wysoka jakość usług administracyjnych w Gminach Brzyska, Dukla, Jasło , Skołyszyn i Tarnowiec” w ramach osi priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu w ramach realizowanego projektu ,,Wysoka jakość usług administracyjnych w Gminach Brzyska, Dukla, Jasło , Skołyszyn i Tarnowiec” w ramach osi priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój: - felcerka – 3 szt. - niszczarka – 3 szt. - drukarka – 2 szt. - zasilacz awaryjny – 2 szt. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dalej „SOPZ” powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy użytemu w SOPZ towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w SOPZ. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30232110-8 - drukarki laserowe 30191400-8 – niszczarki 31682530-4 - awaryjne urządzenia energetyczne 42991100-0 - maszyny introligatorskie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232110-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie powiadomiony odrębnym pismem o terminie i miejscu dostarczenia wypełnionego przez Wykonawcę Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Narodowego Funduszu Zdrowia w Warszawie Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego z siedzibą w Rzeszowie
Dodano: 2020-11-16 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji
Dodano: 2020-10-01 - Dostawa kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego
Dodano: 2020-08-26 - Dostawa kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego dla Katedry Systemów Elektronicznych i Telekomunikacyjnych
Dodano: 2020-06-25 - zakup i dostawę urządzeń drukujących, urządzeń wielofunkcyjnych oraz zestawów komputerowych.
Dodano: 2019-12-06 - zakup i dostawa urządzeń drukujących laserowych mono i urządzeń wielofunkcyjnych mono i kolor.
Dodano: 2019-10-04 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz zasilacza awaryjnego UPS na potrzeby systemu EZD
Dodano: 2019-09-13 - Dostawa drukarek etykiet, czytników kodów oraz oprogramowania na potrzeby systemu EZD
Dodano: 2019-09-11 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby systemu EZD
Dodano: 2019-07-05 - Dostawa kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego
Dodano: 2019-02-26