Przetargi.pl
Zakup sprzętu, urządzeń i aparatury medycznej dla potrzeb placówek Radomskiego Szpitala Specjalistycznego realizowany w ramach zadania Zakup sprzętu i aparatury medycznej

Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-610 Radom, ul. Lekarska 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3615285, 3615284 , fax. 48 3615213
  • Data zamieszczenia: 2015-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
    ul. Lekarska 4 4
    26-610 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3615285, 3615284, fax. 48 3615213
    REGON: 00031508600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu, urządzeń i aparatury medycznej dla potrzeb placówek Radomskiego Szpitala Specjalistycznego realizowany w ramach zadania Zakup sprzętu i aparatury medycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu, urządzeń i aparatury medycznej dla potrzeb placówek Radomskiego Szpitala Specjalistycznego realizowany w ramach zadania Zakup sprzętu i aparatury medycznej: Część nr 1 - Przenośny aparat do USG dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Część nr 2 - Aparat EKG szt. 4 dla potrzeb O/Neurologicznego, O/Chirurgii Ogólnej, SOR Część nr 3 - Ssak elektryczny szt.2 dla potrzeb Oddziału Neurologicznego Część nr 4 - Holter EKG wraz z osprzętem szt.2 dla potrzeb Oddziału Neurologicznego Część nr 5 - Defibrylator dla potrzeb Oddziału Chirurgii Ogólnej Część nr 6 - Procesor tkankowy próżniowy dla potrzeb Zakładu Patomorfologii Część nr 7 - Stół laboratoryjny do pobierania wycinków dla potrzeb Zakładu Patomorfologii Część nr 8 - Osmometr dla potrzeb Centralnego Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Część nr 9 - Zamrażarka do zamrażania osocza dla potrzeb Pracowni Serologii Transfuzjologicznej Część nr 10 - Łóżka intensywnego nadzoru z osprzętem szt.7 dla potrzeb Oddziałów Szpitalnych Część nr 11 - Łóżka intensywnego nadzoru z osprzętem szt.3 z udźwigiem min.250 kg, dla potrzeb Oddziałów Szpitalnych Część nr 12 - Wózek do przewożenia chorych w pozycji leżącej szt.4 Część nr 13 - Łóżka intensywnego nadzoru z osprzętem szt.23 dla potrzeb Oddziałów Szpitalnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331921209
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie Wadium. 2. Zamawiający określa wadium w wysokości: Dla części nr 1 - 1.685,19 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset osiemdziesiąt pięć złotych dziewiętnaście groszy) Dla części nr 2 - 370,37 PLN ( słownie: trzysta siedemdziesiąt złotych trzydzieści siedem groszy) Dla części nr 3 - 129,63 PLN ( słownie: sto dwadzieścia dziewięć złotych sześćdziesiąt trzy grosze) Dla części nr 4 - 925,92 PLN ( słownie: dziewięćset dwadzieścia pięć złotych dziewięćdziesiąt dwa grosze) Dla części nr 5 - 407,41 PLN ( słownie: czterysta siedem złotych czterdzieści jeden groszy) Dla części nr 6 - 2.314,81 PLN ( słownie: dwa tysiące trzysta czternaście złotych osiemdziesiąt jeden groszy) Dla części nr 7 - 585,37 PLN ( słownie: pięćset osiemdziesiąt pięć złotych trzydzieści siedem groszy) Dla części nr 8 - 333,33 PLN ( słownie: trzysta trzydzieści trzy złote trzydzieści trzy grosze) Dla części nr 9 - 422,76 PLN ( słownie: czterysta dwadzieścia dwa złote siedemdziesiąt sześć groszy) Dla części nr 10 - 3.240,74 PLN ( słownie: trzy tysiące dwieście czterdzieści złotych siedemdziesiąt cztery grosze) Dla części nr 11 - 777,78 PLN ( słownie: siedemset siedemdziesiąt siedem złotych siedemdziesiąt osiem groszy) Dla części nr 12 - 370,37 PLN ( słownie: trzysta siedemdziesiąt złotych trzydzieści siedem groszy) Dla część nr 13 - 2.981,48 PLN ( Słownie: dwa tysiące dziewięćset osiemdziesiąt jeden złotych czterdzieści osiem groszy) 3.Wadium musi być wniesione do dnia 2015.11.04 do godz. 10:00 4 Wadium można wnieść w następujących formach, w: 4.1. pieniądzu - przelew na konto Pekao S. A. I o/Radom 30 1240 1789 1111 0000 0777 0652 4.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 4.3 gwarancjach bankowych, 4.4 .gwarancjach ubezpieczeniowych, 4.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o Utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (D z. U. z 2007r Nr 42, poz, 275 z późn.zm). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać Wadium P-49-2015 dla części nr 5.W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej o jego wniesieniu w termie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie o której mowa w pkt.4.2-4.5 wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty te muszą być ważne przez cały okres związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 7.Okoliczności i zasady zwrotu wadium określone są w ustawie Prawo zamówień publicznych art. 46 ustawy pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: przetargi.rszs.radom.regiony.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach