Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie ogłasza przetarg
- Adres: 11-401 Kętrzyn, ul. Sikorskiego 78
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 750 31 88 , fax. 089 750 37 54
- Data zamieszczenia: 2009-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
ul. Sikorskiego 78 78
11-401 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 750 31 88, fax. 089 750 37 54
REGON: 51020760500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.warmaz.strazgraniczna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu teleinformatycznego na wyposażenie bloku nr 20 oraz 22. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu teleinformatycznego na wyposażenie bloku nr 20 oraz 22. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a, 1b do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w Postępowaniu dołączą do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w Postępowaniu zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych w ofercie oświadczeniach i dokumentach, o których mowa niżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda: 1.1. Oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jest zobowiązany do przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, Zamawiający żąda: 2.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 2.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokument o którym mowa w punkcie 3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA: Dokumenty, o których mowa wyżej muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.). Jeżeli dokument składa się z kilku stron to zaleca się, aby każda z nich była poświadczona za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warmaz.strazgraniczna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie oraz przejść granicznych w województwie warmińsko-mazurskim
Dodano: 2015-11-25 - Dostawa komputerów przenośnych na potrzeby Izby Celnej w Olsztynie
Dodano: 2015-11-23 - Zakup i dostawa sprzętu informatycznego nowego i używanego dla potrzeb Urzędu Kontroli Skarbowej w Olsztynie
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa komputerów przenośnych dla Izby Celnej w Olsztynie
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa komputerów przenośnych, adapteru, oprogramowania, toreb do notebooków, myszy komputerowych, klawiatur komputerowych, monitora, monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych, pendrive, niszczarek, baterii do notebooka, akumulatorów do UPS, prezentera multimedialnego, telefonów bezprzewodowych, tabletu, dysku zewnętrznego
Dodano: 2015-11-04 - Zakup i dostawa sprzętu informatycznego nowego i używanego dla potrzeb Urzędu Kontroli Skarbowej w Olsztynie
Dodano: 2015-10-08 - dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
Dodano: 2015-08-25 - Dostawa i instalacja nowego sprzętu do wyposażenia pracowni radiowo - telewizyjnej dla Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.
Dodano: 2015-07-17 - Dostawa sprzętu komputerowego, min: komputerów przenośnych , zestawu komputerowego stacjonarnego ,drukarki na potrzeby Warmińsko - Mazurskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Olsztynie, w związku z realizacją zadań Funduszu Pracy
Dodano: 2015-07-16 - Dostawa sprzętu komputerowego, min: komputerów przenośnych (CPV 30213100-6 - komputery przenośne), zestawu komputerowego stacjonarnego (CPV 30200000-1 - urządzenia komputerowe), drukarki (CPV 42162000-7 - urządzenia drukujące) na potrzeby Warmińsko - Mazurskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Olsztynie, w związku z realizacją zadań Funduszu Pracy
Dodano: 2015-07-07