Przetargi.pl
Zakup sprzętu rehabilitacyjnego realizowanego w ramach ,,Programu wyrównywania różnic miedzy regionami II w obszarze A, w ramach projektu: ,,Podniesienie jakości usług medycznych świadczonych osobom niepełnosprawnym - zakup sprzętu rehabilitacyjnego do SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacjiw Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Waryńskiego 22A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5662233 , fax. 087 5662260
  • Data zamieszczenia: 2011-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacjiw Suwałkach
    ul. Waryńskiego 22A 22A
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5662233, fax. 087 5662260
    REGON: 79031793700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu rehabilitacyjnego realizowanego w ramach ,,Programu wyrównywania różnic miedzy regionami II w obszarze A, w ramach projektu: ,,Podniesienie jakości usług medycznych świadczonych osobom niepełnosprawnym - zakup sprzętu rehabilitacyjnego do SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dotyczy : Zadania I, Zadania II, 1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych z podziałem na Zadanie I i Zadanie II 2. Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie I - Łóżko rehabilitacyjne z wyposażeniem (barierkami i osprzętem) -elektryczne - 2 komplety - wymiary: około 2100 x 950mm - wysokość około 1010 mm - wysokość leża około 550 mm - dwukrotnie łamane leże - materac 2x łamany w pokrowcu zmywalnym paro przepuszczalnym - elektryczne regulacje wysokości leża, sekcja oparcia pleców ok.70?, możliwość oparcia uda i podudzia, - pilot ręczny do sterowania funkcjami łóżka - koła blokowane centralnie, jedno posiadające blokadę kierunkową - 2 barierki boczne ochronne składane - wysięgnik wraz z uchwytem ręki - wysuwana półka do odkładania pościeli - uchwyt na kaczkę, worki, do kroplówek - materac paraprzepuszczalny (grubość ok. 13 cm, p/odleżynowy, stabilny zagłówek, zawór reanimacyjny, pokrowiec z tkaniny nieprzemakalnej, pompa stabilizująca, alarm dźwiękowy wizualny, do 150 kg) - materac zwykły w pokrowcu zmywalnym paro przepuszczalnym - tablica to kart gorączkowych Zadanie II - 1. Parapodium dynamiczne - 1 szt. - przyrząd do pionizacji pacjenta o wzroście ok. 155-185 cm, - umożliwiające lokomocję (poprzez balans tułowiem) pacjenta z niedowładem kończyn dolnych, - dobra stabilizacja przednia i boczna tułowia, - elementy płozowe z platformami przyśrodkowymi dla umieszczenia stóp (dolny tylny punkt podparcia), - łukowate obejmy kolanowe przednie (środkowy punkt podparcia), - otwierany od tyłu pas biodrowy (górny tylny i przedni punkt podparcia), - bardzo szeroki zakres regulacji umożliwiający jak najlepsze dopasowanie urządzenia zapewniając przy tym pełen komfort i bezpieczeństwo pacjenta. Zastosowanie: urządzenie rehabilitacyjne oraz użytkowe, szczególnie dla pacjentów z paraplegią, przepukliną oponowo-rdzeniową, MPD. Umożliwia szeroko rozumianą rehabilitację poprzez pionizację oraz samodzielną lokomocję Pacjenta bez pomocy osób trzecich. 2. Lampa statywowa generująca promienie UV (moc ok. 500W) i IR (moc ok. 1000W) wraz z promiennikami - 1 szt. - dodatkowo 1 komplet promienników, 3. Stół do masażu z elektryczną regulacją wysokości - masaż leczniczy - 1 szt. Elektryczna regulacja wysokości w zakresie wysokości ok. 45 cm - 100 cm oraz regulowany zagłówek do terapii według metody Bobath. Dopuszczalne obciążenie do 200 kg o minimalnych wymiarach długość - 200 cm, szerokość - 120 cm, 4. Urządzenie do prowadzenia ciągłego ruchu biernego CPM stawu łokciowego o niegorszych parametrach jak np. Artromot E-2 - 1 szt. Dane techniczne powinny uwzględniać: - zginanie / prostowanie -5o/0o/140o - pronacja /supinacja - 90o/0o/90o - ruch fizjologiczny umożliwiający kombinację ruchów PNF - nieskomplikowana przebudowa z lewej na prawą kończynę - prosta obsługa przy pomocy programowanego pilota w języku polskim - karta chip do zapamiętywania danych terapii pacjenta (minimum 3 szt) - dostosowywanie do wymiarów anatomicznych pacjenta - funkcja bezpieczeństwa pacjenta - program rozgrzewki, stretchingu i oscylacji - wyposażony w siedzisko - podstawa jezdna 5. Wózek inwalidzki - rehabilitacyjny - 7 szt. - wózek inwalidzki lekki aluminiowy, dla pacjentów o wadze do około 150kg, - spacerowo - pokojowy, zwrotny, - konstrukcja krzyżakowa, składana, pokryta lakierem proszkowym - możliwość regulacji rączek do pchania - kółka przednie małe kauczukowe 6. Aparat do RR z mankietem - 3 szt. Ciśnieniomierz dwuprzewodowy z manometrem rozdzielonym od gruszki. Manometr jest chroniony przed urazami mechanicznymi. Manometr z metalową nierdzewną obudową. Wmontowany z tyłu sprężynowy klips pozwala na łatwe zamocowanie np. na mankiecie. Tarcza ok. 48 mm średnicy Odporny na wstrząsy, Gruszka i manometr podłączone do oddzielnych przewodów Manometr zabezpieczony przed nadmiernym wzrostem ciśnienia i wyposażony w nierdzewny mechanizm pomiarowy Mankiet bez rzepu (z możliwością zakładania okrężnie na ramię u osób otyłych) Pompka gruszkowa z zaworkiem Obudowa manometru wykonana z wysokogatunkowej stali Manometr z dwufunkcyjnym klipsem pozwalającym na zaczepienie lub podwieszenie np. na mankiecie. Rozmiar mankietu ok. 32 cm 7. Aparat do RR nadgarstkowy elektroniczny - 2 szt. Urządzenie w pełni automatyczne z systemem trzykrotnego pomiaru - co pozwala uzyskać większą dokładność pomiaru, z dołączonymi bateriami. 8. Stołki rehabilitacyjne - 3 szt. - obrotowe - podnośnik i podstawa chromowana z pięcioma kółkami - oparcie pod nogi (podnóżek) z możliwością regulacji wysokości - wysokość siedzenia regulowana pneumatycznie w przedziale ok. 65 - 80 cm - łatwe do czyszczenia. 9. Stoliki przyłóżkowe - 5 szt. Potocznie zwany - przyjaciel, służy do potrzeb karmienia pacjentów przyłóżkowo, - możliwość regulacji kąta nachylenia, - wskazane aby obrzeże blatu stolika było np. lekko zagięte co uniemożliwi przesuwanie się znajdujących się na nim talerzy, - wyposażony w kółka jezdne. 10. Power stepper - 2 szt. Przeznaczenie : urządzenie do ćwiczeń czynnych, wolnych z oporem - stymulator chodzenia po schodach z siłownikami - stepper typu power (przeznaczony do intensywnego wykorzystania), wzmacniających mięśnie kończyn dolnych, wspomagający leczenie schorzeń reumatycznych, neurologicznych i ortopedycznych. Wyposażony w dodatkowy komplet siłowników, uchwyt rąk, wyświetlanie informacji o pokonanych stopniach, dopuszczalna masa ćwiczącego do min 130 kg. Inne dane, parametry i informacje istotne dla przedmiotu zamówienia Rok produkcji 2011. Kolorystyka sprzętów do uzgodnienia z zamawiającym na etapie realizacji. Dostawca zobowiązany jest w/w sprzęty: dostarczyć, zamontować/uruchomić, przeszkolić personel z zakresu obsługi, dołączyć aktualnie obowiązujące dokumenty atesty, certyfikaty dopuszczające do użytkowania. Gwarancja min 24 miesiące. W ramach udzielonej gwarancji dostawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatne przeglądy okresowe, konserwacyjne. Faktura za zrealizowane zadanie musi być wystawiona zgodnie z formularzem cenowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.spzozors.wrotapodlasia.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach