Przetargi.pl
ZAKUP SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO

116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 45-759 Opole, ul. Wróblewskiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 62 60 61;261 62 51 29 , fax. 261 62 60 51
  • Data zamieszczenia: 2020-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
    ul. Wróblewskiego 46
    45-759 Opole, woj. opolskie
    tel. 261 62 60 61;261 62 51 29, fax. 261 62 60 51
    REGON: 53156361100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.116szpital.opole.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do zakładu rehabilitacji na potrzeby realizacji świadczeń pacjentów oddziału rehabilitacyjnego z podziałem na 19 Zadań. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za część zamówienia uważa się pojedyncze Zadanie. Oferty można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. Oferta musi być złożona na cały przedmiot zamówienia w danym Zadaniu. 6. Zamówienie zostało podzielone na 19 Zadań: Zadanie nr 1 – Aparat do elektroterapii i ultradźwięków z osprzętem – 2 szt. Zadanie nr 2 – Aparat do laseroterapii – 1 szt. Zadanie nr 3 – Aparat do magnetostymulacji i światłoterapii – 1 szt. Zadanie nr 4 – Urządzenie do krioterapii na ciekły azot – 1 szt. Zadanie nr 5 – Lampa typu Sollux – 1 szt. Zadanie nr 6 – Lampa typu Bioptron – 1 szt. Zadanie nr 7 – Leżanka – 4 szt. Zadanie nr 8 – Stół rehabilitacyjny – 4 szt. Zadanie nr 9 – Wanna do masażu wirowego kończyn dolnych – 1 szt. Zadanie nr 10 – Wanna do masażu wirowego kończyn górnych – 1 szt. Zadanie nr 11 – Szafa termiczna – 1 szt. Zadanie nr 12 – Podgrzewacz okładów – 1 szt. Zadanie nr 13 – Kabina do ćwiczeń i zawieszeń (UGUL) z osprzętem – 2 szt. Zadanie nr 14 – Szyna do ćwiczeń biernych stawu kolanowego i biodrowego – 1 szt. Zadanie nr 15 – Elektryczny rotor do ćwiczeń czynnych i biernych kończyn górnych i dolnych – 2 szt. Zadanie nr 16 – Tablica do ćwiczeń manualnych dłoni z oporem – 1 szt. Zadanie nr 17 – Lampy dezynfekcyjne UV – 4 szt. Zadanie nr 18: – Materace rehabilitacyjne – 12 szt. – Kliny – 10 szt. – Wałki – 10 szt. – Półwałki – 10 szt. – Piłki rehabilitacyjne – 5 szt. Zadanie nr 19 – Torba reanimacyjna z wyposażeniem – 1 szt. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane parametry techniczne zawarte zostały w formularzu Zestawienia parametrów technicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. 8. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, rok produkcji wyłącznie 2020 (sprzęt niepowystawowy i/ lub niedemonstracyjny). Zamawiający nie dopuszcza sprzętu wyprodukowanego przed rokiem 2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33150000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. Zamawiający wymaga aby oferta Wykonawcy zawierała co najmniej: 1) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Parametry techniczne – załącznik nr 3 do SIWZ; 4) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia - załącznik nr 4 do SIWZ; 5) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 6 do SIWZ 6) Zobowiązanie lub inny dokument, że wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów przy realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy; 7) Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach