Przetargi.pl
Zakup sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego w ramach projektu pn.: ,,Utworzenie wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego w powiecie niżańskim”.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 37400 Nisko, ul. Kościuszki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 84 16 368 , fax. 15 84 16 368
  • Data zamieszczenia: 2018-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Kościuszki 7
    37400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 15 84 16 368, fax. 15 84 16 368
    REGON: 83041426500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-nisko.pl , www.bip.powiat-nisko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego w ramach projektu pn.: ,,Utworzenie wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego w powiecie niżańskim”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego w ramach projektu pn. ,,Utworzenie wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego w powiecie niżańskim”. 2. Zamówienie obejmuje zakup następującego sprzętu rehabilitacyjnego, wspomagającego i pielęgnacyjnego: - balkonik z podpaszkami – 5 szt., - pionizator dynamiczny – 2 szt., - wózek inwalidzki dla dziecka – 2 szt., - orbitrek (maks. waga użytkownika 130 kg) – 3 szt., - orbitrek (maks. waga użytkownika 150 kg) – 3 szt., - krzesełko prysznicowe na kółkach – 8 szt., - podpórka czterokołowa z podparciem pod łokcie typu ambona – 3 szt., - krzesełko sedesowe – 6 szt., - pneumatyczny materac przeciwodleżynowy – 10 szt., - podnośnik transportowy – 2 szt., - bieżnia – 1 szt., - przenośny koncentrator tlenu 3 l – 2 szt., - przenośny koncentrator tlenu 5 l – 2 szt., - podpórka dwukołowa aluminiowa – 5 szt., - łóżko rehabilitacyjne elektryczne – 20 szt. 3. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Zał. Nr 6 do SIWZ. 4. Wszystkie znaki towarowe, patenty, nazwy własne, pochodzenie użyte w SIWZ i w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje Zamawiającego. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających, co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w SIWZ oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (,,lub równoważne” – art. 29 ust. 3 ustawy Pzp). Dotyczą one wszystkich elementów/składników opisu przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, które są wymagane od Wykonawcy. 6. Podobna zasada obowiązuje w przypadkach, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wprowadzone odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. 7. Zadanie realizowane w ramach projektu pn. ,,Utworzenie wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego w powiecie niżańskim” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty, 2) formularz cenowy, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 4) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 5) klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach