Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 37400 Nisko, ul. Kościuszki
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 15 84 16 368 , fax. 15 84 16 368
- Data zamieszczenia: 2018-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Kościuszki 7
37400 Nisko, woj. podkarpackie
tel. 15 84 16 368, fax. 15 84 16 368
REGON: 83041426500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-nisko.pl , www.bip.powiat-nisko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego w ramach projektu pn.: ,,Utworzenie wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego w powiecie niżańskim”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego w ramach projektu pn. ,,Utworzenie wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego w powiecie niżańskim”. 2. Zamówienie obejmuje zakup następującego sprzętu rehabilitacyjnego, wspomagającego i pielęgnacyjnego: - balkonik z podpaszkami – 5 szt., - pionizator dynamiczny – 2 szt., - wózek inwalidzki dla dziecka – 2 szt., - orbitrek (maks. waga użytkownika 130 kg) – 3 szt., - orbitrek (maks. waga użytkownika 150 kg) – 3 szt., - krzesełko prysznicowe na kółkach – 8 szt., - podpórka czterokołowa z podparciem pod łokcie typu ambona – 3 szt., - krzesełko sedesowe – 6 szt., - pneumatyczny materac przeciwodleżynowy – 10 szt., - podnośnik transportowy – 2 szt., - bieżnia – 1 szt., - przenośny koncentrator tlenu 3 l – 2 szt., - przenośny koncentrator tlenu 5 l – 2 szt., - podpórka dwukołowa aluminiowa – 5 szt., - łóżko rehabilitacyjne elektryczne – 20 szt. 3. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Zał. Nr 6 do SIWZ. 4. Wszystkie znaki towarowe, patenty, nazwy własne, pochodzenie użyte w SIWZ i w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje Zamawiającego. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających, co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w SIWZ oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (,,lub równoważne” – art. 29 ust. 3 ustawy Pzp). Dotyczą one wszystkich elementów/składników opisu przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, które są wymagane od Wykonawcy. 6. Podobna zasada obowiązuje w przypadkach, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wprowadzone odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. 7. Zadanie realizowane w ramach projektu pn. ,,Utworzenie wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego w powiecie niżańskim” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty, 2) formularz cenowy, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 4) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 5) klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia – sprzętu rehabilitacyjnego do Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie
Dodano: 2024-05-16 - DOSTAWY MATERIAŁÓW DO OPERACJI ZAĆMY I WITREKTOMII
Dodano: 2024-02-16 - Dostawa sprzętu ratownictwa medycznego na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego
Dodano: 2023-09-19 - Sprzedaż i dostawa ultrasonografu dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.
Dodano: 2023-04-18 - Sprzedaż i dostawa ultrasonografu dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.
Dodano: 2023-03-09 - Zakup wraz z dostawą zestawów i akcesoriów okulistycznych
Dodano: 2023-02-22 - Dostawa sprzętu ratownictwa medycznego na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
Dodano: 2022-11-16 - Sukcesywna dostawa materiałów zużywalnych dla Kolegium Nauk Medycznych.
Dodano: 2022-10-10 - dostawa sprzętu medycznego- respiratory i defibrylatory dla potrzeb Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Sanoku
Dodano: 2022-08-30