Przetargi.pl
Zakup sprzętu oświetlenia sceny dla Teatru Wielkiego w Łodzi, w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zakupy inwestycyjne - Teatr Wielki w Łodzi

Teatr Wielki w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-249 Łódź, Plac Dąbrowskiego 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6339960 , fax. 042 6319552
  • Data zamieszczenia: 2009-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Wielki w Łodzi
    Plac Dąbrowskiego 1 1
    90-249 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6339960, fax. 042 6319552
    REGON: 00027919500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.operalodz.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu oświetlenia sceny dla Teatru Wielkiego w Łodzi, w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zakupy inwestycyjne - Teatr Wielki w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu oświetlenia sceny dla Teatru Wielkiego w Łodzi, w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zakupy inwestycyjne - Teatr Wielki w Łodzi. Sprzęt oświetlenia sceny obejmuje profesjonalny zestaw urządzeń stanowiących samodzielny, mobilny system oświetleniowy wraz ze skrzyniami transportowymi w następującym składzie: 1. 4 szt. ruchomych głowic - klasy MAC 2000 PROFILE lub równoważne. 2. 2 szt. ruchomych głowic - klasy MAC 2000 PERFORMANCE lub równoważne. 3. Urządzenie sterujące do ruchomych głowic. 4. Urządzenia do bezprzewodowej transmisji sygnału DMX 512. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w treści załącznika nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323520005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych Pzp i nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 wyżej wymienionej ustawy. Wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 22 ust.1 zawarty jest w treści załącznika nr 2 do SIWZ. Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 24 ust.1 zawarte jest w treści oświadczeń w formularzu oferty. W świetle art. 22 ust. 1 Pzp Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. 4. Ogólne wymagania Zamawiającego. 4.1. Zamawiający wymaga, aby urządzenia stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia spełniały wszystkie wymogi odpowiednich norm europejskich i były oznakowane znakiem CE. 4.2. Spełnienie norm powinno być potwierdzone odpowiednimi dokumentami w języku polskim zaświadczenia, atesty, certyfikaty, itp. podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 4.3. Do poszczególnych typów urządzeń powinny być dołączone instrukcje obsługi w języku polskim. 4.4.Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia powinny być objęte gwarancją na okres co najmniej 12 miesięcy. 4.5. W przypadku reflektorów równoważnych, Zamawiający wymaga aby Wykonawca, wykazał się przynajmniej czterema opiniami potwierdzającymi niezawodność sprzętu, tzn. że oferowane i instalowane przez niego urządzenia pracowały w okresie gwarancyjnym i nie wymagały częstych lub nie wymagały wcale napraw, wynikających z wadliwej konstrukcji. 4.6. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego, przy czym koszty transportu poniesie Wykonawca. 4.7. Samodzielny, mobilny system oświetleniowy, stanowiący przedmiot zamówienia winien zostać uruchomiony w siedzibie Zamawiającego i niezawodnie współpracować z systemem oświetleniowym sceny Teatru Wielkiego w Łodzi. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o załączone do oferty oświadczenia lub dokumenty. Warunki udziału w postępowaniu ocenione zostaną wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis lub jego kopia z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 2. wykaz potwierdzający, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dokonał co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. 4.oświadczenie producenta reflektorów, że firma realizująca niniejsze zamówienie w jego imieniu zapewnia pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny z czasem reakcji, najpóźniej w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. 5.karty katalogowe producentów, potwierdzające spełnienie parametrów technicznych urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia. WYKONAWCY ZAGRANICZNI W stosunku do wykonawców zagranicznych zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, - w brzmieniu po zmianach opublikowanych w Dz. Ustaw z 2008r Nr 188 pozycja 1155 z późniejszymi zmianami; Dokumenty sporządzone są w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, przy czym wykonawca jako jedna osoba lub łącznie dwie osoby poświadcza za zgodność z oryginałem kopie dokumentów załączanych do oferty składając podpis i datę dokonania poświadczenia. Złożenie podpisu skróconego tzw. parafy, często niemożliwej do zidentyfikowania jest dopuszczalne tylko wraz z pieczątką imienną wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.operalodz.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach