Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy ogłasza przetarg
- Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7794031 w. 477 , fax. 022 7794031 w. 477
- Data zamieszczenia: 2010-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy
ul. Konarskiego 13 13
05-400 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 022 7794031 w. 477, fax. 022 7794031 w. 477
REGON: 00029015600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu oraz odzieży jednorazowego użytku wraz z dostawą przez okres 12 miesięcy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup sprzętu oraz odzieży jednorazowego użytku wraz z dostawą przez okres 12 miesięcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411128
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie będzie wymagał wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; e) Zapoznali się z SIWZ udostępnioną przez zamawiającego i nie wnosimy w tym zakresie żadnych zastrzeżeń; f) Wszystkie złożone przez nich dokumenty są zgodne z aktualnym stanem faktycznym i prawnym; g) W przypadku utraty ważności dokumentów wyszczególnionych w rozdz. G pkt 2 lit. c) SIWZ w trakcie trwania umowy bez uprzedniego wezwania Zamawiającego przedłożymy uaktualnione dokumenty; h) Nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca wraz z ofertą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Dokument zgłoszenia produktu do Rejestru Wyrobów Medycznych lub inny równoważny dokument dopuszczający produkt do obrotu na terenie państw członkowskich UE zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896). e) Instrukcje użytkowania do każdego z oferowanych materiałów potwierdzające spełnienie wymogów opisu przedmiotu zamówienia tylko i wyłącznie w języku polskim - dołączone do oferty Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, Wszystkie dokumenty należy składać w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Nie zastosowanie się do powyższego spowoduje odrzucenie oferty. Zgodnie z art. 9 ust. 2 ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty wystawione w innym języku powinny być przetłumaczone przez Wykonawcę i poświadczone przez niego za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa staplerów, materiałów szewnych
Dodano: 2016-05-25 - dostawa staplerów
Dodano: 2016-04-19 - Dostawa przylepcy ze sztucznego jedwabiu, gazy opatrunkowej, waty celulozowej, kompresów gazowych, stazy wielokrotnego użytku, prześcieradła
Dodano: 2016-03-18 - materiały opatrunkowe - plastry, przylepce
Dodano: 2016-03-17 - materiały opatrunkowe
Dodano: 2015-12-29 - materiały szewne
Dodano: 2015-09-16 - Dostawa plastrów dla Szpitala Czerniakowskiego SP ZOZ
Dodano: 2015-05-05 - Dostawa materiałow opatrunkowych w okresie 12 miesięcy.
Dodano: 2015-04-30 - dostawa staplerów i materiałów szewnych
Dodano: 2015-04-27 - Dostawa przylepcy ze sztucznego jedwabiu, gazy opatrunkowej, waty celulozowej, kompresów gazowych, stazy wielorazowej, środków do dezynfekcji
Dodano: 2015-04-24