Gminny Ośrodek Kultury i Sportu ogłasza przetarg
- Adres: 59-724 Osiecznica, ul. Lubańska 29B
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7312108 , fax. 075 7312108
- Data zamieszczenia: 2009-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu
ul. Lubańska 29B 29B
59-724 Osiecznica, woj. dolnośląskie
tel. 075 7312108, fax. 075 7312108
REGON: 23113396600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gok-osiecznica.home.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu nagłośniającego przez Gminny Ośrodek Kultury Sportu w Osiecznicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu nagłośniającego przez Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Osiecznicy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Nagłośnienie, w tym: - kolumna basowa -6 szt - kolumna satelita-2 szt - monitor odsłuchowy- 2szt - końcówka mocy-3 szt - mikser analogowy-1 szt b) Procesory i osprzęt w tym: -odtwarzacz podwójny-1 szt -korektor graficzny-2 szt -kompresor-1 szt -procesor dynamiczny -1 szt -procesor efektów -1 szt c) Mikrofony -system bezprzewodowy-2 szt -mikrofony przewodowe-7 szt 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Wszystkie oferowane artykuły muszą być fabrycznie nowe. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca jednorazowo uruchomił sprzęt, o którym mowa w pkt 2, a),b), c) w miejscu dostawy. 6. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć sprzęt w miejsce wskazane przez Zamawiającego w umowie, tj.: do siedziby Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Osiecznicy, ul. Lubańska 29b, 59-724 Osiecznica, woj. Dolnośląskie. 7. Obowiązkiem Wykonawcy jest udzielenie instrukcji obsługi wyznaczonemu przez Zamawiającego pracownikowi oraz dostarczenia instrukcji pisemnej w języku polskim. 8. Zamawiający wymaga, aby na dostarczony sprzęt Wykonawca udzielił min. 24 -miesięcznej gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323400008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, wymaganych w rozdziale VIII SIWZ - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz żądane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie przetargowej następujących oświadczeń i dokumentów, jak poniżej. 1. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, 2.OŚWIADCZENIE o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 22 ust. 1, 3. Zaakceptowany wzór umowy- załącznik nr 2 do specyfikacji. 4. DOKUMENT potwierdzający między innymi spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 1, 2, 3 oraz 4 niniejszego Rozdziału, należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (Każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: b) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gok-osiecznica.home.pl , http://osiecznica.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia elektroakustycznego w ramach zadania Remont i rewaloryzacja Akademii Rycerskiej ul. Chojnowska 2 w Legnicy - obiekt wpisany do rejestru zabytków, nr rejestru 595/1015.
Dodano: 2016-03-24 - Dostawę hełmofonów do sprzętu łączności (nr sprawy: TECH/136-210/2015)
Dodano: 2015-04-21 - Zakup i dostawa sprzętu nagłośnieniowego
Dodano: 2012-10-02 - Dostawa sprzętu akustycznego i oświetleniowego dla Teatru im. H. Modrzejewskiej w Legnicy
Dodano: 2012-07-16