Przetargi.pl
Zakup sprzętu na uzupełnienie Międzygminnego Magazynu ds. Zarządzania Kryzysowego w Radomsku

Powiat Radomszczański ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Leszka Czarnego 22
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6834509 , fax. 044 6834192
  • Data zamieszczenia: 2011-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Radomszczański
    ul. Leszka Czarnego 22 22
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 044 6834509, fax. 044 6834192
    REGON: 59064844500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.radomszczanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu na uzupełnienie Międzygminnego Magazynu ds. Zarządzania Kryzysowego w Radomsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu na uzupełnienie Międzygminnego Magazynu ds. Zarządzania Kryzysowego w Radomsku o właściwościach zgodnych z zestawieniem: 1. Plandeki ciężkie 12mx12m,wykonane poliester powleczony PCV o gramaturze 650-700 g/m2 _ na każdym boku 8 okutych otworów (w pasie podwójnego materiału o szerokości 10cm) umożliwiających montaż linek naciągowych, kolor dowolny (za wyjątkiem czarnego) - szt.17 2. Linki mocujące 10m do plandek,plecione z jedwabiu polipropylenowego, 16 żyłowe, z rdzeniem polipropylenowym, średnica 14mm, długość 10 metrów - szt. 80 3. Plandeki lekkie 10mx8m wykonane plandeka pleciona HDPE laminowana dwustronnie LDPE gramaturze 70-80 g/m2kolor dowolny (za wyjątkiem czarnego) - szt. 85 Zakup sprzętu realizowany jest dla potrzeb służb niosących w pierwszej kolejności pomoc osobom, poszkodowanym w wyniku różnego rodzaju zdarzeń. Realizacja zamówienia pozwoli na odtworzenie stanu posiadania w Powiatowym Magazynie ds. Zarządzania Kryzysowego Powiatu Radomszczańskiego. Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Przedmiot zamówienia winien być nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, świadectwa, deklaracje zgodności CE. b) Wykonawca zobowiązany jest udzielić na przedmiot zamówienia gwarancji zgodnie z zasadami określonymi we wzorze umowy i złożoną ofertą przetargową, licząc od daty podpisania protokołu przekazania przedmiotu umowy do użytkowania. c) Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy potwierdzonej protokołem przekazania przedmiotu umowy do użytkowania. d) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Radomsku ul. Żeromskiego 19, 97 - 500 Radomsko tel. 44 685 94 00 lub 44 685 92 20. e) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia w miejsce dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395221101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w punkcie IV.4.4). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PEKAO S.A. w Radomsku: Nr rachunku: 07 1240 3132 1111 0010 3931 6944 z dopiskiem: Wadium - zakup sprzętu na uzupełnienie Międzygminnego Magazynu ds. Zarządzania Kryzysowego w Radomsku Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 2-5 wówczas Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy. Oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Kancelaria Ogólna p. 27 w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem WADIUM. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać:Wadium - zakup sprzętu na uzupełnienie Międzygminnego Magazynu ds. Zarządzania Kryzysowego w Radomsku . Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.radomszczanski.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną