Przetargi.pl
Zakup sprzętu medycznego, wyrobów medycznych jednorazowego użytku, środków do dezynfekcji rąk oraz szafek i regałów na sprzęt medyczny w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu spowodowanemu przez COVID-19”

Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 55-100 Trzebnica, Prusicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 120 920, , fax. 713 121 498
  • Data zamieszczenia: 2020-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy
    Prusicka 53-55
    55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    tel. 713 120 920, , fax. 713 121 498
    REGON: 000308761
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-trzebnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu medycznego, wyrobów medycznych jednorazowego użytku, środków do dezynfekcji rąk oraz szafek i regałów na sprzęt medyczny w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu spowodowanemu przez COVID-19”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu medycznego, wyrobów medycznych jednorazowego użytku, środków do dezynfekcji rąk oraz szafek i regałów na sprzęt medyczny przeznaczonych na niwelowanie skutków choroby zakaźnej COVID-19 wywołanej wirusem SARS-CoV-2 w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu spowodowanemu przez COVID-19”. 2. Zamówienie podzielone jest na 12 części (zadań). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: • nr 2.1 – 2.7 - Zestawienie Parametrów • nr 3 - Wymagania technologiczne dot. zadania nr 3 • nr 2.8- 2.12 Formularze asortymentowo-cenowe • nr 7a-7d – Wzory umów 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość ZADAŃ. Zamawiający zastrzega jednak składanie ofert przez Wykonawcę na całość asortymentu w danym Zadaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości o wartości dla poszczególnych zadań: Nr zadania: Kwota wadium PLN 1: 700; 2: 5 000; 3: 1 300; 4: 200; 5: 170; 6: 45; 7: 50; 8: 1 000; 9: 30; 10: 800; 11: 100; 12: 300; Razem: 9 695 2. W przypadku złożenia oferty częściowej Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie określonej dla danej części. W przypadku złożenia oferty na kilka części kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. 3. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium zawarte są w Rozdz. IX SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty – wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Wypełnione i podpisane Parametry techniczne w przypadku składania oferty na zadania nr 1-7 – wg. wzorów załączników nr 2.1-2.7 do SIWZ, 3) Wypełnione i podpisane Formularze asortymentowo-cenowe w przypadku składania oferty na zadania nr 8-12 – wg wzorów załączników nr 2.8- 2.12 do SIWZ, 4) Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VI pkt. 1. SIWZ- wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ, 5) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (poręczenia lub gwarancji); 6) Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 8) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach