Szpital Murcki Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 40-749 Katowice, ul. A. Sokołowskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 556 163 , fax. 322 556 337
- Data zamieszczenia: 2020-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Murcki Sp. z o.o.
ul. A. Sokołowskiego 2
40-749 Katowice, woj. śląskie
tel. 322 556 163, fax. 322 556 337
REGON: 27640223300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmurcki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu medycznego w rozbiciu na pakiety - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala Murcki Sp. z o.o. w rozbiciu na pakiety: Pakiet 1 - łóżka rehabilitacyjne wąskie – 30 sztuk Pakiet 2 - łóżka bariatryczne – 2 sztuki Pakiet 3 - wózki do przewożenia pacjentów leżących – 2 sztuki Pakiet 4 - wózki opatrunkowe – 2 sztuki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części („pakiety”) zawarty został w załączniku nr 3 do SIWZ odpowiednio dla pakietów: Pakiet 1- załącznik 3a Pakiet 2- załącznik 3b Pakiet 3- załącznik 3c Pakiet 4- załącznik 3d - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca ma obowiązek wpłaty wadium w wysokości odpowiednio dla poszczególnych pakietów, których dotyczy oferta: Pakiet 1 3 530,00 PLN Pakiet 2 420,00 PLN Pakiet 3 220,00 PLN Pakiet 4 280,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy oraz wypełniony zał. nr 3a i/lub 3b i/lub 3c i/lub 3d 2) Dowód wniesienia wadium 3) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji mocodawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii 4) Informacja o zasadności zastrzeżonej tajemnicy przedsiębiorstwa, o której mowa w art. 8 ust. 3 Ustawy Pzp - jeżeli dotyczy 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1pkt 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawcy, którzy należąc do tejsamej grupy kapitałowej złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe mogą przedstawić dowody, żeistniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu oudzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu w tym sprzętu medycznego w ramach projektu pn. „Ergonomia – zdrowie i siła na co dzień! – etap III” dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
Dodano: 2023-11-08 - Dostawę wyposażenia specjalistycznego medycznego w ramach projektu „DIALOG” etap I
Dodano: 2023-11-02 - Dostawa sprzętu w ramach 8 części realizowane w ramach projektu pn. „Razem dla zdrowia – etap II.
Dodano: 2023-10-21 - Dostawa sprzętu w ramach 10 części realizowane w ramach projektu pn. „Razem dla zdrowia – etap II”.
Dodano: 2023-09-26 - Dostawa sprzętu w ramach 10 części realizowane w ramach projektu pn. „Razem dla zdrowia – etap II”.
Dodano: 2023-08-11 - Dostawa mebli medycznych
Dodano: 2023-08-09 - Dostawa mebli oraz mebli medycznych
Dodano: 2023-04-28 - Zakup łóżek intensywnego nadzoru oraz wózków transportowo-zabiegowych
Dodano: 2022-09-19 - Dostawa mebli medycznych - wózki
Dodano: 2022-08-16 - Zakup sprzętu medycznego w rozbiciu na pakiety
Dodano: 2021-02-03