Przetargi.pl
ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA POTRZEBY ODDZIAŁÓW CHIRURGII OGÓLNEJ, GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEGO I URUCHOMIENIE ODDZIAŁU KARDIOLOGICZNEGO I INTENSYWNEGO NADZORU KARDIOLOGICZNEGO

Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Wolności
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 138 978 , fax. 343 138 978
  • Data zamieszczenia: 2019-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
    ul. Wolności 29
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 343 138 978, fax. 343 138 978
    REGON: 30637700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip. zozmyszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA POTRZEBY ODDZIAŁÓW CHIRURGII OGÓLNEJ, GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEGO I URUCHOMIENIE ODDZIAŁU KARDIOLOGICZNEGO I INTENSYWNEGO NADZORU KARDIOLOGICZNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA POTRZEBY ODDZIAŁÓW CHIRURGII OGÓLNEJ, GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEGO I URUCHOMIENIE ODDZIAŁU KARDIOLOGICZNEGO I INTENSYWNEGO NADZORU KARDIOLOGICZNEGO – 19 pakietów – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu medycznego wraz z jego uruchomieniem. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz udzielenie instruktażu w zakresie obsługi sprzętu w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Zaoferowany sprzęt medyczny musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018/2019 r. oraz posiadać dopuszczenie do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych.( Dz. U. z 2017 poz. 211), musi być oznakowany znakiem CE i posiadać ważną deklarację zgodności CE. Zamawiający wymaga minimum 24 - miesięcznej gwarancji producenta na przedmiot zamówienia liczonej od daty jego odbioru. Opis oferowanego przedmiotu zamówienia nie powinien budzić żadnej wątpliwości Zamawiającego. Z opisu powinno wynikać, że oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych parametrach, jakie wymaga Zamawiający lub parametrach lepszych, poprzez dokładne wskazanie parametrów zaoferowanego przedmiotu zamówienia wg punktów wyszczególnionych przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ. Dostarczona aparatura musi posiadać znak CE na potwierdzenie, że spełnia wszystkie stosowne wymagania prawne obowiązujące w UE tj. wymagania dotyczące bezpieczeństwa, ochrony zdrowia czy środowiska naturalnego. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i akościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Wykonawca określi numery telefonów kontaktowych i numery faks oraz inne niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Wykonawca wyrazi zgodę na minimum 30-dniowy termin płatności. Wykonawca zapewnia transport do siedziby Zamawiającego na własny koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy: 1.1. do oferty - dołączyć następujące oświadczenia: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru dołączonego do niniejszej specyfikacji; 1.2 w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy: NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA. 3. Dla potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom zamawiającego należy: 3.1. do oferty - dołączyć załączniki - „Specyfikacja techniczna” i „Warunki gwarancji i serwisu” oraz następujące oświadczenia: oświadczenie potwierdzające posiadanie przez cały zaoferowany asortyment dopuszczenia do obrotu i do używania oraz oświadczenie potwierdzające, że wykonawca jest gotów do udostępnienia tych dopuszczeń na wezwanie zamawiającego (przed rozstrzygnięciem). Oświadczenia, o których mowa powyżej zawierają się w formularzu oferty, stanowiącym załącznik 1 do niniejszej specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach