Powiat Tomaszowski ogłasza przetarg
- Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Św. Antoniego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 242 127 , fax. 44 725 28 01
- Data zamieszczenia: 2019-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Tomaszowski
ul. Św. Antoniego 41
97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
tel. 447 242 127, fax. 44 725 28 01
REGON: 59064845100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-tomaszowski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu medycznego i wyposażenia na potrzeby Oddziału Okulistycznego Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim” oraz „Zakup łóżek szpitalnych wraz z wyposażeniem na potrzeby Oddziału Psychiatrycznego Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: „Zakup sprzętu medycznego i wyposażenia na potrzeby Oddziału Okulistycznego Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim” oraz „Zakup łóżek szpitalnych wraz z wyposażeniem na potrzeby Oddziału Psychiatrycznego Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim” w ramach sześciu oddzielnych zadań: Zadanie 1 - Mikroskop operacyjny okulistyczny - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi określa załącznik Nr 1a. Zadanie 2- Aparat do optycznej koherentnej tomografii (OCT) z modułem aniografii - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi określa załącznik Nr 1b Zadanie 3- Stół operacyjny okulistyczny - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi określa załącznik Nr 1c Zadanie 4- Ultrasonograf okulistyczny z projekcją B oraz sondą AiP - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi określa załącznik Nr 1d Zadanie 5- Autokeratorefraktometr - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi określa załącznik Nr 1e Zadanie 6- „Łóżko szpitalne czterosegmentowe z wyposażeniem – 14 kpl. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi określa załącznik Nr 1f Wymagania dotyczące płatności: do 7 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Termin realizacji zamówienia: maksymalnie do 20.12.2019r. - termin realizacji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert Zakończenie realizacji całości zamówienia nastąpi po podpisaniu protokołów zdawczo-odbiorczych. Wykaz dokumentów, jakie Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia wraz z dostawą przedmiotu zamówienia: a) Deklaracja zgodności CE na przedmiot zamówienia. Deklaracja zgodności musi zawierać stwierdzenie, że proponowany asortyment jest wykonany zgodnie z Dyrektywami Unii Europejskiej nr 98/79/WE, 2000/70/WE, 2001/104/WE, 2007/47/WE i Rozporządzeniem nr 1882/2003 Parlamentu Europejskiego. Deklarację należy przedstawić w postaci potwierdzonej kserokopii oryginału oraz przetłumaczoną na język polski; b) Powiadomienia/ zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U.2019.175, poz. 447, poz. 534) - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem; c) Folder lub prospekt oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający spełnienie wymaganych parametrów technicznych zgodnie z opisem w SIWZ. d) Kartę gwarancyjną, e) Instrukcja obsługi w języku polskim, f) Paszport techniczny urządzenia. Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie wyrobów posiadających zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, zgodnie z Komunikatem Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych z dnia 2 sierpnia 2012 r. W/w dokument w postaci zgłoszenia jest równoważny dla Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych. Jednocześnie Zamawiający informuje, że obowiązującym aktem wykonawczym dla niniejszego postępowania jest Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. (Dz. U. 2018.1993) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, złożenia przez Wykonawcę: a) Deklaracji zgodności CE na przedmiot zamówienia, b) Powiadomienia/ zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2019 poz. 175, poz. 447, poz. 534), c) Folderu lub prospektu oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego spełnienie wymaganych parametrów technicznych zgodnie z opisem w SIWZ. Zamawiajacy dopuści wyroby medyczne ze znakiem CE, wykonane w zgodności z: - Dyrektywa o wyrobach medycznych 93/42/EEC, - najnowszymi zmianami oraz prawem krajowym, ktore organizuje wytyczne Dyrektywy 93/42/EEC, oraz spełniające wymagania zasadnicze okreslone w Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do norm, na które Zamawiający powołuje się w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od przekazania Informacji o treści złożonych ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sprzętu i wyposażenia do rehabilitacji pacjentów.
Dodano: 2022-10-18 - Dostawa akcesoriów do sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Radomsku.
Dodano: 2022-09-19 - COV/53/2021 Dostawa obwodów oddechowych, kaniul donosowych, komór nawilżających do respiratora "Inspire" oraz filtrów HEPA
Dodano: 2021-12-16 - COV/34/2021 Dostawa cewników do odsysania górnych dróg oddechowych, strzykawek, worków do zbiórki moczu, przyrządów do przetaczania płynów infuzyjnych, przedłużaczy do pomp infuzyjnych, masek z workiem, drenów do tlenu oraz cewników do tlenu
Dodano: 2021-11-17 - COV/35/2021 Zakup 20 sztuk stetoskopów
Dodano: 2021-11-17 - dostawa dwóch Defibrylatorów
Dodano: 2021-10-08 - dostawa czterech zestawów sprzętu Aivro 2-set wraz z akcesoriami jednorazowymi
Dodano: 2021-09-10 - Dostawa urządzenia do dezynfekcji z archiwizacją
Dodano: 2021-09-03 - dostawa zestawu Cough Assist E 70
Dodano: 2021-09-03 - dostawa ssaków pneumatycznych
Dodano: 2021-09-03