Przetargi.pl
Zakup sprzętu medycznego i wyposażenia na potrzeby Oddziału Okulistycznego Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim” oraz „Zakup łóżek szpitalnych wraz z wyposażeniem na potrzeby Oddziału Psychiatrycznego Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim

Powiat Tomaszowski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Św. Antoniego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 242 127 , fax. 44 725 28 01
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tomaszowski
    ul. Św. Antoniego 41
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 447 242 127, fax. 44 725 28 01
    REGON: 59064845100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-tomaszowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu medycznego i wyposażenia na potrzeby Oddziału Okulistycznego Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim” oraz „Zakup łóżek szpitalnych wraz z wyposażeniem na potrzeby Oddziału Psychiatrycznego Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: „Zakup sprzętu medycznego i wyposażenia na potrzeby Oddziału Okulistycznego Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim” oraz „Zakup łóżek szpitalnych wraz z wyposażeniem na potrzeby Oddziału Psychiatrycznego Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim” w ramach sześciu oddzielnych zadań: Zadanie 1 - Mikroskop operacyjny okulistyczny - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi określa załącznik Nr 1a. Zadanie 2- Aparat do optycznej koherentnej tomografii (OCT) z modułem aniografii - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi określa załącznik Nr 1b Zadanie 3- Stół operacyjny okulistyczny - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi określa załącznik Nr 1c Zadanie 4- Ultrasonograf okulistyczny z projekcją B oraz sondą AiP - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi określa załącznik Nr 1d Zadanie 5- Autokeratorefraktometr - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi określa załącznik Nr 1e Zadanie 6- „Łóżko szpitalne czterosegmentowe z wyposażeniem – 14 kpl. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi określa załącznik Nr 1f Wymagania dotyczące płatności: do 7 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Termin realizacji zamówienia: maksymalnie do 20.12.2019r. - termin realizacji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert Zakończenie realizacji całości zamówienia nastąpi po podpisaniu protokołów zdawczo-odbiorczych. Wykaz dokumentów, jakie Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia wraz z dostawą przedmiotu zamówienia: a) Deklaracja zgodności CE na przedmiot zamówienia. Deklaracja zgodności musi zawierać stwierdzenie, że proponowany asortyment jest wykonany zgodnie z Dyrektywami Unii Europejskiej nr 98/79/WE, 2000/70/WE, 2001/104/WE, 2007/47/WE i Rozporządzeniem nr 1882/2003 Parlamentu Europejskiego. Deklarację należy przedstawić w postaci potwierdzonej kserokopii oryginału oraz przetłumaczoną na język polski; b) Powiadomienia/ zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U.2019.175, poz. 447, poz. 534) - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem; c) Folder lub prospekt oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający spełnienie wymaganych parametrów technicznych zgodnie z opisem w SIWZ. d) Kartę gwarancyjną, e) Instrukcja obsługi w języku polskim, f) Paszport techniczny urządzenia. Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie wyrobów posiadających zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, zgodnie z Komunikatem Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych z dnia 2 sierpnia 2012 r. W/w dokument w postaci zgłoszenia jest równoważny dla Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych. Jednocześnie Zamawiający informuje, że obowiązującym aktem wykonawczym dla niniejszego postępowania jest Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. (Dz. U. 2018.1993) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, złożenia przez Wykonawcę: a) Deklaracji zgodności CE na przedmiot zamówienia, b) Powiadomienia/ zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2019 poz. 175, poz. 447, poz. 534), c) Folderu lub prospektu oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego spełnienie wymaganych parametrów technicznych zgodnie z opisem w SIWZ. Zamawiajacy dopuści wyroby medyczne ze znakiem CE, wykonane w zgodności z: - Dyrektywa o wyrobach medycznych 93/42/EEC, - najnowszymi zmianami oraz prawem krajowym, ktore organizuje wytyczne Dyrektywy 93/42/EEC, oraz spełniające wymagania zasadnicze okreslone w Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do norm, na które Zamawiający powołuje się w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od przekazania Informacji o treści złożonych ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach