Przetargi.pl
Zakup sprzętu medycznego do mycia, transportu i przechowywania endoskopów

SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W GARWOLINIE ogłasza przetarg

  • Adres: 08-400 Garwolin, ul. Lubelska 50
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 684 46 32 , fax. 25 68 44 619
  • Data zamieszczenia: 2023-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W GARWOLINIE
    ul. Lubelska 50
    08-400 Garwolin, woj. mazowieckie
    tel. 25 684 46 32, fax. 25 68 44 619
    REGON: 712353954
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozgarwolin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu medycznego do mycia, transportu i przechowywania endoskopów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu medycznego do mycia, transportu i przechowywania endoskopów, zgodnego z opisem zawartym w załączniku nr 9 do SWZ oraz w ilości w nim określonej, jego dostawa, konfiguracja, uruchomienie i przeszkolenie personelu.2. Przedmiot zamówienia składa się z jednego niepodzielnego zadania.3. Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: 33.10.00.00-1 (Urządzenia medyczne);4. Oferta powinna obejmować kompletną (z punktu widzenia celu, któremu ma służyć) realizację zamówienia.5. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2023 roku, wolny od wad fizycznych i wad prawnych oraz być w pełni kompatybilny z funkcjonującymi na rynku endoskopami, w szczególności z endoskopami posiadanymi przez Zamawiającego.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących załącznikach: Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ; Specyfikacja techniczna sprzętu (parametry techniczne) – załącznik nr 9 do SWZ.7. Wszystkie parametry i wymogi określone w specyfikacji technicznej są parametrami granicznymi, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty.8. Minimalny okres gwarancji (minimum miesięcy od dnia przekazania protokołu zdawczo – odbiorczego) wynosi minimum 24 miesiące.9. Naprawy i przeglądy sprzętu medycznego w okresie gwarancji i po jej upływie wykonywane będą w siedzibie Zamawiającego.10. W okresie gwarancji Wykonawca przeprowadzi przeglądy przedmiotu umowy w ilości i zakresie zgodnym z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej (DTR). Tego typu przeglądy będą dokonywane bez odrębnego wezwania ze strony bezpośredniego odbiorcy, w terminie z nim uzgodnionym.11. W okresie gwarancji wszelkie naprawy, wymiany części, zalecane przez producenta przeglądy i konserwacje, ogólnie zwane serwisem, Wykonawca świadczy na własny koszt.12. Celem wykonania napraw gwarancyjnych i usług serwisowych Wykonawca uzyska dostęp do przedmiotu umowy.13. Wykonawca zobligowany jest przedstawić warunki gwarancji i serwisu pogwarancyjnego (załącznik nr 7 do SWZ).14. W zakresie realizacji gwarancji na sprzęt medyczny Zamawiający wymaga wskazania wytwórcy lub wskazanego przez niego autoryzowanego przedstawiciela.15. Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia okresu gwarancji o czas naprawy.16. W przypadku trzykrotnej naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwy element danego sprzętu lub sprzęt na nowy.17. W razie stwierdzenia wad lub usterek (awarii) w okresie gwarancyjnym, Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy urządzenia w terminie 3 dni roboczych od dnia zaistnienia wady lub usterki, a w przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy w terminie 7 dni roboczych (przez dni robocze Strony rozumieją dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych).18. Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania, w związku z czynnościami podejmowanymi w ramach gwarancji oraz serwisu, stosownych wpisów w dokumentacji przekazanej bezpośredniemu odbiorcy (Zamawiającemu) wraz z przedmiotem umowy.19. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w okresie eksploatacji, jeśli są one spowodowane nie stosowaniem się do dostarczonej przez niego instrukcji obsługi.20. Wykonawca gwarantuje dostępność części zamiennych do urządzenia przez okres 10 lat licząc od daty podpisania protokołu odbioru, z wyjątkiem komponentów IT – minimum 5 lat z zachowaniem praw licencyjnych dotyczących oprogramowania przy zmianie sprzętu.21. Opisy, materiały informacyjne producenta potwierdzające spełnianie przez zaoferowany sprzęt medyczny wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych należy dostarczyć w języku polskim.22. Przedmiot umowy musi posiadać atesty i dopuszczenia wymagane odrębnymi przepisami oraz jest fabrycznie nowy, kompletny i po zainstalowaniu będzie gotowy do eksploatacji bez żadnych dodatkowych zakupów poza materiałami eksploatacyjnymi.23. Oferowane urządzenia, oprócz spełniania odpowiednich parametrów, muszą gwarantować bezpieczeństwo pacjentów i personelu medycznego.24. Przedmiot umowy powinien zostać wykonany z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, dokumentacją, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy.25. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia w sposób o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP Zamawiający każdorazowo dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, czemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy w odpowiednich miejscach dodanie zwrotu „lub równoważne”.26. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby była możliwa identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta.V. PODWYKONAWSTWO1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom). 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.4. Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA1. Zamówienie należy zrealizować w terminie do 24 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 28.12.2023 r. co zostanie potwierdzone protokołem odbioru końcowego (zdawczo-odbiorczego).2. Miejsce dostawy: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Garwolinie, ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin.3. Termin zapłaty: Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fakturę w terminie do 7 dni od dnia podpisania protokołu końcowego (zdawczo-odbiorczego). Zamawiający zapłaci tę fakturę w terminie do 30 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zapłata za fakturę nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na fakturze VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nazwa warunku:Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach