Przetargi.pl
Zakup sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - PN / 25 / IX / 11

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. 24 Kwietnia 5
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4062566 , fax. 77 4062567
  • Data zamieszczenia: 2011-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. 24 Kwietnia 5 5
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 4062566, fax. 77 4062567
    REGON: 00031466100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie-kk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - PN / 25 / IX / 11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące części/pakiety zamówienia: pakiet nr 1 - Dostawa i montaż holterów EKG 12-kanałowych z oprogramowaniem - wg załącznika nr 2/1 do SIWZ, pakiet nr 2 - Dostawa i montaż kardiomionitorów - wg załącznika nr 2/2 do SIWZ, pakiet nr 3 - Dostawa i montaż sterylizatora - wg załącznika nr 2/3 do SIWZ, pakiet nr 4 - Dostawa i montaż mobilnego aparatu EKG 12-odprowadzeniowego - wg załącznika nr 2/4 do SIWZ, pakiet nr 5 - Dostawa i montaż ssaków - wg załącznika nr 2/5 do SIWZ, pakiet nr 6 - Dostawa i montaż ultrasonografu okulistycznego A i B skan - wg załącznika nr 2/6 do SIWZ, pakiet nr 7 - Dostawa i montaż myjnio-dezynfektora - wg załącznika nr 2/7 do SIWZ, pakiet nr 8 - Dostawa i montaż stanowiska do znieczulenia z monitorem funkcji życiowych - wg załącznika nr 2/8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi posiadać dopuszczenie do obrotu na terenie RP zgodnie z przepisami prawa, w tym ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679) regulującą wprowadzanie do obrotu wyrobów medycznych, na podstawie oznakowania CE dla wyrobów medycznych. Zamawiający wymaga wraz z dostawą przedmiotu zamówienia dostarczenia instrukcji obsługi oraz dokumentacji technicznej oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim. Uwaga: dot. pakietu 3 (zał. 2/3 pkt. 28): przy zawarciu umowy z wybranym Wykonawcą Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów potwierdzających, że zaoferowany sprzęt medyczny (przedmiot umowy) posiada autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski. Wymagany termin wykonania zamówienia: a) pakiety 1 do 7: do 6 tygodni od daty zawarcia umowy, b) pakiet 8: do 3 tygodni od daty zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1 pakiet - 510,00 zł (słownie: pięćset dziesięć zł 00/100) 2 pakiet - 410,00 zł (słownie: czterysta dziesięć zł 00/100) 3 pakiet - 705,00 zł (słownie: siedemset pięć zł 00/100) 4 pakiet - 120,00 zł (słownie: sto dwadzieścia zł 00/100) 5 pakiet - 235,00 zł (słownie: dwieście trzydzieści pięć zł 00/100) 6 pakiet - 890,00 zł (słownie: osiemset dziewięćdziesiąt zł 00/100) 7 pakiet - 660,00 zł (słownie: sześćset sześćdziesiąt zł 00/100) 8 pakiet - 2.965,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset sześćdziesiąt pięć zł 00/100) RAZEM: 6.495,00 zł (słownie: sześć tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt pięć 00/100 zł) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu przewidzianego na złożenie ofert, określonego w pkt. XI.1. SIWZ. 3.Forma wniesienia wadium (art. 45 ust 6 Pzp) Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: 1) pieniądzu (tj. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu (przelewem) Wykonawca dołącza do oferty dowód wpłaty wadium - potwierdzający dokonanie przelewu. Na poleceniu przelewu zaleca się wpisać nr postępowania przetargowego: PN / 25 / IX / 11 oraz nr pakietu/ów. Wadium w pieniądzu należy wnosić na konto: PKO BP SA Oddział Kędzierzyn-Koźle, numer konta 65 1020 3668 0000 5102 0265 0828. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej . Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie (formularzu ofertowym - zał. 1 do SIWZ) należy podać numer konta, na jakie Zamawiający winien dokonać jego zwrotu. 5. W pozostałych formach wniesienia wadium (w innej formie niż pieniądz) wymagane jest złożenie oryginału dokumentu w Sekcji Finansowo-Księgowej pok. Nr 9 (od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 14:35) w budynku Dyrekcji SPZOZ, ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle do upływu terminu składania ofert, określonego w pkt. XI.1) SIWZ. Natomiast kopię dokumentu wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania, ponownego wniesienia określa art. 46 Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. - którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach pokreślonych w ofercie b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie-kk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach