Przetargi.pl
Zakup sprzętu medycznego dla Pracowni Endoskopowej

Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, Słowackiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48(54)2828001 , fax. +48(54)2828002
  • Data zamieszczenia: 2018-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
    Słowackiego 18
    87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48(54)2828001, fax. +48(54)2828002
    REGON: 911344332
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu medycznego dla Pracowni Endoskopowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa „Zakup sprzętu medycznego dla Pracowni Endoskopowej” obejmująca: - Pakiet Nr 1 - dostawę gastroskopu (1 kpl.) i kolonoskopu (1 kpl.) oraz stanowiska do automatycznego mycia i dezynfekcji endoskopu (1 kpl.) w zestawie pompa płucząca, procesor obrazu, wózek medyczny, monitor medyczny, moduł archiwizacji danych z badań endoskopowych, myjnia do endoskopów, skaner kodów, drukarka parametrów procesu. - Pakiet Nr 2 - dostawę diatermii (1 kpl.) w zestawie endo, butla argonowa. Montaż i uruchomienie dostarczonego sprzętu. Przeszkolenie personelu obsługującego w zakresie obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu. 2. Dostarczony sprzęt ma być fabrycznie nowy nie będący przedmiotem ekspozycji ani prezentacji. Szczegółowe opisy urządzeń zawarte są w osobnym załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości. W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona. 4. Standardy jakościowe Standardy jakościowe zostały określone w opisie przedmiotu oferty Wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Gwarancja jakości: Okres gwarancji na sprzęt medyczny, bez ograniczeń liczby badań, wynosi minimum 24 miesiące licząc od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru gwarancji. 5. Podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 2) Parametry techniczne przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ 3) Oświadczenie, że na dzień składania ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach