Przetargi.pl
ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA ODDZIAŁU OPIEKI I RADIOTERAPII PALIATYWNEJ ORAZ PRACOWNI IMMUNOLOGII TRANSPLANTACYJNEJ I GENETYKI

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg

  • Adres: 93-513 Łódź, ul. Pabianicka 62
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6895910, 6895912 , fax. 042 6895911
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika
    ul. Pabianicka 62 62
    93-513 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6895910, 6895912, fax. 042 6895911
    REGON: 00029540300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA ODDZIAŁU OPIEKI I RADIOTERAPII PALIATYWNEJ ORAZ PRACOWNI IMMUNOLOGII TRANSPLANTACYJNEJ I GENETYKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet nr 1 - Łóżka szpitalne wielosegmentowe, Pakiet nr 2 - Ssak elektryczny, Pakiet nr 3 - Aparat EKG, Pakiet nr 4 - Wózek do mycia chorych, Pakiet nr 5 - Speed Termocykler, Pakiet nr 6 - System do dokumentacji żelu, Pakiet nr 7 - Zamrażarka pionowa, Pakiet nr 8 - Łóżka do opieki nad chorymi po przeszczepie szpiku do leczenia GvHD, Pakiet nr 9 - Mikroskop z odwróconą optyką, Pakiet nr 10 - Zamrażarka szufladowa, Pakiet nr 11 - Chłodziarka ze szklanymi drzwiami,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397111206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w następujących wysokościach (odpowiednio sumując dla oferowanych pozycji): Pakiet 1) 247 Dwieście czterdzieści siedem zł Pakiet 2) 70 Siedemdziesiąt zł Pakiet 3) 65 Sześćdziesiąt pięć zł Pakiet 4) 94 Dziewięćdziesiąt cztery zł Pakiet 5) 262 Dwieście sześćdziesiąt dwa zł Pakiet 6) 368 Trzysta sześćdziesiąt osiem zł Pakiet 7) 400 Czterysta zł Pakiet 8) 448 Czterysta czterdzieści osiem zł Pakiet 9) 243 Dwieście czterdzieści trzy zł Pakiet 10) 41 Czterdzieści jeden zł Pakiet 11) 41 Czterdzieści jeden zł które należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: PKO S.A. V O. Łódź 78124015451111000011669960 do dnia 02.10.2009 r. do godz. 10.00 z zaznaczeniem: Wadium na zakup sprzętu medycznego dla oddziału opieki i radioterapii paliatywnej oraz dla pracowni immunologii transplantacyjnej i genetyki dla W.S.S. im. M. Kopernika w Łodzi nr sprawy 94 09 2. Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto zamawiającego do dnia otwarcia ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wniesione w pieniądzu lub innych przewidzianych w np. 45 ust. 6 ustawy prawo zamówień publicznych formach. Jeżeli wadium będzie wniesione w formie gwarancji albo poręczenia to jego oryginał musi być załączony do oferty. 4. Oferta nie zabezpieczona wymaganą przez ustawę formą wadium zostanie odrzucona. 5. Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium na warunkach określonych w np. 46 ust. 1, 2 i 4 ustawy. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w np. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI PODMIOTOWE1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.2.Wykonawca posiada niezbędną wiedzą doświadczeniem oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.3.Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.4.W okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wykonawca nie wyrządził szkody wykonując zamówienie, które zostało stwierdzone prawomocnym orzeczeniem sądu.5.W stosunku do firmy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, chyba że po ogłoszeniu upadłości zawarto układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego.6.Nie występują zaległości we wnoszeniu podatków, za wyjątkiem okoliczności wskazanych szczegółowo przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 3.7.Nie występują zaległości we wnoszeniu opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, za wyjątkiem okoliczności wskazanych szczegółowo przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 3. 8.Żaden ze wspólników (spółki jawne), partnerów oraz członków zarządu (spółki partnerskie), komplementariuszy (spółki komandytowe oraz komandytowo -akcyjne), członków organu zarządzającego (osoby prawne) oraz jeśli oferent jest osobą fizyczna nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo w związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.9.Wobec podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.10.Wniesienie wadium.11.Nie wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub nie posługiwanie się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji.12.Złożenie prawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania. WARUNKI PRZEDMIOTOWE:13.Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.14.Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP. (kopie potwierdzone -za zgodność).15.Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt w przypadku wyboru oferty będzie dostarczony - fabrycznie nowy i wolny od wad fizycznych i prawnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY PODMIOTOWE:1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;2.Oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust.1ustawy prawo zamówień publicznych3.Oświadczenie z art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:a) pkt.1, pkt. 6, pkt.7, pkt. 9 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert);2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert);3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert).b) pkt. 8 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert).B. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. A zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.DOKUMENTY PODMIOTOWE:Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające oznakowanie wyrobu znakiem CE - art. 5 ustawy o wyrobach medycznych: 1) deklaracja zgodności wystawiona przez producenta - dotyczy każdej klasy wyrobu2)certyfikat CE jednostki notyfikowanej, która współuczestniczyła w ocenie zgodności danego wyrobu medycznego - dotyczy klas I sterylnej, I z funkcja pomiarową, II a II b, III) - dla pakietów: 3, 3)Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i II a pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.4.2004 r. o Wyrobach Medycznych - w takim wypadku załączyć stosowne oświadczenie). Obowiązkowo -zgłoszenie- to należy dołączyć w przypadku klasy II b i klasy III.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach