Przetargi.pl
Zakup sprzętu medycznego

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Dęblinie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-530 Dęblin, Ul. Rynek 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 8831332 , fax. 81 8831332
  • Data zamieszczenia: 2012-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Dęblinie
    Ul. Rynek 14 14
    08-530 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 81 8831332, fax. 81 8831332
    REGON: 43093820700013
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego sprzętu medycznego - UNITU STOMATOLOGICZNEGO Parametry techniczne i inne wymogi dla przedmiotu zamówienia: 1. Rok produkcji - 2012 2. Elementy unitu: - Pulpit lekarski - Wyposażenie dodatkowe do pulpitu lekarskiego - Pulpit asysty - Blok higieniczny z miską spluwaczki - Fotel pacjenta - Lampa zabiegowa - Fotel/taboret lekarza 2.1 Pulpit lekarski Wyposażenie podstawowe dla minimum 5-ciu końcówek roboczych: - Rękawy podawane od dołu - Panel sterujący z regulacją wody i powietrza - Manometr kontrolny ciśnienia roboczego w końcówkach - Półka na narzędzia 350x300 mm +/-30 mm, miejsce na dwie tace ze stali nierdzewnej, silikonowa podkładka - Sterownik ruchów fotela (joystick) lub panel z klawiszami - Dmuchawka trójdrożna 2.2 Wyposażenie dodatkowe dla pulpitu lekarskiego Mikrosilnik pneumatyczny - 1 szt Rękawy turbinowe - 3 szt Turbina - 1 szt. Kątnica 1:1 - 1 szt. Dmuchawka - 1 szt Skaler - 1 szt. Lampa polimeryzacyjna 2.3 Pulpit asysty Dmuchawka trójdrożna Ssak , ślinociąg 2.4 Blok higieniczny z miską spluwaczki Uchylna i wyjmowana miska spluwaczki Butelka na wodę destylowaną min.1,5 l dla końcówek możliwość przełączania awaryjnego na pobór wody miejskiej Podgrzewanie wody do kubka System filtrów ssaka 2.5 Fotel pacjenta - konstrukcja stalowa, wszystkie elementy od zewnątrz malowane lakierem odpornym na uderzenia i zabrudzenia - do pracy z pacjentem w pozycji leżącej jak i siedzącej - panel sterowania fotelem (joystick) lub panel z klawiszami - min. 2 pozycje fabrycznie zaprogramowane - Blokada ruchu fotela, w czasie pracy końcówek - Pamięć ostatniej pozycji fotela oraz powrót do pozycji pracy - Wyłącznik główny odcinający wodę, powietrze i prąd - ruchy oparcia i siedziska niezależne w czasie pracy - bezszwowa, profilowana tapicerka fotela pozwalająca utrzymać higienę i aseptykę fotela - zagłówek profilowany chirurgiczny, dwuprzegubowy - podłokietniki fotela stanowiące podporę dla rąk pacjenta - wielofunkcyjny sterownik nożny - kolory tapicerki - do uzgodnienia z użytkownikiem 2.6 Lampa zabiegowa -halogenowa lampa oświetleniowa o natężeniu w zakresie min. 15 000 lux do 25 000 lux - płynna regulacja natężenia światła min. 3 poziomy - automatyczne wygaszanie lampy w czasie ruchów fotela - regulacja ustawienia lampy w 3 płaszczyznach 3. Wymagania dodatkowe 3.1 System zasilania unitu sprężonym powietrzem Kompresor o wydajności pow.110 litr/min 3.2 Ciśnienie wody regulowane Minimum: 0,20 - 0,40 MPa / 2,0 - 4,0 bar 3.3 Ciśnienie powietrza regulowane Minimum: 0,80 MPa / 5,5 - 8,0 bar 3.4 Zasilanie 230V , 50Hz. 3.5 Posiadanie stosownych dokumentów dopuszczających aparat do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.6 Zasilanie zgodne z Polską normą. 3.7 Instrukcja obsługi w języku polskim. 3.8 Bezpłatne szkolenie u użytkownika w zakresie eksploatacji i obsługi aparatu. 3.9 Autoryzacja producenta na sprzedaż, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oferowanego aparatu na terenie Polski. 4. Warunki Gwarancji i Serwisu 4.1. Możliwość zgłoszeń 24 godz./dobę 365 dni w roku. 4.2. Podjęcie działań serwisowych od momentu zgłoszenia awarii w dni robocze rozumiane od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy - maks. 2 dni. 4.3. Maksymalny czas usunięcia awarii bez użycia części zamiennych (dni robocze rozumiane od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy) - maks. do 3 dni roboczych. 4.4. Maksymalny czas usunięcia awarii z użyciem części zamiennych, bez konieczności ich importu, dla przedmiotu zamówienia (dni robocze rozumiane od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy) - maks. do 5 dni roboczych. 4.5. Maksymalny czas usunięcia awarii z użyciem części zamiennych importowanych dla przedmiotu zamówienia (dni robocze rozumiane od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy) - maks. do 8 dni roboczych. 4.6. Liczba napraw powodująca wymianę podzespołu na nowy - max 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331924006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.deblin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach