Przetargi.pl
Zakup sprzętu medycznego

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 15950 Białystok, ul. Marii Curie-Skłodowskiej
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7488510, 7488531 , fax. 085 7488593, 7488502
  • Data zamieszczenia: 2017-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego
    ul. Marii Curie-Skłodowskiej 26
    15950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7488510, 7488531, fax. 085 7488593, 7488502
    REGON: 5065772900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sniadecja.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu medycznego do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 26: Pakiet nr 1: Zamówienie obejmuje dostawę respiratora stacjonarnego, zwanego dalej „Sprzętem” wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zainstalowaniem i oddaniem do eksploatacji, przeszkoleniem pracowników zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji i konserwacji oraz świadczenie usługi gwarancyjno-serwisowej w okresie udzielonej gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.1 - Formularz Szczegółowy Oferty oraz Załącznik nr 5A - Projekt umowy. Pakiet nr 2: Zamówienie obejmuje dostawę respiratora stacjonarnego OIT z podstawą jezdną, zwanych dalej „Sprzętem” wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zainstalowaniem i oddaniem do eksploatacji, przeszkoleniem pracowników zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji i konserwacji oraz świadczenie usługi gwarancyjno-serwisowej w okresie udzielonej gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.2 - Formularz Szczegółowy Oferty oraz Załącznik nr 5A - Projekt umowy. Pakiet nr 3: Zamówienie obejmuje dostawę respiratora stacjonarno-transportowego, zwanych dalej „Sprzętem” wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zainstalowaniem i oddaniem do eksploatacji, przeszkoleniem pracowników zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji i konserwacji oraz świadczenie usługi gwarancyjno-serwisowej w okresie udzielonej gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.3 - Formularz Szczegółowy Oferty oraz Załącznik nr 5A - Projekt umowy. Pakiet nr 4: Zamówienie obejmuje dostawę aparatu ultrasonograficznego, zwanego dalej „Sprzętem” wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zainstalowaniem i oddaniem do eksploatacji, przeszkoleniem pracowników zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji i konserwacji oraz świadczenie usługi gwarancyjno-serwisowej w okresie udzielonej gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.4 - Formularz Szczegółowy Oferty oraz Załącznik nr 5A - Projekt umowy. Pakiet nr 5: Zamówienie obejmuje dostawę aparatu elektrokardiograficznego oraz defibrylatora, zwanych dalej „Sprzętem” wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zainstalowaniem i oddaniem do eksploatacji, przeszkoleniem pracowników zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji i konserwacji oraz świadczenie usługi gwarancyjno-serwisowej w okresie udzielonej gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.5 - Formularz Szczegółowy Oferty oraz Załącznik nr 5A - Projekt umowy. Pakiet nr 6: Zamówienie obejmuje dostawę pomp strzykawkowych, pomp objętościowych oraz zestawu komputerów, zwanego dalej „Sprzętem” wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zainstalowaniem i oddaniem do eksploatacji, przeszkoleniem pracowników zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji i konserwacji oraz świadczenie usługi gwarancyjno-serwisowej w okresie udzielonej gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.6 - Formularz Szczegółowy Oferty oraz Załącznik nr 5A - Projekt umowy. Pakiet nr 7: Zamówienie obejmuje dostawę wideolaryngoskopu, zwanego dalej „Sprzętem” wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zainstalowaniem i oddaniem do eksploatacji, przeszkoleniem pracowników zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji i konserwacji oraz świadczenie usługi gwarancyjno-serwisowej w okresie udzielonej gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.7 - Formularz Szczegółowy Oferty oraz Załącznik nr 5A - Projekt umowy. Pakiet nr 8: Zamówienie obejmuje dostawę ssaków próżniowych i regulatorów tlenu, zwanych dalej „Sprzętem” wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zainstalowaniem i oddaniem do eksploatacji oraz świadczenie usługi gwarancyjno-serwisowej w okresie udzielonej gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.8 - Formularz Szczegółowy Oferty oraz Załącznik nr 5B - Projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33157400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8 do SIWZ - Formularz Szczegółowy Oferty Uwaga: do oferty należy dołączyć Załącznik dotyczący Pakietu na który Wykonawca składa ofertę. 2. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz Ofertowy. 3. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie wstępne o braku podstaw wykluczenia 4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. Pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp – w przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 6. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach