Przetargi.pl
Zakup sprzętu komputerowo-informatycznego i pomocy dydaktycznych w ramach projektu RPMP.10.01.03-12-0419/16 „Zwiększamy szansę na lepszą przyszłość-program rozwoju kompetencji uczniów i nauczycieli szkół podstawowych i gimnazjalnych Gminy Kłaj”

Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Kłaju ogłasza przetarg

  • Adres: 32015 Kłaj, Kłaj
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 284 16 11 , fax. 12 284 16 11
  • Data zamieszczenia: 2017-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Kłaju
    Kłaj 652
    32015 Kłaj, woj. małopolskie
    tel. 12 284 16 11, fax. 12 284 16 11
    REGON: 12030105900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klaj.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu komputerowo-informatycznego i pomocy dydaktycznych w ramach projektu RPMP.10.01.03-12-0419/16 „Zwiększamy szansę na lepszą przyszłość-program rozwoju kompetencji uczniów i nauczycieli szkół podstawowych i gimnazjalnych Gminy Kłaj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zestaw Lego Wedo 2.0 - pakiet edukacyjny Pakiet edukacyjny klocków, w skład którego wchodzą: 0) Smarhub, 1) Silnik, 2) Czujnik ruchu, 3) Czujnik wychylenia, 4) Klocki - 280 elementów, 5) Tacka z przegródkami do przechowywania elementów, 6) Oprogramowanie wraz z gotowymi instrukcjami budowy (16 projektów), 7) Dedykowany akumulator + zasilacz 2. Lego Mindstorms EV3 (szkoła podstawowa) Roboty mobilne – zestawy bazowe konstrukcyjne robotów wraz z oprogramowaniem (roboty mają stanowić edukacyjne zestawy do budowania robotów wraz z oprogramowaniem - poziom ma być dostosowany do uczniów klas IV-VI szkół podstawowych). Roboty mają posiadać także możliwość programowania z komputera zewnętrznego (komputer stacjonarny lub laptop). Każda jedna sztuka opakowania (zestawu bazowego konstrukcyjnego robotów) ma zawierać/posiadać: bazowy zestaw konstrukcyjny robota wraz z oprogramowaniem [liczba części w jednej sztuce opakowania (zestawu): min. 500] składający się z niżej wymienionych części/modułów /oprogramowania: I. Części elektroniczne, które ma posiadać robot oraz ich parametry techniczne: 1. Sterownik: a) Procesor 32 bit b) 64 MB RAM, 16 MB pamięci Flash c) Możliwość pracy na bateriach / akumulatorach AA lub z wykorzystaniem dedykowanego akumulatora d) porty do podłączenia efektorów e) porty do podłączenia czujników f) ekran monochromatyczny g) wbudowany głośnik h) wbudowana klawiatura podświetlana i) wbudowany obrazkowy język programowania do tworzenia prostych aplikacji j) port USB do połączenia z komputerem lub z innym sterownikiem, k) port USB do podłączenia karty WiFi, pamięci USB (do 32 GB) lub kolejnego sterownika l) wbudowany czytnik kart microSD (do 32 GB) m) możliwość pracy kilku sterowników w trybie kaskadowym n) mechanizm automatycznego wykrywania dedykowanych serwomotorów i czujników o) sterownik ma także posiadać możliwość programowania w języku graficznym dedykowanym, w języku JAVA, C, PYTHON, assembler i innych oraz z poziomu środowisk LabView i Simulink. 2. Serwomotor duży – dwie sztuki 3. Serwomotor średni 4. Ultradźwiękowy czujnik odległości a) mechanizm automatycznego wykrywania przez sterownik robota 5. Czujnik dotyku – dwie sztuki a) mechanizm automatycznego wykrywania przez sterownik robota 6. Czujnik żyroskopowy a) mechanizm automatycznego wykrywania przez sterownik robota 7. Czujnik koloru / światła a) mechanizm automatycznego wykrywania przez sterownik robota; 8. Akumulator litowo-jonowy a) możliwość ładowania bez wyciągania z robota. II. Pudełko/skrzynka do porządkowania części robota: Robot ma posiadać dedykowaną skrzynkę z przegrodami do sortowania części, konstrukcja pokrywy ma umożliwiać stabilne ustawianie kilku skrzynek na sobie. III. Robot ma posiadać odpowiednią ilość kabli do łączenia silników i czujników ze sterownikiem oraz kabel USB do połączenia sterownika z komputerem. IV. Części konstrukcyjne: Robot ma posiadać: elementy modułowe gąsienic, koła zębate, koła z oponami (minimum 2 rozmiary), zębatki, belki konstrukcyjne, elementy łączące, osie krzyżowe o różnej długości, kulkę podporową, pełniąca funkcję koła kastora. V. Robot ma posiadać dedykowane instrukcje budowy różnych typów robotów, tj: wahadło odwrócone, robot mobilny, ramię z końcówką roboczą, model taśmy produkcyjnej, itd. VI. Możliwości programowania graficznego, które ma posiadać robot: a) moduł programowania b) tryb rejestracji pomiarów, tryb oscyloskopu, operacje matematyczne na zbiorach danych, wizualizacja, eksport danych do plików csv c) zintegrowane narzędzie dokumentowania pracy d) tworzenie własnych scenariuszy zajęć e) licencja wielostanowiskowa edukacyjna f) kompatybilne ze środowiskiem Windows (Win XP i nowsze) oraz Mac OS X g) wersja uproszczona dla systemów iOS (iPady) oraz Android. VII. Robot ma posiadać ładowarkę - dedykowaną ładowarkę do akumulatora z zestawu bazowego. VIII. Oprogramowanie i jego składniki: a) Robot ma posiadać oprogramowanie edukacyjne - graficzny język programowania robotów - przeznaczone do instalacji na komputerze zewnętrznym (komputerze stacjonarnym lub laptopie) - oprogramowanie winno posiadać licencję bezterminową; b) Częścią składową oprogramowania ma być rozbudowany system akwizycji i analizy danych pomiarowych, stanowiący narzędzie do wykorzystania podczas doświadczeń i eksperymentów. Oprogramowanie winno umożliwiać także pracę w trybie oscyloskopu, oraz zaprogramowanie wartości progowych pomiarów, dla których urządzenie będzie wykonywało zadane czynności, np. wydawanie dźwięku po osiągnięciu założonej temperatury. Moduł analizy danych ma pozwalać przeprowadzać matematyczne i statystyczne operacje na danych pomiarowych, umożliwiać wprowadzenie wartości przewidywanych przez uczniów oraz posiadać opcję eksportu danych do dalszej obróbki w innych aplikacjach. c) cyfrowy podręcznik i zeszyt - ma umożliwiać prowadzenie notatek podczas pracy z robotem, przygotowywanie zadań dla uczniów i sprawdzanie ich postępów w pracy; d) tutoriale pokazujące działanie i programowanie robota, od najprostszych zadań (np. ruch robota) do zaawansowanych problemów (np. akwizycja danych, wykorzystanie tablic, operacje matematyczne itd.); IX. FUNKCJE EDUKACYJNE, które ma spełniać robot: a) możliwość projektowania i budowy programowalnych robotów z wykorzystaniem silników, czujników, przekładni, kół, osi i innych technicznych składników; b) umiejętność rozumienia i interpretacji dwuwymiarowych rysunków wykorzystywanych do budowy modeli trójwymiarowych; c) umożliwiać pracę metodami inżynierskimi: budowa, testowanie, korekcja błędów, poprawa projektu; d) dawać możliwość zdobywania praktycznego doświadczenia z wykorzystaniem narzędzi matematycznych, np. szacowanie i pomiar wielkości fizycznych, analiza danych, wyznaczanie średniej; e) umożliwiać rozwój umiejętności komunikacyjnych, szczególnie w zakresie języka technicznego i słownictwa naukowego. X. W komplecie - dodatkowy zestaw części: zestaw zawierający min. 800 części -kół zębatych, przestrzennych części strukturalnych oraz łączników, ramion i osi pozwalających na budowę większych i bardziej zaawansowanych konstrukcji. Wszystkie zestawy tego samego producenta i o tym samym symbolu sprzętu. 3. Pakiet Nauka Zestaw ćwiczeń zawiera: 14 eksperymentów w obrębie nauk fizycznych, wykorzystując moduł akwizycji danych EV3. Eksperymenty dotyczą: - energii odnawialnej, - ciepła, - mechaniki, -optyki. Każdy eksperyment przygotowany został do pracy w czasie jednej lub dwóch godzin lekcyjnych (45-90 min). 4. Pakiet Energia odnawialna dla szkoły podstawowej Cechy produktu: 1) Produkt jest kompatybilny z zestawem : Proste Maszyny oraz Mindstorms, 2) Instrukcje budowy 6 różnych modeli, 3) Poznawanie energii odnawialne, 4) Badanie dostaw energii, transferu, gromadzenia, wymiany i konsumpcji. W skład zestawu wchodzi: 5) Panel Solarny, 6) Miernik, 7) Silniczek, 8) Światełka, 9) Przedłużacz, 10) 6 łopatek wiatrowych. 11) Oprogramowanie Activity Pack for Renewable Energy Add-on Set 5. Czujnik temperatury - Pozwala zmierzyć temperaturę z zakresu -20 do +120°C lub -4 do +248°F. - Pomiary przekazywane są do kostki Mindstorms. - Czujnik kompatybilny z Lego Mindstorms NXT i Lego MIndstorms EV3. 6. Pakiet ćwiczeń- projekty inżynierskie Program składa się z trzech głównych części. Każda z nich zawiera pięć projektów. Ożyw swojego robota (Make it Move): Uczniowie mają za zadanie zaprojektować, zbudować i zaprogramować roboty, które będą się poruszać z zastosowaniem silników z czujnikami obrotu. W pięciu projektach uczniowie stosują matematykę i wiedzę techniczną do tworzenia robotów, które będą mogły mierzyć odległość i prędkość, przemieszczać się bez użycia kół, wspinać się po równi pochyłej i kreślić wielokąty formene. Studenci będą także wykorzystać swoją wiedzę z maszyn prostych i złożonych oraz nauczą się używać wskaźników do opisania proporcjonalności. Uczyń robota sprytniejszym (Make it Smarter): Uczniowie mają za zadanie dodać czujniki do robotów, by kontrolować ich zachowanie oraz mierzyć, nanosić na wykresy i analizować dane pomiarowe z czujników. W pięciu projektach uczniowie tworzą roboty wykorzystujące sensory do pomiaru światła otoczenia, światła odbitego, rozpoznawania kolorów, pomiaru odległości od przeszkody,rozpoznawania stanu czujnika dotyku oraz odchylenia kątowego lub szybkość zmiany kąta obrotu. Stwórz system (Make a System): Zadaniem uczniów będzie w tej części projektowanie, budowa i programowanie systemów robotyki składających się z podsystemów. W pięciu projektach pojawaiają się takie zadania, jak budowa układu przenoszącego piłkę lub operującego na obiektach, model automatycznej linii produkcyjnej, sorter kolorów. Uczniowie będą testować zbudowane przez siebie systemy, zbierać dane pomiarowe i optymalizować na tej podstawie stworzone projekty. 7. Lego Mindstorms EV3 (Gimnazjum) Roboty mobilne – zestawy bazowe konstrukcyjne robotów wraz z oprogramowaniem (roboty mają stanowić edukacyjne zestawy do budowania robotów wraz z oprogramowaniem - poziom ma być dostosowany do uczniów klas VII szkół podstawowych i klas gimnazjalnych). Roboty mają posiadać także możliwość programowania z komputera zewnętrznego (komputer stacjonarny lub laptop). Każda jedna sztuka opakowania (zestawu bazowego konstrukcyjnego robotów) ma zawierać/posiadać: bazowy zestaw konstrukcyjny robota wraz z oprogramowaniem [liczba części w jednej sztuce opakowania (zestawu): min. 500] składający się z niżej wymienionych części/modułów /oprogramowania: I. Części elektroniczne, które ma posiadać robot oraz ich parametry techniczne: 1. Sterownik: p) Procesor 32 bit q) 64 MB RAM, 16 MB pamięci Flash r) Możliwość pracy na bateriach / akumulatorach AA lub z wykorzystaniem dedykowanego akumulatora s) porty do podłączenia efektorów t) porty do podłączenia czujników u) ekran monochromatyczny v) wbudowany głośnik w) wbudowana klawiatura podświetlana x) wbudowany obrazkowy język programowania do tworzenia prostych aplikacji y) port USB do połączenia z komputerem lub z innym sterownikiem, z) port USB do podłączenia karty WiFi, pamięci USB (do 32 GB) lub kolejnego sterownika aa) wbudowany czytnik kart microSD (do 32 GB) bb) możliwość pracy kilku sterowników w trybie kaskadowym cc) mechanizm automatycznego wykrywania dedykowanych serwomotorów i czujników dd) sterownik ma także posiadać możliwość programowania w języku graficznym dedykowanym, w języku JAVA, C, PYTHON, assembler i innych oraz z poziomu środowisk LabView i Simulink. 2. Serwomotor duży – dwie sztuki 3. Serwomotor średni 4. Ultradźwiękowy czujnik odległości b) mechanizm automatycznego wykrywania przez sterownik robota 5. Czujnik dotyku – dwie sztuki a) mechanizm automatycznego wykrywania przez sterownik robota 6. Czujnik żyroskopowy b) mechanizm automatycznego wykrywania przez sterownik robota 7. Czujnik koloru / światła b) mechanizm automatycznego wykrywania przez sterownik robota; 8. Akumulator litowo-jonowy b) możliwość ładowania bez wyciągania z robota. II. Pudełko/skrzynka do porządkowania części robota: Robot ma posiadać dedykowaną skrzynkę z przegrodami do sortowania części, konstrukcja pokrywy ma umożliwiać stabilne ustawianie kilku skrzynek na sobie. III. Robot ma posiadać odpowiednią ilość kabli do łączenia silników i czujników ze sterownikiem oraz kabel USB do połączenia sterownika z komputerem. IV. Części konstrukcyjne: Robot ma posiadać: elementy modułowe gąsienic, koła zębate, koła z oponami (minimum 2 rozmiary), zębatki, belki konstrukcyjne, elementy łączące, osie krzyżowe o różnej długości, kulkę podporową, pełniąca funkcję koła kastora. V. Robot ma posiadać dedykowane instrukcje budowy różnych typów robotów, tj: wahadło odwrócone, robot mobilny, ramię z końcówką roboczą, model taśmy produkcyjnej, itd. VI. Możliwości programowania graficznego, które ma posiadać robot: h) moduł programowania i) tryb rejestracji pomiarów, tryb oscyloskopu, operacje matematyczne na zbiorach danych, wizualizacja, eksport danych do plików csv j) zintegrowane narzędzie dokumentowania pracy k) tworzenie własnych scenariuszy zajęć l) licencja wielostanowiskowa edukacyjna m) kompatybilne ze środowiskiem Windows (Win XP i nowsze) oraz Mac OS X n) wersja uproszczona dla systemów iOS (iPady) oraz Android. VII. Robot ma posiadać ładowarkę - dedykowaną ładowarkę do akumulatora z zestawu bazowego. VIII. Oprogramowanie i jego składniki: f) Robot ma posiadać oprogramowanie edukacyjne - graficzny język programowania robotów - przeznaczone do instalacji na komputerze zewnętrznym (komputerze stacjonarnym lub laptopie) - oprogramowanie winno posiadać licencję bezterminową; g) Częścią składową oprogramowania ma być rozbudowany system akwizycji i analizy danych pomiarowych, stanowiący narzędzie do wykorzystania podczas doświadczeń i eksperymentów. Oprogramowanie winno umożliwiać także pracę w trybie oscyloskopu, oraz zaprogramowanie wartości progowych pomiarów, dla których urządzenie będzie wykonywało zadane czynności, np. wydawanie dźwięku po osiągnięciu założonej temperatury. Moduł analizy danych ma pozwalać przeprowadzać matematyczne i statystyczne operacje na danych pomiarowych, umożliwiać wprowadzenie wartości przewidywanych przez uczniów oraz posiadać opcję eksportu danych do dalszej obróbki w innych aplikacjach. h) cyfrowy podręcznik i zeszyt - ma umożliwiać prowadzenie notatek podczas pracy z robotem, przygotowywanie zadań dla uczniów i sprawdzanie ich postępów w pracy; i) tutoriale pokazujące działanie i programowanie robota, od najprostszych zadań (np. ruch robota) do zaawansowanych problemów (np. akwizycja danych, wykorzystanie tablic, operacje matematyczne itd.); IX. FUNKCJE EDUKACYJNE, które ma spełniać robot: j) możliwość projektowania i budowy programowalnych robotów z wykorzystaniem silników, czujników, przekładni, kół, osi i innych technicznych składników; k) umiejętność rozumienia i interpretacji dwuwymiarowych rysunków wykorzystywanych do budowy modeli trójwymiarowych; l) umożliwiać pracę metodami inżynierskimi: budowa, testowanie, korekcja błędów, poprawa projektu; m) dawać możliwość zdobywania praktycznego doświadczenia z wykorzystaniem narzędzi matematycznych, np. szacowanie i pomiar wielkości fizycznych, analiza danych, wyznaczanie średniej; n) umożliwiać rozwój umiejętności komunikacyjnych, szczególnie w zakresie języka technicznego i słownictwa naukowego. X. W komplecie - dodatkowy zestaw części: zestaw zawierający min. 800 części -kół zębatych, przestrzennych części strukturalnych oraz łączników, ramion i osi pozwalających na budowę większych i bardziej zaawansowanych konstrukcji. Wszystkie zestawy tego samego producenta i o tym samym symbolu sprzętu. 8. Pakiet edukacyjny Kosmos dla Lego EV3 Zestaw zawiera:  3 maty do nauki  1 mata do konkursu  Dwustronna taśma  Ponad 1400 elementów konstrukcyjnych  Oprogramowanie EV3 Space Challenge Curriculum Poz. 9 Router z modułami zapory sieciowej i blokowania włamań Maks. ilość sesji: 40000 Przepustowość zapory:1000 Mbit/s Funkcje zapory - ICSA - certyfikowany firewall - Bridge modes (Routing/Transparent) - SIP/H.323 NAT - Obsługa ALG (porty) - Detekcja i ochrona zmian w protokołach - Traffic protection - Flooding - DoS/DDoS Przepustowość VPN 180 Mbit/s IPsec VPN 20 Zarządzanie, monitorowanie, konfiguracja - Administration (Role-based) - Wielojęzyczne Web GUI (HTTPS oraz HTTP) - CLI (Konsola, Konsola Web, SSH, TELNET) - SNMP v2c (MIB-II) - Aktualizacja oprogramowania przez FTP/FTP-TLS oraz Web GUI - 2 Obrazy Oprogramowania - Syslog ( do 4 serwerów) - Ostrzeżenia E-mail (do 2 serw.) - Monitorowanie Real-time - Dzienny raport - ZyXEL AP Controller (APC) 1.0 - RSSI - Uwierzytelnianie IEEE 802.1x - Captive portal - Uwierzytelnianie RADIUS - Wi-Fi Multimedia (WMM) QoS - CAPWAP Pozostałe parametry - Obsługa IPv6 - Obsługa VLAN (16) - Zarządzanie AP: 2 / max. 10 (po rozbudowie) - Zasilanie 12V DC, 3.0A - Pobór prądu: 19 Watt - Temperatura pracy: od 0 do 40 stopni C - Temperatura przechowywania: od -30 do 70 stopni C - Wilgotność otoczenia pracy/przechowywania: 10-90% - MTBF: 815463.9 godzin SSL VPN 12 Przepustowość antywirusa 90 Mbit/s Przepustowość IPS 120 Mbit/s Funkcje VPN IPSec VPN - ICSA - IPSec VPN - AES (256-bit), 3DES oraz DES - Uwierzytelnianie SHA-2 (512-bit), SHA-1 oraz MD5 - IPSec NAT - Wyszukiwanie Dead peer - PKI (X.509) - Koncentrator VPN - VPN High Availability (HA) - L2TP over IPSec - GRE, GRE over IPSec - NAT over IPSec SSL VPN - Obsługa Windwos oraz Mac OSX - Full tunnel - 2-częściowe uwierzytelnianie - Dopasowanie portalu użytkownika Filtrowanie danych - Social media - Malicious (Website) - Blokowanie URL oraz słów kluczowych - Czarna lista/Biała lista - Java, cookies, ActiveX - Filtrowanie oparte na chmurze (URL) Funkcje Filtrowanie treści , IPS , Anti-spam , Router , VPN , Firewall , Anti-virus Architektura sieci GigabitEthernet Porty we/wy 2 x WAN (RJ-45) , 2 x USB 2.0 Type A , 1 x Port konsoli (RS-232) , 4 x 10/100/1000 Mbit/s Standardy 802.1Q , 802.1x , IPv6 , 802.3 Poz. 10 Zasilacz UPS-do podtrzymania zasilania urządzeń elektronicznych Moc pozorna: min. 1000VA Moc czynna: min. 700W Współczynnik mocy: 0,7 Dopuszczalne sieciowe napięcie wejściowe [V]: 230 V +/- 25% Napięcie wyjściowe [V]: 230 V AC Stabilizacja napięcia sieciowego AVR: ±10% Stabilizacja napięcia "awaryjnego": ±10% Kształt napięcia "awaryjnego": czysta sinusoida Typowy czas przełączenia [ms]: 2-6 typowo, max <10ms Zimny start: TAK Dopuszczalne przeciążenie: 10% Akumulatory typ/szt./napięcie: 7Ah / x2 / 24V Wymiary urządzenia [dł. x szer. x wys.]: max. 351 x 148 x 162 mm Masa: max. 9 kg Gniazda wyjściowe: 4 x EU (Schuko) Poziom hałasu: max. 45 dB Poz. 11 Laptop dla ucznia przekątna ekranu LCD 15.6 cali nominalna rozdzielczość LCD 1920 x 1080 pikseli powłoka ekranu antyrefleksyjna procesor Osiągający co najmniej 3120 punktów w teście CPU Benchmark wielkość pamięci RAM min. 8 GB GB pojemność dysku magnetycznego Min. 500 GB napęd optyczny DVD+/-RW DL wyjścia karty graficznej 1 x wyjście D-Sub 1 x wyjście HDMI typ akumulatora 4-komorowy karta dźwiękowa stereo łączna moc wbudowanych głośników Min. 3 W czytnik kart pamięci SD MMC SDHC SDXC komunikacja LAN 1 Gbps Bluetooth WiFi IEEE 802.11ac interfejsy 1 x USB 2 x USB 3.0 dodatkowe wyposażenie/funkcjonalność wbudowany mikrofon czytnik linii papilarnych kamera HD zainstalowany system operacyjny MS Windows 10 oprogramowanie dodatkowe MS Office 2016 wersja standard bez ograniczeń czasowych waga Max. 2.20 kg Dodatkowe wyposażenie. Słuchawki z mikrofonem o parametrach: - pasmo przenoszenia 20 Hz-20 kHz - czułość: 116 +/- 3 dB - impedancja: 32 Ohm - średnica przetwornika: 40 mm - magnesy: NdFeB - wielkość mikrofonu: 6x5 mm - mikrofon wielokierunkowy - czułość mikrofonu: -58 dB +/- 3dB - długość kabla min. 1.9 m - waga: max 660g Mysz: - czujnik optyczny - max. prędkość: 30ips - max. przyspieszenie: 8G - częstotliwość próbkowania: 4500 fps - rozdzielczość: 600-2400 dpi - interfejs USb 2.0 - waga: max 110g - wewnętrzny odważnik dla stabilnego ruchu Poz. 12 Laptop dla nauczyciela Przekątna ekranu Co najmniej 15,6" Rozdzielczość 1366 x 768 Typ matrycy TN Powłoka matrycy Błyszcząca Procesor Osiągający co najmniej 4410 punktów w teście CPUBENCHMARK Karta grafiki Osiągająca co manjmniej 990 punktów w teście G3D Mark Pamięć karty graficznej Minimum 2 GB Pamięć RAM Co najmniej GB Technologia pamięci RAM DDR3 SO-DIMM Taktowanie pamięci RAM 1600 MHz Maksymalna ilość pamięci RAM 8 GB Liczba slotów RAM (ogółem/wolne) 1 / 0 Technologia dysku HDD - magnetyczny Pojemność dysku Co najmniej 1 TB Prędkość obrotowa 5400 obr/min Napęd optyczny Nagrywarka DVD Funkcje Czytnik kart pamięci , Głośniki stereo , Kamera internetowa , Kensington Lock , Wbudowany mikrofon Funkcje klawiatury Klawiatura numeryczna , Klawiatura wyspowa Rozdzielczość kamery internetowej 640 x 480 Liczba głośników 1.0 Interfejsy SATA III , USB 2.0 , USB 3.0 Liczba portów USB 2.0 1 x Liczba portów USB 3.0 1 x Wyjścia/wejścia dźwięku Słuchawkowe/mikrofonowe (Combo) Wyjścia/wejścia obrazu HDMI Złącze karty pamięci MMC , SD , SDHC , SDXC Obsługiwane formaty kart MultiMedia Card , Secure Digital Komunikacja Bluetooth , LAN (RJ-45) , WiFi Standard łączności LAN 10/100 Mbps , Wi-Fi 802.11 b/g/n Wersja Bluetooth 4.0 System operacyjny Windows 10 Home Oprogramowanie dodatkowe MS OFFICE 2016 wersja PRO bez ograniczeń czasowych Bateria 4-komorowa , Litowo-Jonowa Pojemność baterii Minimum 32 Wh Waga Poniżej 2.4 kg Dodatkowe wyposażenie: Mysz o parametrach: Technologia myszy Optyczna Rozdzielczość - DPI 1000 DPI Liczba przycisków 3 Typ chwytu myszy Palm Komunikacja Przewodowa Poz. 13 Szafka - bezpieczne przechowywanie i jednoczesne ładowanie 16 urządzeń, - wymiary wys. x szer. x gł. (mm) max. 1100 x 950 x 600 mm - waga poniżej 70 kg - bezpiecznik oraz sekwenser, który umożliwia włączanie się poszczególnych listew przyłączeniowych po upływie określonego czasu (~3minut), co skutkuje utrzymaniem się niskiego obciążenia instalacji elektrycznej wózka podczas sekwencji ładowania - drzwi zabezpieczone zamkiem kluczowym - 2 kolumny po 8 szuflad Poz. 14 Urządzenie wielofunkcyjne z funkcją: drukowanie, kopiowanie, skanowanie – współpracujące z komputerem mobilnym rodzaj urządzenia: druk / skan / kopia / faks - wyświetlacz LCD: tak - technologia druku: laserowa kolorowa - obsługiwany format: A4 - pamięć: min. 256 MB - szybkość procesora: min. 400 MHz - rozdzielczość druku: 2400x600 dpi - szybkość druku: 20 str/min - automatyczny druk dwustronny: tak - rozdzielczość skanowania: 1200x1200 - skanowanie w kolorze: tak - skanowanie do email: tak - rozdzielczość kopiowania: 600x600 - kopiowanie w kolorze: tak - automatyczny podajnik dokumentów: tak - podajnik na pojedyncze arkusze: tak - pojemność podajnika głównego: min. 250 arkuszy - pojemność odbiornika papieru: min. 150 arkuszy - obsługiwane formaty: A4, koperty (C5, C6, DL, Com10), karton - komunikacja: LAN, WiFi, USB - możliwość drukowania z urządzeń mobilnych: tak - waga: maks: 30 kg - urządzenie powinno zawierać min. zestaw startowy na ok. 1000 stron oraz dodatkowe dwa zestawy oryginalnych tonerów Poz. 15 Tablica interaktywna - całkowita przekątna: min. 87” - powierzchnia: magnetyczna - powierzchnia tablicy suchościeralna, nie wymaga zakupu dedykowanych pisaków suchościeralnych przez producenta, umożliwia pracę pisakami suchościeralnymi nie pozostawiając żadnych śladów - technologia: pozycjonowanie w podczerwieni - posiada minimum dziesięć punktów dotyku - prędkość kursora: min. 480 dot/s - format: 4:3 - dokładność dotyku: <2mm - komunikacja z komputerem: port USB - zasilanie: poprzez port USB - kompatybilna z Windows 10 - boczne przyciski skrótów umożliwiające szybkie przywoływanie podstawowych funkcji - w zestawie: minimum 2 pisaki z miękką końcówką, półka na pisaki, gąbka do pisaków sucho ścieralnych, wskaźnik, oprogramowanie na płycie CD - waga tablicy: maks. 20 kg. Głośniki naścienne do tablicy - Moc (RMS): 2 x min. 40W, zasilacz wbudowany w jeden z głośników - Konstrukcja: min. 3-drożna (głośnik wysokotonowy min. 1,9 cm, głośnik basowy min. 12 cm) - Wejścia audio: min. 1 x MiniJack, min. 1 x stereo RCA - Regulacja tonów wysokich, tonów niskich i głośności osobnymi trzema manipulatorami - Obudowa z tworzywa w kolorze białym z fabrycznymi uchwytami ściennymi umożliwiającymi ustawienie kąta pochylenia głośników, głośniki przystosowane użytkowania w klasach szkolnych - Gwarancja min. 24 miesiące - Wymagane okablowanie: przedłużacz zasilania (min. 5 metrów) i kabel audio (min. 10 metrów) 16. Serwer plików NAS-minimum 2 dyskowy do składowania danych Liczba kieszeni: 2 Obsługiwane dyski: 2,5" SATA II , 2,5" SATA III , 3,5" SATA II , 3,5" SATA III Interfejsy: Ethernet (LAN) , SATA , USB 3.0 Liczba portów USB 3.0: 4x Ilość HDMI: 2x Liczba rdzeni procesora: 4-rdzeniowy, 4 wątkowy Model procesora: Intel® Celeron® N3150 (2M Cache, 1.60 / 2.08 GHz) Pamięć: 4 GB RAM DDR3 Porty LAN: 2x 10/100/1000Mbps Funkcja RAID: TAK Wymiary: max. 151 x 103 x 217 mm Waga: poniżej 1,80 kg Wyposażenie w dyski: serwer powinien być wyposażony przez Wykonawcę w dwa dyski przystosowane do pracy ciągłej (serwerowe lub do monitoringu), każdy z dysków o pojemności min. 2 TB i 64 MB pamięci cache 17. Projektor do tablicy interaktywnej - krótkoogniskowy -technologia: DLP - rozdzielczość: XGA - format: 4:3 - jasność: min. 3000 AL. - kontrast: min. 18 000:1 - współczynnik projekcji: max. 0,63:1 - żywotność lampy: min. 4 500 h - złącza: min. 1 x HDMI - głośniki wbudowane: tak - waga: maks. 2,55 kg - w zestawie: okablowanie, pilot, instrukcja obsługi - dedykowany uchwyt naścienny Wymagania dotyczące instalacji: - Zamawiający wymaga, aby prace instalatorskie związane z zestawami interaktywnymi (tablica + projektor + głośniki) były wykonane zgodnie ze sztuką instalatorską z uwzględnieniem specyfiki sal lekcyjnych w każdej placówce. W skład montażu wchodzą wszystkie niezbędne elementy montażowe, korytka, listwy. Zamawiający wymaga, aby instalacje przeprowadzone były w oparciu o okablowanie HDMI. Instalacje projektorów muszą być przeprowadzone na dedykowanym uchwycie. Okablowanie projektorów musi być schowane wewnątrz uchwytów. Zakończenie instalacji okablowania musi być w miejscu, w którym zaplanowane zostało umieszczenie komputera dla nauczyciela. Wymagana jest również instalacja oprogramowania tablicy na dedykowanym komputerze. Po instalacji Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia kalibracji zestawu interaktywnego oraz jego uruchomienia i sprawdzenia poprawności działania. 18. Szafa wisząca Typ Wisząca Konstrukcja Flat pack Drzwi Przednie: Pełne, Perforowane; Tylne: Pełne Perforowane Ilość miejsc U 6 Wymiary Max. 3701x 571 x 600 mm 19. Punkt dostępowy – urządzenie zapewniające dostęp do sieci za pomocą bezprzewodowego nośnika transmisyjnego Porty 1 gigabitowy port Ethernet (RJ-45) (obsługuje PoE IEEE802.3at) Przyciski Reset, FIT/FAT Zasilanie PoE lub zewnętrzny zasilacz 12VDC/1,5A Pobór mocy Poniżej 12,7W Typ anteny 2,4GHz 3*4dBi 5GHz 3*5Bi Montaż Montaż na ścianie/suficie (dołączony zestaw montażowy) Zabezpieczenia fizyczne Gniazdo blokujące Kensington Watchdog Tak Standardy bezprzewodowe IEEE 802.11ac, IEEE 802.11n, IEEE 802.11g, IEEE 802.11b, IEEE 802.11a Częstotliwość pracy 2,4GHz oraz 5 GHz EIRP CE: <19dBm(2,4GHz) <23dBm(5GHz) FCC: <30dBm(2,4GHz) <27dBm(5GHz) Wireless Functions Multiple SSIDs (Up to 16 SSIDs) Automatic Channel Assignment Transmit Power Control (Adjust Transmit Power on dBm) WDS Maximum Client Connections Setting Wireless Security Guest Network Wireless MAC Address Filtering Wireless Isolation Between Clients SSID to VLAN Mapping WPA / WPA2-Enterprise,WPA-PSK / WPA2-PSK Funkcje transmisji bezprzewodowej Multi-SSID (Do 16 SSID) Automatyczny wybór kanału Kontrola mocy transmisji WDS Kontrola maksymalnej ilości połączonych klientów Bezpieczeństwo transmisji bezprzewodowej Sieć dla gości Filtrowanie adresów MAC Izolacja klientów sieci bezprzewodowej Mapowanie SSID do VLAN Szyfrowanie WPA / WPA2-Enterprise, WPA-PSK / WPA2-PSK Funkcje transmisji bezprzewodowej Multi-SSID Automatyczny wybór kanału Kontrola mocy transmisji QoS(WMM) Harmonogram resetu Statystyki sieci bezprzewodowej w oparciu o SSID/AP/klienta Sterowanie pasmem Równoważenie obciążenia pasma Bezpieczeństwo transmisji bezprzewodowej Uwierzytelnianie przy pomocy strony powitalnej Filtrowanie adresów MAC Izolacja klientów sieci bezprzewodowej Mapowanie SSID do VLAN Szyfrowanie WPA / WPA2-Enterprise, WPA-PSK / WPA2-PSK 20. Switch 16 port Standardy i protokoły IEEE 802.3, IEEE 802.3u, IEEE 802.3ab, IEEE 802.3x, IEEE 802.1q, IEEE 802.1p Porty 24 porty RJ45 10/100/1000Mb/s, Autonegocjacja/AUTO-MDI/MDIX Okablowanie sieciowe 10Base-T: Kabel UTP kat. 3, 4 lub 5 (do 100m) Kabel STP EIA/TIA-568 100Ω (do 100m) 100Base-Tx: Kabel UTP kat. 5, lub 5e (do 100m) Kabel STP EIA/TIA-568 100Ω (do 100m) 1000Base-T: Kabel UTP kat. 5, 5e, 6 lub wyższej (do 100m) Kabel STP EIA/TIA-568 100Ω (do 100m) Bezwentylatorowy Tak Zasilanie 100-240VAC, 50/60Hz Pobór mocy Maksymalnie: 20W (220V/50Hz) Funkcja Quality of Service Obsługa priorytetowania w oparciu o port/kolejkowanie 802.1p Obsługa 4 kolejek priorytetowania Funkcja ograniczania prędkości transmisji dla każdego z portów Funkcja Storm Control Cechy przełącznika warstwy 2 IGMP Snooping Agregacja połączeń Mirroring portów Diagnostyka stanu kabli Zapobieganie pętlom Sieci VLAN Jednoczesna obsługa do 32 VLAN (z 4096 identyfikatorów VLAN) MTU/Port/Tag VLAN Metoda transmisji Store-And-Forward Dostosowanie istniejących w szkołach sieci komputerowych do nowego sprzętu oraz rozbudowa tych sieci o nowo zakupione kontrolery i punkty dostępowe. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt sieciowy (routery, switche, szafki, punkty dostępowe) został zamontowany w odpowiednich pracowniach i połączony oraz skonfigurowany do pracy z istniejącymi instalacjami sieciowymi w szkołach. Ewentualne dołożenie kabli powinno zostać zrobione przez Wykonawcą w kanałach elektroinstalacyjnych, przy pomocy kabli kat 5e lub kat 6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: oświadczenie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach