Starostwo Powiatowe w Brzesku ogłasza przetarg
- Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2013-05-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Brzesku
ul. Głowackiego 51 51
32-800 Brzesko, woj. małopolskie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Brzesku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Brzesku tj. : - komputer stacjonarny - 5 sztuk - komputer przenośny - 1 sztuka - kompleksowy pakiet oprogramowania biurowego - 5 sztuk - skaner dokumentów - 1 sztuka 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Wymagana wydajność procesorów podawana jako wynik osiągany przez dany typ procesora, w teście Performance Test, opracowanym przez firmę PassMark Software Pty Ltd. - do pobrania ze strony producenta: www.passmark.com products pt.htm . 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego do oferty należy dołączyć : - wydrukowane wyniki testów. Zamawiający dopuszcza, by Wykonawca powołał się na wyniki testów, opublikowane przez firmę PassMark na stronie: www.cpubenchmark.net cpu list.php - dla procesorów 4. Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy był sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta. Oznacza to, że będzie sprzętem fabrycznie nowym i posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej. 5. Za dostarczony sprzęt w tym ubezpieczenie, stan techniczny odpowiada Wykonawca do czasu odbioru całego zamówienia przez Zamawiającego, potwierdzonego protokołem zdawczo- odbiorczym. 6. Gwarancja obsługiwana przez dostawcę. - Gwarancja Dostawcy nie może być krótsza niż 24 miesiące na urządzenie typu skaner, 12 miesięcy na komputer przenośny wraz z baterią i 36 miesięcy na komputery stacjonarne. Gwarancja Dostawcy nie może być mniej korzystna niż gwarancja producenta. - Czas reakcji od momentu zgłoszenia do rozpoczęcia naprawy gwarancyjnej odbioru sprzętu dla komputera przenośnego i skanera 2 dni robocze, a dla komputerów stacjonarnych - 1 dzień roboczy. - Możliwość zgłoszenia awarii poprzez telefon, mail, faks. - W przypadku awarii dysku twardego uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego. W przypadku konieczności wymiany lub naprawy sprzętu dysk twardy pozostaje u Zamawiającego. - Jeżeli czas naprawy przekroczy 7 dni roboczych Wykonawca dostarczy sprzęt zastępczy umożliwiający wykonywanie dalszej pracy na stanowisku z którego sprzęt został zabrany do naprawy. - Serwis urządzeń musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. - Wsparcie techniczne producenta: Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 500,00 złotych (słownie: pięćset złotych 00 100) 2. Wadium wnosi się przed upływem składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu, b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) Gwarancjach bankowych, d) Gwarancjach ubezpieczeniowych, e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: Nr konta: BGŻ S.A. O Brzesko, 20 2030 0045 1110 0000 0240 0980 z dopiskiem wadium zakup sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Brzesku 5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w ust. 3 litera b-e zobowiązany jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w siedzibie Zamawiającego lub załączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.powiatbrzeski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego - sprawa nr VIII/ZKnW/16
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem dla Urzędu Miasta Tarnowa
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa sprzętu komputerowego i skanerów
Dodano: 2016-04-15 - Dostawę sprzętu komputerowego: komputery, monitory, drukarki
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
Dodano: 2016-03-09 - Wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy trzech zestawów komputerowych dla Jagiellońskiego Centrum Rozwoju Leków Uniwersytetu Jagiellońskiego. (Nr postępowania: CRZP/UJ/76/2016)
Dodano: 2016-02-24 - Dostawa sprzętu komputerowego (DFZP-LS-271-7/2016)
Dodano: 2016-02-17 - Dostawa sprzętu komputerowego na wyposażenie Sali edukacyjnej w Zamku Pieskowa Skała - sprawa nr I/ZKnW/16
Dodano: 2016-02-08 - Wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy trzech zestawów komputerowych dla Jagiellońskiego Centrum Rozwoju Leków Uniwersytetu Jagiellońskiego. (Nr postępowania: CRZP/UJ/507/2015)
Dodano: 2016-01-15 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, instalacją i konfiguracją do Urzędu Gminy Kościelisko - II przetarg nieograniczony
Dodano: 2015-12-15