Przetargi.pl
Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem

Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-958 Warszawa, ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5442 700 , fax. 22 842 31 16
  • Data zamieszczenia: 2015-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
    ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16 10/16
    02-958 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5442 700, fax. 22 842 31 16
    REGON: 01095603800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow-palac.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz specjalistycznego oprogramowania, tj.: Część I - dostawa sprzętu komputerowego (stacje robocze, monitory, komputery przenośne, macierze, przełaczniki), którego szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.1 do SIWZ; Część II - dostawa specjalistycznego oprogramowania typu CAD obsługującego pracę na wektorach w środowisku 2D i 3D oraz oprogramowania do edycji grafiki trójwymiarowej, którego szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.2 do SIWZ; Część III - dostawa specjalistycznego oprogramowania do parametrycznego modelowania 3D wykorzystującego dane z naziemnego skaningu laserowego, skanerów optycznych i obrazów cyfrowych, którego szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.3 do SIWZ; Część IV - dostawa specjalistycznego oprogramowania do profesjonalnej edycji grafiki rastrowej z możliwością edycji grafiki 3D, którego szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) dla części I - 9 000,00 zł; b) dla części II - 2 500,00 zł; c) dla części III - 2 000,00 zł; d) dla części IV - 400,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grupasienna.pl zakładka Prowadzone postępowania
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach