GMINA ŚLESIN ogłasza przetarg
- Adres: 62-561 Ślesin, Kleczewska, 15
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-07-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA ŚLESIN
Kleczewska, 15
62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie
REGON: 311019310 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.slesin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego: "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR" - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia stanowi zakup komputerów przenośnych notebook, zestawów komputerowych stacjonarnych oraz tabletu wraz z wyposażeniem i niezbędnym oprogramowaniem. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności zakup i dostawę poniższych urządzeń komputerowych: - komputer przenośny notebook – 32 szt.,- zestaw komputerowy stacjonarny – 4 szt.,- tablet – 1 szt.W ramach zamówienia przewidziano także konieczność wyposażenia urządzeń w systemy operacyjne oraz oprogramowanie biurowe.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.4. Wykonawca zobowiązany będzie: 1) bezwzględnie przestrzegać wytycznych zawartych w dokumentacji postępowania;2) dysponować jednostką środka transportu, zapewniającą możliwość dostarczenia przedmiotu umowy w terminie umownym;3) dostarczyć sprzęt fabrycznie nowy (rok produkcji 2022), w oryginalnym opakowaniu producenta, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji lub wystaw, wolny od wad fizycznych i prawnych, nieprzewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży, sprawny technicznie, nieuszkodzony, kompletny i gotowy do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem oraz spełniający wymagania SWZ;4) oferowany sprzęt musi:a) posiadać oznakowane CE, co oznacza, że dokonano oceny jego zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymogami podstawowymi;b) posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu;c) posiadać certyfikat ISO 50001;d) być zgodny z dyrektywą ROHS – potwierdzającą spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych.5. Wymagany minimalny okres gwarancji typu door-to-door („od drzwi do drzwi”) w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji będzie punktowany w ramach kryterium oceny ofert.6. Warunki płatności:1) Zamawiający przewiduje płatność końcową.2) Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 1.400,00 zł (słownie: tysiąc czterysta złotych 00/100 gr).2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Bank Spółdzielczy w Ślesinie, numer rachunku 46 8534 0006 0000 0101 0009 3463 z adnotacją: „Wadium – BZP.271.1.9.2022”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Zamawiający, tj. Gmina Ślesin, ul. Kleczewska 15, 62-561 Ślesin, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, kwotę gwarancji/poręczenia, termin ważności gwarancji/poręczenia, zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-04
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku”
Dodano: 2024-07-29 - Zakup sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-07-02 - Dostawa urządzeń komputerowych i akcesoriów dla Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie Sp. z o. o.
Dodano: 2024-05-15 - Zakup sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-04-27 - "MiniPAKT" - Gminna Pracownia Komputerowa
Dodano: 2024-03-20 - Dostawa sprzętu komputerowego w ramach programu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Dodano: 2024-03-10 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Województwa Wielkopolskiego z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
Dodano: 2024-02-20 - Przedłużenie wsparcia technicznego dla macierzy IBM V7000
Dodano: 2023-12-11 - Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2023-11-26 - Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
Dodano: 2023-11-15