Przetargi.pl
Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu -Dobry start - to sukces w przyszłości -realizowanego przez Gminę Aleksandrów Łódzki w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 95-070 Aleksandrów Łódzki, Pl. Kościuszki 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7121018, 7121620 , fax. 042 7121780
  • Data zamieszczenia: 2013-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki
    Pl. Kościuszki 2 2
    95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 042 7121018, 7121620, fax. 042 7121780
    REGON: 00053261300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow-lodzki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu -Dobry start - to sukces w przyszłości -realizowanego przez Gminę Aleksandrów Łódzki w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu -Dobry start - to sukces w przyszłości- współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych) w następujących ilościach i asortymencie: a) Przenośny komputer dla nauczyciela - 3 szt., b) Tablet dla ucznia- 30 szt., c) Szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami lekcyjnymi przenośnych komputerów lub tabletów dla uczniów z funkcją ładowania baterii - 3 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Cały dostarczony sprzęt, o którym mowa w ust. 1 musi: - posiadać deklarację CE, - być fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich, - posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim, - spełniać wszystkie wymogi zawarte w siwz. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy dostarczenie, instalacja oraz uruchomienie sprzętu, o którym mowa w ust. 1 do siedziby niżej wymienionych szkół podstawowych w ilości: a) Szkoła Podstawowa z oddziałami integracyjnymi im. J. Korczaka w Rudzie Bugaj, 95-070 Aleksandrów Łódzki, Ruda Bugaj 54, Tel. 0427121092: - Przenośny komputer dla nauczyciela - 1 szt., - Tablet dla ucznia - tablet - 10 szt., - Szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami lekcyjnymi przenośnych komputerów lub tabletów dla uczniów z funkcją ładowania baterii - 1 szt. b) Szkoła Podstawowa im. Ryszarda Wyrzykowskiego w Bełdowie, 95-070 Aleksandrów Łódzki, Bełdów 37, Tel. 042 712 14 94: - Przenośny komputer dla nauczyciela - 1 szt., - Tablet dla ucznia - tablet - 10 szt., - Szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami lekcyjnymi przenośnych komputerów lub tabletów dla uczniów z funkcją ładowania baterii - 1 szt. c) Szkoła Podstawowa im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Rąbieniu, 95-070 Rąbień, ul. Słowiańska 5, Tel. 042 712 19 24 - Przenośny komputer dla nauczyciela - 1 szt., - Tablet dla ucznia - tablet - 10 szt., - Szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami lekcyjnymi przenośnych komputerów lub tabletów dla uczniów z funkcją ładowania baterii - 1 szt. 4. Wykonawca ma obowiązek przeszkolenia przyszłych użytkowników z obsługi dostarczonego sprzętu w terminie 30 dni od instalacji i uruchomienia urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrow-lodzki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach