Gmina Jarocin ogłasza przetarg
- Adres: 63-200 Jarocin, Al. Niepodległości 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7472611 , fax. 062 7472225
- Data zamieszczenia: 2009-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarocin
Al. Niepodległości 10 10
63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
tel. 062 7472611, fax. 062 7472225
REGON: 25085470200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i użytkowego do Urzędu Miejskiego w Jarocinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem systemowym i użytkowym zgodnie z zapisami SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302312009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostęp?nienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1. Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 2. Oferentów, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów, 3. Oferentów, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4. Oferentów, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, 5. Oferentów, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1. jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 2. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, 4. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, lub błędy w obliczeniu ceny, 5.jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 1, 2) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 3) projekt umowy - załącznik 3 4) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik 4 9.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 3) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 4) oświadczenie Oferenta, iż sprzęt komputerowy i oprogramowanie będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom bezpieczeństwa, specyfikacji technicznej opisanej w pkt III SIWZ oraz posiada odpowiednie licencje, 5) dla każdego sprzętu Certyfikaty jakości ISO 9001 producenta sprzętu, a dla monitorów LCD dodatkowo certyfikat ISO 13406-2, 6) dla każdego sprzętu Certyfikat zgodności z normą CE posiadający numer, datę wydania oraz spis norm z jakimi dany sprzęt jest zgodny oraz jakie dyrektywy spełnia, 7) dla każdego komputera klasy PC oraz Serwera - Certyfikat HCL komputera na daną platformę systemową. 8) dla każdego komputera klasy PC - certyfikat określający poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 i wykazany według normy ISO 9296 w trybie jałowym
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarocin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, montaż i serwis gwarancyjny serwerów do serwera kasetowego Wielkopolskiego Centrum Onkologii
Dodano: 2014-01-03 - Dostawa, montaż i serwis gwarancyjny sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2013-11-13 - Dostawa konsoli KVM
Dodano: 2013-08-30 - Dostawa konsoli KVM oraz dostawa pakietu gwarancyjnego HP Care Pack
Dodano: 2013-08-07 - Dostawa, montaż i serwis gwarancyjny sprzętu komputerowego
Dodano: 2012-11-12 - Dostawa, montaż i serwis gwarancyjny sprzętu komputerowego urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek
Dodano: 2011-11-18 - Dostawa, montaż i serwis gwarancyjny sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2011-09-09 - Dostawa, montaż i serwis drukarek opasek identyfikacyjnych wraz z materiałami eksploatacyjnymi
Dodano: 2011-07-13 - Dostawa, montaż i serwis drukarek opasek identyfikacyjnych, czytników kodów kreskowych 2D, materiałów eksploatacyjnych.
Dodano: 2011-06-01 - Dostawa, montaż i serwis gwarancyjny sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Dodano: 2011-02-01