Przetargi.pl
Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Zielona Góra z podziałem na zadania

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2012-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Zielona Góra z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    6. Przedmiot zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzedu Miasta Zielona Góra z podziałem na zadania. 6.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu informatycznego. Proponowany sprzęt musi być fabrycznie nowy. 6.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania: a) Zadanie I - Rozbudowa infrastruktury serwerowej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 6 do SIWZ; b) Zadanie II - Zakup sprzętu komputerowego i części zamiennych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 7 do SIWZ. 6.3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy - na jedną lub dwie części. 6.4. Wszystkie parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. Nr 6 i 7 do SIWZ) należy traktować jako minimalne. Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu i oprogramowania o wyższych parametrach. 6.5. Użycie nazw własnych w stosunku do systemów operacyjnych rodziny Microsoft Windows ma na celu wskazanie konkretnego produktu i jest podyktowane koniecznością zachowania kompatybilności z istniejącym w Urzędzie Miasta Zielona Góra. W chwili obecnej nie istnieje żaden inny system operacyjny spełniający wyżej wymienione wymogi, a kompatybilność tych środowisk jest niezbędna do prawidłowej pracy aplikacji wykorzystywanych w urzędzie. 6.6. Użycie nazwy własnej w przypadku produktu Microsoft Office, podobnie jak powyżej, zdeterminowane jest koniecznością zachowania kompatybilności pomiędzy istniejącymi w urzędzie aplikacjami, do których poprawnej pracy konieczna jest obecność tego pakietu - i służy zwiększeniu ilości posiadanych licencji. 6.7. Użycie nazwy własnej w stosunku do urządzeń FUJITSU PRIMERGY, FUJITSU ETHERNUS oraz Seagate Cheetah podyktowane jest faktem posiadania przez zamawiającego infrastruktury opartej na tych urządzeniach i występuje bezwzględna koniczność zachowania kompatybilności istniejącej infrastruktury z nowymi elementami - służy powiększeniu zasobów sprzętowych. 6.8. Zamawiający wymaga co najmniej takiej gwarancji, jaka jest zawarta w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, a jeśli nie jest podany okres gwarancyjny, to wymaga gwarancji producenta. 6.9. Zamawiający przed podpisaniem umowy wymaga dostarczenia oświadczenia podmiotu realizującego serwis lub Wykonawcy, że wyraża zgodę, aby w przypadku awarii dysku twardego w okresie gwarancji uszkodzony dysk twardy pozostał u Zamawiającego. 6.10. Dla weryfikacji parametrów technicznych sprzętu komputerowego, wymaganych przez Zamawiającego niezbędne jest podanie w Tabeli Elementów Rozliczeniowych stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ i/lub załącznik nr 9 do SIWZ nazwy producenta i modelu lub typu oferowanego sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach