Przetargi.pl
„Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby szkół z terenu Gminy Gromnik” Projekt pn.: Zdalna Szkoła+ w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” działania 1.1: „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach”.

Gmina Gromnik ogłasza przetarg

  • Adres: 33-180 Gromnik, Witosa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146514202 , fax. 146514095
  • Data zamieszczenia: 2020-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gromnik
    Witosa 2
    33-180 Gromnik, woj. małopolskie
    tel. 146514202, fax. 146514095
    REGON: 85166095000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby szkół z terenu Gminy Gromnik” Projekt pn.: Zdalna Szkoła+ w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” działania 1.1: „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w związku z realizacją projekt pn.: Zdalna Szkoła+ w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” działania 1.1: „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach”. 2. W ramach zamówienia należy dostarczyć 42 (czterdzieści dwa) fabrycznie nowe laptopy z systemami operacyjnymi – zainstalowanymi, myszkami oraz torbami, dalej „urządzenia”. Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) zakresu przedmiotowego zamówienia w ramach posiadanych środków finansowych na ten cel; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ (Specyfikacja techniczna urządzeń). 4. Dodatkowe wymogi odnośnie przedmiotu zamówienia: 1) Wszystkie urządzenia będące przedmiotem zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć kompletne, nieużywane, w oryginalnych opakowaniach producentów, fabrycznie nowe, dopuszczone do stosowania w Polsce, posiadające wszelkie stosowne dokumenty (certyfikaty/atesty i inne), zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 2) Dostarczone urządzenia, będą wyposażone w pełną wersję oprogramowania, niezbędnego do ich funkcjonowania i z wykorzystaniem wszystkich ich funkcji. 3) Wykonawca w ramach wynagrodzenia, przekaże Zamawiającemu bezterminowe i nieograniczone terytorialnie licencje na zainstalowane oprogramowanie na polach eksploatacji wskazanych w art. 50 i 74 ust. 4 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 04 lutego 1994 r. (t. j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1231), oraz w szczególności na następujących polach eksploatacji: normalnego używania i korzystania zgodnie z przeznaczeniem. Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu, że udzielając licencji na korzystanie z oprogramowania nie narusza żadnych praw osób trzecich oraz nie zachodzą jakiekolwiek podstawy do zgłoszenia przez osoby trzecie roszczeń do tych praw. 4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne dla dostarczanych urządzeń. Dokument gwarancyjny, będzie zawierał dane kontaktowe świadczącego serwis gwarancyjny Wykonawcy (adres siedziby/e-mail/tel./faks). We wszystkich miejscach SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ, w których wskazano konkretnego producenta lub nazwę własną materiałów, Zamawiający dodaje zapis „lub równoważne o porównywalnych parametrach”. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Produkt równoważny to taki, który posiada te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji, konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą: 1. Formularz ofertowy wg wzoru zawartego w Załączniku nr 1; 2. Do oferty Wykonawca winien dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wynikającym ze wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiącego odpowiednio wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o którym mowa w ust 1. 6. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia /Załącznik nr 4 do SIWZ/. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia /konsorcjum/ winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 8. Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 do SIWZ określający wymagane i oferowane parametry przedmiotu zamówienia. 2) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej 1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 2. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP (informacje z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP (Załącznik nr 5). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Oświadczenie winno być złożone w oryginale/formie pisemnej na adres siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Gromnik, ul. Witosa 2, 33-180 Gromnik (dziennik podawczy/sekretariat). 7. Zgodnie z art. 26 ust. 2f PZP: Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Forma składania dokumentów: 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 PZP, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy (o ile są one aktualne) lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570); W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty; 2) oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia /dalej Rozporządzenie/, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale; 3) dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; 4) poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą; 5) poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej; 6) zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w Rozporządzeniu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości; 7) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Dodatkowe informacje 1) W zakresie nie uregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 poz. 1126).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach