Starostwo Powiatowe w Polkowicach ogłasza przetarg
- Adres: 59-100 Polkowice, ul. Górna 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 7461508 , fax. 76 7461501
- Data zamieszczenia: 2012-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Polkowicach
ul. Górna 2 2
59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
tel. 76 7461508, fax. 76 7461501
REGON: 39068044900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302161306
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://starostwo.polkowice.sisco.info/?id=2279
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie czytników kodów kreskowych, drukarek kodów kreskowych i materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb WCSKJ zgodnie z opisem parametrów technicznych wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ
Dodano: 2013-04-17 - Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie czytników kodów kreskowych, drukarek kodów kreskowych i materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej.
Dodano: 2013-01-25 - Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie czytników kodów kreskowych, drukarek kodów kreskowych i materiałów eksploatacyjnych.
Dodano: 2013-01-04 - dostawy systemu identyfikacji pacjenta
Dodano: 2012-07-02 - Dostawa drukarki do etykiet i czytnika kodów kreskowych ze stacją dokującą dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej przy ul. Dobrzyńskiej 21/23, 50-403 Wrocław - powtórka
Dodano: 2010-08-20 - Dostawa laserowych czytników kodów kreskowych dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej przy ul. Dobrzyńskiej 21/23, 50-403 Wrocław
Dodano: 2010-02-16