Ośrodek Informatyki - Wojewódzki Bank Danych Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego ogłasza przetarg
- Adres: 45-082 Opole, ul. Piastowska 15
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4524393 , fax. 077 4524277
- Data zamieszczenia: 2009-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Informatyki - Wojewódzki Bank Danych Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego
ul. Piastowska 15 15
45-082 Opole, woj. opolskie
tel. 077 4524393, fax. 077 4524277
REGON: 00051432500047 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wbd.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup Sprzętu komputerowego na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup sprzetu komputerowego na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w tym: 4 szt komputerów buirowych z systemem operacyjnym, 4szt. myszek komputerowych, 4 szt klawiatur, 4 szt. monitorów LCD, 17 szt pakietów biurowych oraz drukarka monochromatyczna sieciowa- 1szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 300000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: : 9.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 9.1.1 spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych 9.1.2 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 9.2 Zgodnie z Art. 23 ww. ustawy Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń zawartych w treści oferty i zaświadczeń załączonych do oferty. 9.3 Zgodnie z Art. 92 ust.1 pkt 3 Zamawiający zawiadomi o Wykonawcach wykluczonych z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 9.4 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna z przesłanek art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.5 Zgodnie z Art. 92 ust.1 pkt 2 Zamawiający zawiadomi o Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1. Oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisu art. 24 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 10.2 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (złożonego w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy zgodnie z zapisami KRS lub wypisu z ewidencji działalności gospodarczej. 10.3 Opis techniczny oferowanych urządzeń, zawierający informacje pozwalające porównać techniczną charakterystykę (parametry) urządzeń z wymogami określonymi w niniejszej SIWZ w punkcie 3..
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wbd.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Doposażenie bazy dydaktycznej szkół podstawowych biorących udział w projekcie systemowym pn. Program indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Nysa, współfinansowanym przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2012-10-19 - Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do komputerów na pokrycie bieżących potrzeb Starostwa Powiatowego w Namysłowie.
Dodano: 2012-05-16 - dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2011-11-10 - dostawa sprzętu komputerowgo i biurowego
Dodano: 2010-11-18