Przetargi.pl
Zakup Sprzętu komputerowego na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego

Ośrodek Informatyki - Wojewódzki Bank Danych Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego ogłasza przetarg

  • Adres: 45-082 Opole, ul. Piastowska 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4524393 , fax. 077 4524277
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Informatyki - Wojewódzki Bank Danych Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego
    ul. Piastowska 15 15
    45-082 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4524393, fax. 077 4524277
    REGON: 00051432500047
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wbd.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup Sprzętu komputerowego na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup sprzetu komputerowego na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w tym: 4 szt komputerów buirowych z systemem operacyjnym, 4szt. myszek komputerowych, 4 szt klawiatur, 4 szt. monitorów LCD, 17 szt pakietów biurowych oraz drukarka monochromatyczna sieciowa- 1szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 300000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: : 9.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 9.1.1 spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych 9.1.2 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 9.2 Zgodnie z Art. 23 ww. ustawy Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń zawartych w treści oferty i zaświadczeń załączonych do oferty. 9.3 Zgodnie z Art. 92 ust.1 pkt 3 Zamawiający zawiadomi o Wykonawcach wykluczonych z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 9.4 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna z przesłanek art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.5 Zgodnie z Art. 92 ust.1 pkt 2 Zamawiający zawiadomi o Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1. Oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisu art. 24 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 10.2 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (złożonego w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy zgodnie z zapisami KRS lub wypisu z ewidencji działalności gospodarczej. 10.3 Opis techniczny oferowanych urządzeń, zawierający informacje pozwalające porównać techniczną charakterystykę (parametry) urządzeń z wymogami określonymi w niniejszej SIWZ w punkcie 3..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wbd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach