Przetargi.pl
Zakup sprzętu komputerowego, infrastruktury serwerowej, oprogramowania i licencji.

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 62300 Września, ul. Fryderyka Chopina
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6402051, 6404457 , fax. 616 402 051
  • Data zamieszczenia: 2017-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Fryderyka Chopina 10
    62300 Września, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6402051, 6404457, fax. 616 402 051
    REGON: 63126570000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu komputerowego, infrastruktury serwerowej, oprogramowania i licencji.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ IV - Zestaw komputerowy – 5 szt. Specyfikacja jednostki centralnej: Atrybut Sposób określenia Typ Komputer stacjonarny Zastosowanie Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych oraz pracy z graficznym oprogramowaniem geodezyjnym oraz oprogramowaniem CAD. Wydajność obliczeniowa Procesor powinien osiągać w teście wydajności PassMark CPU Mark wynik min. 9000 pkt. (http://cpubenchmark.net/cpu list.php) Pamięć operacyjna • Pojemność: min 8192 MB • Maksymalna obsługiwana pojemność: min. • 32768 MB • Wolne złącza pamięci: min 2 Karta graficzna • Minimum 2GB Napęd optyczny • DVD Super Multi Parametry pamięci masowej • Dysk twardy o pojemności min. 500GB, zawierający partycję RECOVERY umożliwiającą odtworzenie systemu operacyjnego fabrycznie zainstalowanego na komputerze po awarii bez dodatkowych nośników Obudowa • Midi Tower Zgodność z posiadanym oprogramowaniem • Oferowany komputer a zwłaszcza jego system operacyjny powinien być zgodny z oprogramowaniem użytkowanym przez Zamawiającego, mającym krytyczne znaczenie dla jego funkcjonowania. Do oprogramowania tego zalicza się aplikacje pracujące obecnie w środowisku MS Windows tj. Płatnik, Besti@, Płace Optivum, Księgowość Optivum, Rejestr Zaangażowania Środków Budżetowych JST, Planowanie i Realizacja Budżetu JST, Budżet JST PluS JB, QNT Quorum, EGB 2000, EGB 2005, GeoInfo Mapa, GeoInfo Ośrodek, GeoInfo EGiB, eConnect jak również aplikacje sieci WEB wykorzystujące technologie .NET 4.0 i Java. • System operacyjny komputera powinien być w pełni zgodny z wdrożonym u Zamawiającego środowiskiem Active Directory Ergonomia • Głośność w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) nie powinna przekraczać 20dB wg normy ISO 7779 Bezpieczeństwo • Możliwość konfiguracji hasła BIOS dla administratora i użytkownika • Możliwość konfiguracji hasła dysku twardego • Zintegrowany z płytą główną dedykowany układ sprzętowy służący do tworzenia i zarządzania wygenerowanymi przez komputer kluczami szyfrowania. Zabezpieczenie to musi posiadać możliwość szyfrowania poufnych dokumentów przechowywanych na dysku twardym przy użyciu klucza sprzętowego Zarządzanie • Możliwość zarządzania komputerem przez panel web • Zintegrowana sprzętowa technologia umożliwiająca zdalny dostęp do komputerów podłączonych do sieci LAN niezależnie od stanu włączenia lub wyłączenia komputera oraz niezależnie od stanu czy obecności systemu operacyjnego (nawet gdy nie mają systemu operacyjnego, dysku twardego lub są wyłączone). • Zintegrowana sprzętowa technologia zarządzania i monitorowania komputerem na poziomie sprzętowym, musi realizować następujące wymogi: o powiadamianie o podstawowych parametrach pracy systemu tj. temp. na procesorze i wewnątrz obudowy, napięcie baterii oraz scentralizowane przechowywanie na zew. serwerze zarządzającym wszystkich powiadomień, o powiadamianie administratora o odłączeniu komputera od sieci zasilającej lub sieci LAN, o zdalne przejęcie konsoli tekstowej komputera, przekierowanie procesu ładowania systemu operacyjnego z wirtualnego CD ROM lub FDD w serwerze zarządzającym, o ww. funkcje dostępne przy wyłączonym komputerze oraz przy nieobecnym/uszkodzonym systemie operacyjnym. • Możliwość wyłączania portów USB w tym: wszystkich portów, tylko portów znajdujących się na przodzie obudowy, tylko tylnich portów, tylko zewnętrznych, tylko nieużywanych • Funkcja Wake On LAN • Dodatkowe w pełni funkcjonalne oraz nieodpłatne licencyjnie oprogramowanie rekomendowane przez producenta sprzętu pozwalające na: o Diagnostykę usterek typu hardware z poziomu DOS, o W pełni automatyczną instalację sterowników urządzeń opartą o automatyczną detekcję posiadanego sprzętu o Zarządzanie sprzętem IT oraz inwentaryzację posiadanego sprzętu wraz z zainstalowanymi podzespołami czy oprogramowaniem Zainstalowane oprogramowanie • System operacyjny w najnowszej dostępnej na rynku wersji • Oprogramowanie do nagrywania płyt CD/DVD • Nośnik umożliwiający odzyskanie zainstalowanych sterowników i oprogramowania dodatkowego Pozostałe wyposażenie • Mysz USB, Klawiatura USB • Min. 36 miesięcy od daty dostawy w miejscu instalacji komputera. Typ gwarancji: OnSite, z czasem reakcji w 24 godziny od momentu zgłoszenia awarii (telefonicznie, emailem, faxem). • Serwis urządzeń musi być realizowany przez producenta sprzętu lub autoryzowanego partnera serwisowego. • Podmiot świadczący usługi serwisowe powinien posiadać certyfikat ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych • Dedykowany numer oraz adres email dla wsparcia technicznego i informacji produktowej, możliwość weryfikacji konfiguracji fabrycznej zakupionego sprzętu, a także weryfikacji posiadanej/wykupionej gwarancji oraz statusu napraw urządzenia po podaniu unikalnego numeru seryjnego. • Dedykowany numer oraz email dla zgłoszeń awarii sprzętu objętego gwarancją typu OnSite, przyjmujący zgłoszenia awarii w dni robocze, w godzinach pracy Zamawiającego. Pod wskazanym numerem telefonu lub adresem email można również uzyskać informacje odnośnie statusu wykonywanej/zgłoszonej naprawy. • Koszty dojazdu i transportu uszkodzonego sprzętu obciążą realizującego serwis. • W przypadku awarii dysku twardego, uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego Certyfikaty i standardy • Certyfikat zgodności z normą ISO 9001 (dostarczyć wraz ze sprzętem) • Certyfikat zgodności z normą 14001 (dostarczyć wraz ze sprzętem) • Certyfikat Energy Star 5.0. Certyfikat ważny w dniu składania oferty i potwierdzony wydrukiem ze strony internetowej: http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov dostarczonym wraz ze sprzętem • Deklaracja zgodności CE (dostarczyć wraz ze sprzętem) Specyfikacja monitora LCD Atrybut Sposób określenia Typ wyświetlacza TFT LCD LED Obszar aktywny 24’’ Format ekranu monitora panoramiczny Czas reakcji max. 5ms Kontrast 1000:1 Jasność 250 cd/m2 Kąty widzenia 170°/170° Rozdzielczość nominalna 1920x1080px Gwarancja • Min. 36 miesięcy • Serwis urządzeń musi być realizowany przez producenta sprzętu lub autoryzowanego partnera serwisowego. • Podmiot świadczący usługi serwisowe powinien posiadać certyfikat ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych • Koszty dojazdu i transportu obciążą realizującego serwis. Specyfikacja pakietu oprogramowania biurowego 1. Wymagania odnośnie interfejsu użytkownika: a) Pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika b) Prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na pracę osobom nieposiadającym umiejętności technicznych 1. Ze względu na wdrożoną u zamawiającego usługę katalogową Active Directory dostarczone oprogramowanie musi mieć możliwość zarządzania ustawieniami poprzez polisy GPO. 2. Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać: a) Edytor tekstów b) Arkusz kalkulacyjny c) Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji d) Narzędzie do zarządzania informacją prywatą (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami) 1. Edytor tekstów musi umożliwiać: a) Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty b) Wstawianie oraz formatowanie tabel c) Wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych d) Wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne) e) Automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków f) Automatyczne tworzenie spisów treści g) Formatowanie nagłówków i stopek stron h) Sprawdzanie pisowni w języku polskim i) Śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników j) Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności k) Określenie układu strony (pionowa/pozioma) l) Wydruk dokumentów m) Wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną n) Pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2003 lub Microsoft Word 2007 i 2010 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu o) Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji p) Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze bazujące na schematach XML z Centralnego Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych, które po wypełnieniu umożliwiają zapisanie pliku XML w zgodzie z obowiązującym prawem. q) Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi (kontrolki) umożliwiających podpisanie podpisem elektronicznym pliku z zapisanym dokumentem przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego zgodnie z wymaganiami obowiązującego w Polsce prawa. r) Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze i pozwalające zapisać plik wynikowy w zgodzie z Rozporządzeniem o Aktach Normatywnych i Prawnych. 2. Arkusz kalkulacyjny musi umożliwiać: a) Tworzenie raportów tabelarycznych b) Tworzenie wykresów liniowych (wraz linią trendu), słupkowych, kołowych c) Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu. d) Tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice) e) Tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych f) Wyszukiwanie i zamianę danych g) Wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego h) Nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie i) Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności j) Formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem k) Zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku. l) Zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2003 oraz Microsoft Excel 2007 i 2010, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń. m) Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji 3. Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji musi umożliwiać: a) Przygotowywanie prezentacji multimedialnych, które będą prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego b) Drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek c) Zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu. d) Nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji e) Opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera f) Umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo g) Umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego h) Odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym i) Możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów j) Prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera k) Pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2003, MS PowerPoint 2007 i 2010. 4. Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami) musi umożliwiać: a) Pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego b) Filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców c) Tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną d) Automatyczne grupowanie poczty o tym samym tytule e) Tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy f) Oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia g) Zarządzanie kalendarzem h) Udostępnianie kalendarza innym użytkownikom i) Przeglądanie kalendarza innych użytkowników j) Zapraszanie uczestników na spotkanie, co po ich akceptacji powoduje automatyczne wprowadzenie spotkania w ich kalendarzach k) Zarządzanie listą zadań l) Zlecanie zadań innym użytkownikom m) Zarządzanie listą kontaktów n) Udostępnianie listy kontaktów innym użytkownikom o) Przeglądanie listy kontaktów innych użytkowników p) Możliwość przesyłania kontaktów innym użytkownikom 5. Oprogramowanie winno być dostarczone z bezterminową licencją na użytkowanie  
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach