Przetargi.pl
zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
  • Data zamieszczenia: 2009-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
    REGON: 01085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie do siedziby ZGN - Mokotów i wskazanych 6 ADM-ów, zainstalowania, skonfigurowania i sprawdzenia działania następującego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania: 1.1. zestawy komputerowe (opis poniżej) Komputer - 19 sztuk Typ Obudowy: Małowymiarowa obudowa typu desktop o sumie wymiarów nie przekraczającej 86cm, fabrycznie przystosowana do pracy w pionie i w poziomie. Bez narzędziowe otwieranie obudowy oraz wymiana napędów optycznych, dysku twardego, kart rozszerzeń i zasilacza. Zasilacz o mocy nie większej niż 300W z Active PFC, sprawność zasilacza co najmniej 85 procent. Zasilacz zgodny z normą ENERGY STAR, EPEAT Gold, 85PLUS Procesor: a) procesor dwurdzeniowy dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych, b) częstotliwość taktowania procesora min. 2,8 GHz c) pamięć cache drugiego poziomu L2 min. 3 MB np. E7300 lub procesor o równoważnej, ale nie gorszej wydajności, według wyników testu np. SYSmark 2007 Preview Rating (oferowany procesor ma mieć min. 144 punktów w w/w teście SYSmark 2007 Preview Rating) na stronie http:/www.bapco.com/fdrs/SYSmark2007web.html Pamięć RAM: min. 2GB DDR2 800 (2x1GB) Płyta główna: kontroler S-ATA II (+patrz: porty, karta dźwiękowa i graficzna, karta sieciowa) Karta graficzna: zintegrowana w chipsecie, min 256 MB pamięci własnej lub współdzielonej z pamięcią RAM komputera Dysk twardy:250 GB, interfejs S-ATA II, 7200 rpm, 16 MB cache, zapis prostopadły Nagrywarka DVD: Dual Layer - zapis płyt dwuwarstwowych (DVD+/-R9 z prędkością x8); zapis: 20x DVD+/-R, 8x DVD+RW, 6x DVD-RW, 48x CD-R, 32x CD-RW; odczyt: 16x DVD, 48x CD, oprogramowanie typu NERO Express Napęd magnetyczny FDD: 1.44MB 3.5 (może być zintegrowany z czytnikiem kart pamięci) Czytnik kart pamięci w zatoce 3,5 lub na USB: obsługiwane karty pamięci: CF - TYPE1, TYPE2, TYPE2-HDD / Smart Media / Memory Stick - PRO, Duo, PRO Duo /SDHC/ SD - mini, micro / MMC / RS-MMC / MicroDrive / xD / xD Type-M / xD Type-H Karta dźwiękowa: zintegrowana, 4 kanałowa High Definition zgodna z AC97, głośnik wewnątrz obudowy Karta sieciowa: zintegrowana GigabitEthernet 10/100/1000 (RJ-45) Klawiatura: PS/2 lub USB, układ klawiszy US-Iternational Mysz: przewodowa, optyczna, min. 800 DPI, 3 przyciski (trzeci przycisk pod rolką), 1 przewijana rolka + podkładka pod mysz Porty: Z tyłu: 6 portów USB 2.0, 1 port szeregowy, 1 port równoległy, 2 porty PS/2, 1 port RJ-45, 1 port VGA, wejście/wyjście audio; Z przodu: 2 porty USB 2.0, porty audio; 1 niskoprofilowe gniazdo PCI, 1 niskoprofilowe gniazda PCI Express x16, Funkcje bezpieczeństwa i zarządzania: Hasło użytkownika i administratora w BIOS, układ szyfrujący TPM na płycie głównej. Obudowa powinna być wyposażona w czujnik otwarcia obudowy wraz z zamkiem oraz posiadać funkcje bezpieczeństwa zarządzania wraz z oprogramowaniem pozwalającym na zarządzanie funkcjami dostępnymi przy wyłączonym komputerze oraz przy nieobecnym/uszkodzonym systemie operacyjnym - w tym możliwość monitorowania stanu otwarcia obudowy. Oprogramowanie: Windows Vista Business + płyta do downgrade do XP Professional PL wraz ze sterownikami - dostarczone przez producenta Instrukcja obsługi : Instrukcja dla każdego urządzenia, język: Polski lub Angielski Dokumentacja techniczna : Dla każdego urządzenia, język: Polski lub Angielski Certyfikaty i standardy: Deklaracja zgodności CE na wyżej wymieniony sprzęt. Certyfikat ISO9001 na proces produkcji dla producenta sprzętu. Poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 i wykazany wg normy ISO 9296 w trybie jałowym (IDLE) powinien wynosić nie więcej niż 27dB (potwierdzony stosownym dokumentem producenta komputera - oświadczenie wraz z raportem badawczym wykonanym przez notyfikowane laboratorium, dopuszcza się dokumenty techniczne w języku angielskim) Monitor - 22 sztuki LCD 17 rozdzielczość min.1280x1024, plamka 0,264 mm, kontrast typowy min. 700:1, jasność 300cd/m2, czas reakcji 5ms, kąty patrzenia 176/170, D-SUB/DVI, głośniki min. 2x1W, , regulacja wysokości, instrukcja obsługi monitora w języku polskim, spełnia normy jakościowe ISO 13406-2; TCO 2003; 1.2. 1 switche typu 3 Com Baseline 2948-SFP Plus Gigabit - Liczba portów 1000 BaseT (RJ45) 48 szt.; porty komunikacji 10/100 BaseTX (RJ45), typ obudowy rack 19, zarządzanie przez przeglądarkę WWW 1.3. 1 szt. pendrive typu Kingston Data Traveler 150 o pojemności 64 GB 1.4. 100 szt. pendrive typu KINGSTON FLASHDRIVE DTIG2/4GB 1.5. 1 nośnik i 19 licencji oprogramowania Microsoft OEM - Office Basic 2007 Win32 Polish 1pk DSP OEI V2 w/OfcPro2007Trial MLK 1.6. 4 szt. licencji oprogramowania do kosztorysowania Norma Pro 4.27 - kolejne stanowiska z bazą cenową InterCenBud i abonament Buduj z Głową 1.7. 1 szt. router typu Linksys RV082 - port WAN 2x10/100BaseTX (RJ45), Port LAN 8x10/100BaseTX (RJ45), wbudowana pamięć flash 16 MB, wbudowana pamięć SDRAM 32 MB, zarządzanie przez przeglądarkę WWW, dodatkowe funkcje: firewall oparty na NAT, 4 portowy Switch, filtorwanie IP, filtrowanei MAC, filtrowanie URL 2. Dostawca zobowiązany jest do dostarczenia wszystkich kabli przyłączeniowych (elektrycznych, logicznych) niezbędnych do podłączenia sprzętu, o którym mowa w pkt. 1. 2.1. zestaw kabli do każdego stanowiska komputerowego - logiczne: 1 o długości 5 m; elektryczne: 1 zasilający komputer z gniazda i 1 zasilający monitor z gniazda i 1 listwa filtrująca o długości 3 m z układem przeciwprzepięciowym, przeciwzakłóceniowym i dwoma bezpiecznikami; 3. Dostawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich czynności niezbędnych do podłączenia sprzętu, o którym mowa w pkt. 1. (do istniejących sieci Linux w 6 ADM-ach i Novell 6.5 w siedzibie ZGN), zgodnie z wykazem Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Dostawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu komputerowego, o którym mowa w pkt. 1. do siedziby ZGN-Mokotów i siedzib 6 ADM-ów, których wykaz zawiera załącznik nr 4 do istotnych postanowień umowy, stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Dostawca zobowiązany jest do sprzedaży i dostarczenia sprzętu komputerowego fabrycznie nowego oraz odpowiadającego właściwym Polskim Normom, posiadającego certyfikat na znak bezpieczeństwa dotyczący: jednostki centralnej, zgodnego z normą ISO 9001 (lub równoważną) w zakresie wytwarzania komputerów i ich serwisowania, a także posiadającego dokument potwierdzający, że poziom emitowanego hałasu mierzony wg normy ISO 7779 i wykazany wg normy ISO 9296 w trybie jałowym (IDLE) wynosi więcej niż 27dB - dotyczy to producentów jednostki centralnej, a także certyfikat na znak bezpieczeństwa CE, aktualną normę TCO2003 i normę ISO 13406-2 (lub równoważną) dla producenta monitorów w zakresie wytwarzania i serwisowania. 6. Koszty załadunku, transportu oraz rozładunku dostawy obciążać będą Dostawcę. 7. Do oferty Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do oferty: 7.1. dla jednostki centralnej: aktualny certyfikat na znak bezpieczeństwa CE i aktualną normę ISO 9001 (lub równoważną) dla producenta jednostki centralnej w zakresie wytwarzania i serwisowania, dokument potwierdzający, że poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 i wykazany wg normy ISO 9296 w trybie jałowym (IDLE) wynosi nie więcej niż 27dB (potwierdzony stosownym dokumentem producenta komputera - oświadczenie wraz z raportem badawczym wykonanym przez notyfikowane laboratorium, dopuszcza się dokumenty techniczne w języku angielskim z tłumaczeniem na język polski), 7.2. dla monitora: aktualny certyfikat na znak bezpieczeństwa CE, aktualną normę TCO2003 i normę ISO 13406-2 (lub równoważną) dla producenta monitora w zakresie wytwarzania i serwisowania 8. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia na piśmie 36-miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt - każdy element dostarczonego sprzętu komputerowego (a przypadku baterii w notebookach 12-miesięcznej gwarancji), o którym mowa w pkt. 3.1. i 3.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, liczonej od daty zainstalowania i uruchomienia sprzętu. Powyższą pisemną gwarancję przedkłada do umowy 8.1. Gwarancja, oferta bądź inne dokumenty wystawione przez Wykonawcę nie mogą zawierać następujących warunków: 8.1.1. Ograniczać okresu gwarancji poprzez uwzględnienie naturalnego zużycia elementów wchodzących w skład sprzętu komputerowego, 8.1.2. Obowiązku dokonywania przez Zamawiającego przeglądów okresowych, szkoleń pracowników Zamawiającego itp., 8.1.3. Postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego lub powodujących jego obciążenie dodatkowymi kosztami związanymi z dostawą sprzętu komputerowego określonego niniejszym zamówieniem, a także zawierać dodatkowych warunków współpracy z Wykonawcą. 8.1.4. Dotyczących innych płatnych działań nie ujętych w umowie i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9. Klasyfikacja wg CPV: 30.23.13.00-0 - monitory ekranowe, 30.23.60.00-2 - różny sprzęt komputerowy, 48.00.00.00-8 - pakiety oprogramowania i systemy informatyczne. 10. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego sprzętu komputerowego. Serwis Wykonawcy zobowiązany jest wykonywać naprawy gwarancyjne uszkodzonego sprzętu w ciągu czterech dni kalendarzowych od telefonicznego, potwierdzonego faxem zgłoszenia Wykonawcy zaistnienia uszkodzenia. 11. Naprawy gwarancyjne powinny odbywać się w miejscach użytkowania sprzętu komputerowego tj. w ZGN w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy przy ul. Irysowej 19 w Warszawie oraz siedzibach Zamawiającego, do których sprzęt zostanie dostarczony. W przypadkach wymagających naprawy sprzętu komputerowego w okresie gwarancyjnym, poza siedzibami Zamawiającego, koszty transportu ww. sprzętu do naprawy oraz koszt transportu powrotnego obciążać będą Wykonawcą, który wygra przetarg i podpisze umowę na realizację przedmiotowego zamówienia. 12. W przypadku gdy naprawa nie będzie mogła być zrealizowana w terminie, o którym mowa w pkt. 3.10. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć i zainstalować (na czas naprawy) sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych od uszkodzonego. Koszt ewentualnego dostarczenia i zainstalowania sprzętu zastępczego obciążać będzie Wykonawcę. 13. W przypadku gdy ewentualne uszkodzenie nie będzie kwalifikowało się do naprawy, Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego wymienienia uszkodzonego sprzętu na niewadliwy, zainstalowania go, skonfigurowania oraz sprawdzenia jego działania. 14. Wykonawca dokona utylizacji wymienionego sprzętu komputerowego - wskazanego przez Zamawiającego - na swój koszt i we własnym zakresie, potwierdzonej protokołem utylizacji zużytego sprzętu komputerowego. 15. Dostawa, objęta przedmiotem zamówienia ma być wykonana zgodnie z warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 15.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 16. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy, polegających na dokupieniu takich samych komputerów i monitorów oraz oprogramowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302313000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ww. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj.: 10.1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przez dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali należycie co najmniej 1 dostawę o wartości 100.000,00 zł. brutto z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, że Wykonawca wykonał w ciągu w/w okresu 1 dostawę sprzętu komputerowego polegającą na dostarczeniu, zainstalowaniu i sprawdzeniu działania sprzętu o wartości, nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto. W tym celu Wykonawca musi wypełnić wykaz dostaw stanowiący załącznik nr 3 do wzoru formularza oferty oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawa ta została wykonana należycie (np. referencje). 10.2. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty aktualnej polisy (tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) lub innego dokumentu ubezpieczeniowego, zgodnie z pkt. 9.1.7. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożenie zobowiązania o przedłużeniu polisy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert (na załączniku nr 4 do wzoru formularza oferty). 10.3. Wykonawca musi się zobowiązać do dostarczenia wszystkich n/w kabli przyłączeniowych (elektrycznych, logicznych) niezbędnych do podłączenia sprzętu w ramach podanej w ofercie ceny za wykonanie całości zamówienia a) zestaw kabli do każdego stanowiska komputerowego - logiczne: 1 o długości 5 m; elektryczne: 1 zasilający komputer z gniazda i 1 zasilający monitor z gniazda i 1 listwa filtrująca o długości 3 m z układem przeciwprzepięciowym, przeciwzakłóceniowym i dwoma bezpiecznikami; Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie formularza oferty wraz ze zobowiązaniem się Wykonawcy do dostarczenia wszystkich w/w kabli przyłączeniowych (elektrycznych, logicznych) niezbędnych do podłączenia sprzętu w ramach podanej w ofercie ceny za wykonanie całości zamówienia. 10.4. W ramach podanej w ofercie ceny za wykonanie całości zamówienia Wykonawca musi zobowiązać się do dostarczenia sprzętu komputerowego, o którym mowa w ust. 1 do siedziby ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie formularza oferty. 10.5. W ramach podanej w ofercie ceny za wykonanie całości zamówienia Wykonawca musi zobowiązać się do sprzedaży i dostarczenia sprzętu komputerowego fabrycznie nowego/ych tj. składającego się z nowych podzespołów oraz odpowiadającego właściwym Polskim Normom, posiadającego certyfikaty na znak bezpieczeństwa CE zgodnego z normą ISO przy czym: - jednostka centralna musi posiadać aktualny certyfikat na znak bezpieczeństwa CE i aktualną normę ISO 9001 (lub równoważną) dla producenta jednostki centralnej w zakresie wytwarzania i serwisowania, dokument potwierdzający, że poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 i wykazany wg normy ISO 9296 w trybie jałowym (IDLE) wynosi nie więcej niż 27dB (potwierdzony stosownym dokumentem producenta komputera - oświadczenie wraz z raportem badawczym wykonanym przez notyfikowane laboratorium, dopuszcza się dokumenty techniczne w języku angielskim) - monitor musi posiadać aktualny certyfikat na znak bezpieczeństwa CE, aktualną normę TCO2003 i normę ISO 13406-2 (lub równoważną) dla producenta monitora w zakresie wytwarzania i serwisowania 10.6. Koszty montażu, uruchomienia, załadunku, transportu oraz rozładunku dostawy obciążać będą Dostawcę. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie formularza oferty. 10.7. Wykonawca musi udzielić gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia na okres minimum 36 miesięcy na warunkach określonych w pkt. 3.8. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wpisanie okresu udzielonej gwarancji w formularzu oferty wraz ze zobowiązaniem się Wykonawcy do wystawienia pisemnej gwarancji przy podpisaniu umowy. 10.8. Wykonawca musi się zobowiązać do prowadzenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na warunkach określonych w pkt. 3.11. do 3.13. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie formularza oferty. 11. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków ustawowych wymienionych w pkt. 9. Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, będzie stanowiło podstawę oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymienionych w pkt. 8.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a Zamawiający na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń oceni, czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. 12. Wypełnienie przez Wykonawcę formularza oferty, formularza cenowego oraz spełnienie innych wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia będą stanowiły podstawę oceny ofert. 13. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeśli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 14. Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 14.1. Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania lub odrzucenia oferty, musi dołączyć do oferty wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wypełnione i podpisane (w formie określonej w siwz) następujące dokumenty i oświadczenia: 14.1.1. formularz cenowy na załączniku nr 1 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, 14.1.2. oświadczenie na załączniku nr 2 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 14.1.3. wykaz dostaw, o których mowa w pkt. 8.1.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia na załączniku nr 3 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, zrealizowanych przez Wykonawcę należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje). 14.1.4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 14.1.5. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wykazanych przez Wykonawcę w załączniku nr 3 do oferty (zgodnie z zapisem pkt. 8.1.1. i 9.1.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia) np. referencje, 14.1.6. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 14.1.6.1. dla jednostki centralnej - aktualny certyfikat na znak bezpieczeństwa CE i aktualną normę ISO 9001 (lub równoważną) dla producenta jednostki centralnej w zakresie wytwarzania i serwisowania, dokument potwierdzający, że poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 i wykazany wg normy ISO 9296 w trybie jałowym (IDLE) wynosi nie więcej niż 27dB (potwierdzony stosownym dokumentem producenta komputera - oświadczenie wraz z raportem badawczym wykonanym przez notyfikowane laboratorium, dopuszcza się dokumenty techniczne w języku angielskim) 14.1.6.2. dla monitora - aktualny certyfikat na znak bezpieczeństwa CE, aktualną normę TCO2003 i normę ISO 13406-2 (lub równoważną) dla producenta monitora w zakresie wytwarzania i serwisowania 14.1.7. aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia (z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000,00 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia na załączniku nr 4 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000,00 złotych polskich na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert, 14.1.8. oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 9.2.1.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeżeli oferty będą składali Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, 14.1.9. oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 14.6.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeśli oferta będzie podpisywana przez Pełnomocnika. 14.1.10. informacji określonej w pkt. 16.1.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż 22 % stawki podatku od towarów i usług. 15. Oferta wspólna: 15.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 15.1.1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; 15.1.2. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; 15.1.3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 15.1.4. Stosowne odpisy (dla wszystkich Wykonawców) z rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej (pkt. 9.1.4. SIWZ) muszą zostać dołączone do oferty; 15.1.5. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy a w szczególności w pkt. 8.1.1., 8.1.2., 8.1.5. SIWZ wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno); 15.1.6. Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; 15.1.7. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika; 15.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 15.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 16. W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy solidarnie odpowiadać będą za wykonanie zamówienia. 17. Dotyczy Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 17.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1.4., specyfikacji istotnych warunków zamówienia - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 17.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 17.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.4.1.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy, o których mowa w pkt. 9.4.1.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia stosuje się odpowiednio. 18. W PRZYPADKU, GDY WYKONAWCA W MIEJSCE KTÓREGOŚ Z DOKUMENTÓW, O KTÓRYCH MOWA W PKT, 9.1.4., 9.1.5.,9.1.6.,9.1.7., 9.4.1.1., 9.4.2. SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DOSTARCZY JEGO KOPIĘ, KOPIA TA MUSI BYĆ POŚWIADCZONA ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM zgodnie z zapisem pkt. 14.6.4 siwz. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać uzasadnione wątpliwości co do ich prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić ich prawdziwość w inny sposób. 19. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach