Przetargi.pl
Zakup sprzętu komputerowego i niszczarek dla Departamentu Polityki Regionalnej

Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Plac Teatralny 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 62 18 249 , fax. 56 62 18 347
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
    Plac Teatralny 2 2
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 62 18 249, fax. 56 62 18 347
    REGON: 87112129000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu komputerowego i niszczarek dla Departamentu Polityki Regionalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup sprzętu komputerowego i niszczarek dla Departamentu Polityki Regionalnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: VII. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA WNIESIENIA WADIUM. 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie: Pakiet A - 1.500,00 zł Pakiet B - 2.000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniężnej, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu Bank PKO BP S.A. konto nr 64 1020 5011 0000 9802 0119 5734. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Biurze Zamówień Publicznych - pok. 343 - P. Janusz Pawlak. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty przed terminem składania ofert. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 30 lipca 2009 roku do godz. 09:00. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Dyspozycję w zakresie zwrotu wadiów wniesionych przez Wykonawcę w pieniądzu wadiów, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 10. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, udokumentowane odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej, nie podlegają wykluczeniu w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 4-9, nie posiadają zaległości podatkowych oraz nie zalegają w opłaceniu składek do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, 1.3 dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia i dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w szczególności dysponują autoryzowanym przez producenta oferowanego sprzętu serwisem (patrz: ppkt 1.3 dział V SIWZ), 1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 Nr 223, poz. 1655) stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 1.2. aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. Wykaz podmiotów, którym powierzone zostanie świadczenie usług w zakresie serwisu sprzętu komputerowego określonego w specyfikacji technicznej wraz z dokumentem świadczącym o autoryzacji tych podmiotów wystawionym przez producentów wymienionego sprzętu (pakiet A i B postępowania). UWAGA: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale w pkt 1 ppkt-y: 1.2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania w zakresie terminów wydania tych dokumentów stosuje się odpowiednio. 2. W celu potwierdzenia spełnienia przez dostawy wymagań zamawiającego Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty: 2.1. Jeśli wymaganie takie postawione jest w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ sprzęt powinien pochodzić od producenta posiadającego Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu). 2.2. Jeśli wymaganie takie postawione jest w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ sprzęt powinien pochodzić od producenta posiadającego Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu) 2.3. Jeśli wymaganie takie postawione jest w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z ww. systemem operacyjnym Vista (do oferty należy załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL) 2.4. Jeśli wymaganie takie postawione jest w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ sprzęt powinien posiadać Deklaracja CE (należy załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie wymogu) 2.5. Jeśli wymaganie takie postawione jest w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. 2.6. Jeśli wymaganie takie postawione jest w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 21 dB (załączyć oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostę). 2.7. Jeśli wymaganie takie postawione jest w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosząca maksymalnie 21 dB (załączyć oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę) 2.8. Jeśli wymaganie takie postawione jest w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosząca maksymalnie 17dB (załączyć oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę). 2.9. Jeśli wymaganie takie postawione jest w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosząca maksymalnie 18 dB (załączyć oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę) 2.10. Jeśli wymaganie takie postawione jest w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ należy dołączyć potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia wykonawcy wystawionego na podstawie dokumentacji producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram 2.11. Jeśli wymaganie takie postawione jest w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ należy dołączyć potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodność z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki. 2.12. Jeśli wymaganie takie postawione jest w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ należy załączyć certyfikat EPEAT na poziomie GOLD 2.13. Jeśli wymaganie takie postawione jest w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ wymagany jest wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu www.epeat.net - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej 2.14. Jeśli wymaganie takie postawione jest w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ należy załączyć certyfikat EPEAT na poziomie SILVER 2.15. Jeśli wymaganie takie postawione jest w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star 4.0. 2.16. Jeśli wymaganie takie postawione jest w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ wymagany jest wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu www.eu-energystar.org - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej. 2.17. Jeśli wymaganie takie postawione jest w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ monitor powinien posiadać certyfikat TCO 99, ISO 13406-2. 2.18. Jeśli wymagania takie postawione jest w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego SIWZ wymagane jest oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym. 3. Do oferty Wykonawca dołącza, oprócz dokumentów, o których mowa w punkcie 1 i 2 3.1. wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr od 1A-1C do niniejszej SIWZ. 3.2. wykaz części zamówienia powierzonych do wykonania podwykonawcom (stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ), 4. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionego/ych przedstawiciela-i Wykonawcy (patrz również pkt 7 - wymogi formalne pełnomocnictwa). 5. Dokumenty powinny być dołączone do Formularza ofertowego (o którym mowa w pkt 3 ppkt 3.1 niniejszego rozdziału) w formie załączników w kolejności wskazanej w tym Formularzu. 6. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 7. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/y nie wymienionąe w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 8. W przypadku spółek cywilnych oraz konsorcjów każdy z przedsiębiorców lub podmiotów tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1 ppkty 1.2 niniejszego rozdziału, z tym że dokument wskazany w każdy z podmiotów tworzący konsorcjum również składa oddzielnie. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum lub spółka cywilna może złożyć jeden wspólny dokument. 9. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w SIWZ, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie) i nie uzupełnienie ich w trybie art. 26 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem pkt-u 10 niniejszego rozdziału. 10. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez Wykonawców dokumentów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach