Gmina Lądek ogłasza przetarg
- Adres: 62406 Lądek, ul. Rynek
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 632 763 512, , fax. 632 763 512
- Data zamieszczenia: 2017-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek
ul. Rynek 26
62406 Lądek, woj. wielkopolskie
tel. 632 763 512, , fax. 632 763 512
REGON: 31101936100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaladek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego , pomocy dydaktycznych, mebli, pozostałego wyposażenia, zabawek oraz wyposażenia sali językowej w placówkach tj. w Przedszkolu Gminnym w Dolanach – Oddział w Ciążeniu oraz Szkoły Podstawowej w Ciążeniu” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest : „Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego , pomocy dydaktycznych, mebli, pozostałego wyposażenia, zabawek oraz wyposażenia sali językowej w placówkach tj. w Przedszkolu Gminnym w Dolanach – Oddział w Ciążeniu oraz Szkoły Podstawowej w Ciążeniu” tj: I. Przedszkolu Gminnym w Dolanach – Oddział w Ciążeniu Zakup wyposażenia - zakupu sprzętu komputerowego i multimedialnego , pomocy dydaktycznych, mebli, pozostałego wyposażenia, zabawek do następujących pomieszczeń : • Szatni • Gabinetu • Sali maluszków • Sali nr 2 • Sali nr 3 W ramach projektu pn. „Przebudowa i rozbudowa budynku oświatowego na pomieszczenia edukacji przedszkolnej wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczna w Ciążeniu, gmina Lądek” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 - Oś Priorytetowa 9 „Infrastruktura dla kapitału ludzkiego”, Działanie 9.3. „Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej ”, Poddziałanie 9.3.1 „Inwestowanie w rozwój infrastruktury przedszkolnej” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne parametry jakie musi spełniać urządzenia multimedialne, pomoce dydaktyczne meble, wyposażenie i zabawki zawierają specyfikacje-Zestawienia wyposażenia poszczególnych pomieszczeń z opisem Załącznik nr 2 do SIWZ. II. Szkoła Podstawowa w Ciążeniu Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego, mebli, pozostałego wyposażenia, oraz wyposażenia sali językowej wyposażenia do sali informatycznej, matematycznej i językowej. W ramach projektu pn. „Przebudowa i rozbudowa budynku oświatowego na pomieszczenia edukacji ogólnokształcącej wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczna w Ciążeniu, gmina Lądek” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 - Oś Priorytetowa 9 „Infrastruktura dla kapitału ludzkiego”, Działanie 9.3. „Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej ”, Poddziałanie 9.3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne parametry jakie musi spełniać wyposażenie, sprzęt komputerowy, urządzenia multimedialne i zabawki zawierają specyfikacje-Zestawienia wyposażenia poszczególnych pomieszczeń z opisem Załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Zamówienie zostało podzielone na 6 części: Część I sprzęt komputerowy i multimedialny Część II pomoce dydaktyczne Część III meble Część IV pozostałe wyposażenie Część V zabawki Część VI wyposażenie sali językowej Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej, pod warunkiem że będzie ona obejmowała cały asortyment danej części zamówienia. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden wykonawca. Oferty w postępowaniu można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia tzn. że Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną/e przez siebie część/ci lub na wszystkie części zamówienia.Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają wyłącznie charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu użytkowego, funkcjonalnego i jakościowego. W przypadku rozwiązań równoważnych, zaoferowanych przez wykonawcę zgodnie z treścią art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i produkty objęte przedmiotem zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem rozpakowaniem, wniesieniem do pomieszczeń i montażem na koszt własny i ryzyko Wykonawcy w miejscu, godzinach i dniach pracy wskazanych przez Zamawiającego. Na dostarczony sprzęt powinna zostać udzielona gwarancja. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy, zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem; 3) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załącznik nr 4 do SIWZ). 4) kosztorys ofertowy 5) pisemne zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-07-02 - Dostawa urządzeń komputerowych i akcesoriów dla Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie Sp. z o. o.
Dodano: 2024-05-15 - Zakup sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-04-27 - "MiniPAKT" - Gminna Pracownia Komputerowa
Dodano: 2024-03-20 - Dostawa sprzętu komputerowego w ramach programu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Dodano: 2024-03-10 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Województwa Wielkopolskiego z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
Dodano: 2024-02-20 - Przedłużenie wsparcia technicznego dla macierzy IBM V7000
Dodano: 2023-12-11 - Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2023-11-26 - Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
Dodano: 2023-11-15 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu według trzech części zamówienia.
Dodano: 2023-10-25