Przetargi.pl
Zakup sprzętu komputerowego i innych akcesoriów komputerowych na potrzeby Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Politechniki Gdańskiej do realizacji zadań w ramach projektu „Inkubator Innowacyjności+” realizowanego w ramach projektu pozakonkursowego pn. „Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Działanie 4.4)

Politechnika Gdańska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, Gabriela Narutowicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (58)3471100
  • Data zamieszczenia: 2017-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska
    Gabriela Narutowicza 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. (58)3471100
    REGON: 000001620
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzp.pg.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu komputerowego i innych akcesoriów komputerowych na potrzeby Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Politechniki Gdańskiej do realizacji zadań w ramach projektu „Inkubator Innowacyjności+” realizowanego w ramach projektu pozakonkursowego pn. „Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Działanie 4.4)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i innych akcesoriów komputerowych na potrzeby Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Politechniki Gdańskiej. 2. Przedmiotowa część zamówienia obejmuje: 1) Laptop 15,6” wraz z torbą do laptopa, w ilości 2 sztuk; 2) Myszki komputerowe przewodowe, w ilości 2 sztuk. 3. Przedmiot zamówienia musi być: fabrycznie nowy, posiadający oryginalne fabryczne opakowanie, wolny od wad technicznych i prawnych oraz dopuszczony do obrotu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia: Oświadczenia i dokumenty składane będą w niniejszym postępowaniu w dwóch etapach: Etap I – oświadczenia, które każdy Wykonawca składa łącznie z ofertą w wyznaczonym terminie składania ofert. 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy należy do oferty należy załączyć oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ. Etap II – oświadczenia, które każdy Wykonawca składa po terminie składania ofert bez wezwania zamawiającego. 2. Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekażą Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty wymienione w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu zawartym w Załączniku Nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach