Politechnika Gdańska ogłasza przetarg
- Adres: 80-233 Gdańsk, Gabriela Narutowicza
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (58)3471100
- Data zamieszczenia: 2017-09-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska
Gabriela Narutowicza 11/12
80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. (58)3471100
REGON: 000001620 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzp.pg.edu.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu komputerowego i innych akcesoriów komputerowych na potrzeby Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Politechniki Gdańskiej do realizacji zadań w ramach projektu „Inkubator Innowacyjności+” realizowanego w ramach projektu pozakonkursowego pn. „Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Działanie 4.4) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i innych akcesoriów komputerowych na potrzeby Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Politechniki Gdańskiej. 2. Przedmiotowa część zamówienia obejmuje: 1) Laptop 15,6” wraz z torbą do laptopa, w ilości 2 sztuk; 2) Myszki komputerowe przewodowe, w ilości 2 sztuk. 3. Przedmiot zamówienia musi być: fabrycznie nowy, posiadający oryginalne fabryczne opakowanie, wolny od wad technicznych i prawnych oraz dopuszczony do obrotu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia: Oświadczenia i dokumenty składane będą w niniejszym postępowaniu w dwóch etapach: Etap I – oświadczenia, które każdy Wykonawca składa łącznie z ofertą w wyznaczonym terminie składania ofert. 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy należy do oferty należy załączyć oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ. Etap II – oświadczenia, które każdy Wykonawca składa po terminie składania ofert bez wezwania zamawiającego. 2. Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekażą Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty wymienione w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu zawartym w Załączniku Nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracowników oraz radnych Gminy Kosakowo – 2 edycja
Dodano: 2024-07-18 - Dostawa serwera plików NAS, komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, monitorów, akcesoriów komputerowych i oprogramowania biurowego
Dodano: 2024-05-31 - Dostawa sprzętu multimedialnego i informatycznego dla SP Banino
Dodano: 2024-05-20 - Dostawa sprzętu komputerowego, części i akcesoriów komputerowych
Dodano: 2024-04-09 - Dostawa sprzętu multimedialnego i informatycznego dla SP Banino
Dodano: 2024-03-25 - DOSTAWA KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH ORAZ DYSKÓW TWARDYCH HDD I SSD NA POTRZEBY AGENCJI
Dodano: 2023-11-09 - Dostawa zestawów komputerowych i akcesoriów komputerowych, skanera oraz dysków twardych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku
Dodano: 2023-10-26 - Dostawa sprzętu i oprogramowania dla Powiatu Sztumskiego w ramach konkursu grantowego "Cyfrowy Powiat"
Dodano: 2023-07-19 - Dostawa sprzętu IT dla grantu Cyfrowa Gmina realizowanego przez Gminę Kartuzy
Dodano: 2023-07-12 - Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu multimedialnego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń sieciowych z dodatkowym wyposażeniem dla AWFiS z podziałem na 7 części
Dodano: 2023-07-04