Przetargi.pl
,,Zakup sprzętu komputerowego I biurowego do celów edukacyjnych”

Zespół Szkół Nr 4 w Skierniewicach ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Podkładowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 833 10 20 , fax. 46 833 10 20
  • Data zamieszczenia: 2020-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 4 w Skierniewicach
    ul. Podkładowa 2
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 46 833 10 20, fax. 46 833 10 20
    REGON: 29854000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zs4skierniewice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Zakup sprzętu komputerowego I biurowego do celów edukacyjnych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego - 20 zestawów komputerów stacjonarnych wraz z systemem operacyjnym Windows oraz sprzętu biurowego, o minimalnych wymaganych parametrach: 1) Zestaw komputerowy: jednostka centralna, monitor, klawiatura i mysz (20 szt.). Specyfikacja: a) Komputer stacjonarny PC: - płyta główna (obsługa dysków M2, wspierająca technologię Intel, cztery gniazda pamięci, karta sieciowa zintegrowana 1 Gbit/s) - procesor w teście PassMark 6800, minimum 4 rdzeniowy, częstotliwość 3,6 GHz w trybie standard, TDP max. 65 W - dwa dyski twarde SSD 240 GB + HDD 1TB, - karta graficzna GeForce GTX Ti 710 1 GB, - pamięć RAM DDR4 8 GB, - zasilacz min. 500 W, certyfikat 80 lub 85+ - złącza USB 3.0 min. 2 szt. - pozostałe USB – 3 szt. - gniazda wejścia i wyjścia audio i USB – liczba portów min. 2 - system Windows 10 Home b) Monitor kolorowy - Przekątna ekranu 27” - Matryca IPS, powłoka matowa - gniazda DVI-D, HDMI, c) Mysz - Mysz optyczna, kolor czarny - Długość kabla 1,5 m, przycisk scroll - Złącze USB d) Klawiatura - Kolor czarny, - Długość kabla 1,5 m, wydzielona klawiatura numeryczna - Złącze USB e) Dostawa i montaż w siedzibie Zamawiającego. Serwis fizyczny w siedzibie klienta (nie dopuszcza się wysyłki sprzętu kurierem) 2) Drukarka 3D (1 szt.) Specyfikacja: a) Technologia druku FDM b) Obszar roboczy 400 x 400 x400 [mm] c) Liczba głowic 1 d) Systemy operacyjne Windows, Linux e) Powierzchnia stołu szkło hartowane f) Obsługiwane formaty plików STL, OBJ, JPG g) Dostawa i montaż w siedzibie Zamawiającego 3) Skaner 3D (1 szt.) Specyfikacja: a) Wymiary skanu: wysokość 25cm, średnica 18cm b) Dokładność skanowania +/- 0.1mm c) Oprogramowanie obsługujące skaner d) Dostawa i montaż w siedzibie Zamawiającego 4) Drukarka małoformatowa A3 (1 szt.) Specyfikacja kopiarki: a) Druk kolorowy i monochromatyczny do 25 str./min. w formacie A4 b) Format A6 – SRA3 plus obsługa papieru banerowego c) Rozdzielczość kopiowania 600 x 600 dpi Specyfikacja drukarki: d) Rozdzielczość drukowania 1200 x 1200 dpi e) Język opisu strony: PCL, Postscript f) Systemy operacyjne: Windows 7, 10 g) Gramatura od 80 do 250 g/m2 h) Druk dwustronny i) Podajnik ADF Specyfikacja skanera: j) Rozdzielczość drukowania 600 x 600 dpi k) Prędkość skanowania w czerni i kolorze do 160 obrazów/min. l) Tryby skanowania: skanowanie do e-mail, skanowanie do SMB skanowanie do FTP, skanowanie sieciowe TWAIN m) Formaty plików: JPEG; TIFF; PDF; PDF/A; kompaktowy PDF; szyfrowany PDF; przeszukiwalny PDF; XPS; kompaktowy XPS; PPTX; przeszukiwalny DOCX/XLSX Specyfikacja ogólna: n) Komunikacja: USB, LAN 1000Mb/s, wi-fi/n o) Wydajność tonerów powyżej 25000 kartek p) Dostawa i montaż w siedzibie Zamawiającego 5) Gilotyna ze stolikiem (1 szt.) Specyfikacja: a) Wymiary urządzenia: 500x670x100mm b) Grubość cięcia: 4cm c) Tolerancja cięcia: 1mm d) Format A3 i mniejsze e) Wymienne noże f) Gilotyna musi występować w zestawie z oryginalnym stolikiem g) Dostawa i montaż w siedzibie Zamawiającego 6) Laminarka rolkowa (1 szt.) Specyfikacja: a) Laminator elektryczny, foliarka, do laminowania wydruków cyfrowych, offsetowych, sitodrukowych b) Laminowanie na gorąco jedno lub dwustronne c) Laminowanie folią z rolki bez podkładu 25-250 mikronów (średnica rolek do 9cm) d) Max szerokość laminowania 350mm e) Szybkość laminowania 0,65 m/min f) Max odstęp między rolkami 5mm g) Dostawa i montaż w siedzibie Zamawiającego 7) Bigówka, perforator, trymer do cięcia 3w1 (urządzenie elektryczne) (1 kpl.) Specyfikacja: a) Urządzenie do bigowania, perforowania lub cięcia (ulotki, wizytówki itp.) b) Zasilanie: AC220V / 50HZ c) Max szerokość papieru: 460mm d) Max grubość papieru: 400g e) Szerokości bigów: 1.0 / 1.2 / 1.5mm regulowane f) Dokładność: ± 0.1mm g) Dostawa i montaż w siedzibie Zamawiającego 8) Bindownica (1 kpl.) Specyfikacja: a) Ilość kartek dziurkowanych jednorazowo 26 b) Maks. grubość bindowanego dokumentu 510 kartek c) Rodzaj grzbietu plastikowy d) Wskaźnik wyboru grzbietu e) Pojemnik na ścinki f) Wyjmowane noże – możliwość oprawienia niestandardowych formatów mniejszych niż A4 g) Dwie odrębne dźwignie do dziurkowania i oprawiania h) Dostawa i montaż w siedzibie Zamawiającego 9) Bigówka (1 szt.) Specyfikacja: a) Szerokość bigowania 350 [mm] b) Grubość bigu 1,2 [mm] c) Gramatura papieru do 350[g/m2] d) Format do bigowania A3 i mniejsze e) Dostawa i montaż w siedzibie Zamawiającego 2. Zakupiony sprzęt zostanie wykorzystany do celów edukacyjnych, dla uczniów Zespołu Szkół nr 4 w Skierniewicach - uczestników projektu ,,Doświadczeni technicy”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Regionalny Programu Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020. 3. Celem projektu jest poprawa jakości procesu kształcenia w SZ nr 4 w Skierniewicach, prowadząca do zwiększenia szans uczniów na zatrudnienie, w szczególności poprzez rozwój kompetencji kluczowych i zawodowych dzięki wzbogaceniu zaplecza dydaktycznego i wdrożeniu innowacyjnych form kształcenia zawodowego opartych na nowoczesnych technologiach ICT jak również dostosowaniu kierunków kształcenia i szkolenia zawodowego do regionalnego rynku pracy. 4. Oferowany sprzęt powinien być wyposażony rozwiązania wpływające pozytywnie na środowisko: a) rozwiązania poprawiające wydajność pracy, b) automatyczne przejście w stan ograniczonego poboru energii, c) certyfikaty środowiskowe typu ENERGY STAR lub równoważne. 5. Oferowany sprzęt komputerowy powinien posiadać poszerzoną funkcjonalność w zakresie wykorzystania urządzenia: a) możliwość obsługi grafiki 3D, dołączenia urządzenia typu surface pen, obsługi przez jednostkę centralną minimum dwóch monitorów etc. b) cicha praca jednostki centralnej, c) rozwiązania, które wykrywają obciążenia procesora i optymalizują pracę jednostki. 6. W ramach ceny ofertowej dotyczącej realizacji zamówienia dostawca powinien uwzględnić wszelkie koszty dotyczące dostawy, montażu i instalacji w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, konfiguracji ustawień zgodnie z określoną funkcjonalnością i wymaganiami Zamawiającego oraz przeszkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi zainstalowanego sprzętu. 7. Oferowany sprzęt powinien być fabrycznie nowy, posiadać jakość i wyposażenie spełniające wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz odpowiadać wymaganiom Polskich Norm jak również nie być przedmiotem praw ani zobowiązań osób trzecich. 8. Oferowany sprzęt powinien spełniać kryteria innowacyjności (BAT) w zakresie oferowanej technologii IT. 9. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny na oferowany sprzęt zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy. 10. W przypadku, gdy w zakres zamówienia wchodzi sprzęt komputerowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt. 26 lit. a) ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004r. (Dz. U. z 2017r. poz. 1221 z późniejszymi zmianami). 11. W przypadku gdy w niniejszym postępowaniu użyto nazw własnych należy przyjąć, że są to nazwy przykładowe; Oferent ma możliwość zastosowania materiałów lub podzespołów o równoważnych parametrach technicznych tj. nie gorszych lub lepszych. 12. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający będzie wymagał (w formie wezwania do uzupełnienia oferty) od wykonawcy który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, przedstawienia opisu zaoferowanego przedmiotu zamówienia (specyfikacji technicznej), z którego jednoznacznie wynika, że zaoferowane wyroby spełniają wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry określone w niniejszej SIWZ. 13. Z uwagi na warunki realizacji Projetu ,,Doświadczeni technicy”, Zamawiający wymaga aby wartość do zapłaty (cena brutto) tytułem dostawy Drukarki małoformatowej A3 (nr 4 w zestawieniu tabelarycznym) nie była wyższa niż 7950,00 zł brutto. GWARANCJA – okres wskazany przez Wykonawcę w ofercie, minimum 24 miesięcy. SERWIS – szybkość reakcji serwisu zgodna z ilością godzin wskazaną w ofercie Wykonawcy, maksymalnie 24 godz. od zgłoszenia. W okresie gwarancji Oferent zobowiązuje się do zapewnienia nieodpłatnych czynności serwisowych tj. świadczenia usługi, wymiany wadliwych lub uszkodzonych nie z winy zamawiającego części lub podzespołów na wolne od wad. Zamawiającego będą obciążać jedynie koszty materiałów eksploatacyjnych i części nie podlegających gwarancji. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawiony został w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę – złożone zgodnie z wzorem przedstawionym jako Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje zamawiającemu Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - złożone zgodnie z wzorem przedstawionym jako Załącznik nr 5 do SIWZ (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu); 3. Opis zaoferowanego przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna), z którego jednoznacznie wynika, że zaoferowane wyroby spełniają wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry określone w niniejszej SIWZ. 4. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach