Przetargi.pl
Zakup sprzętu komputerowego do pracowni komputerowych w szkołach

Urząd Miejski w Wyrzysku ogłasza przetarg

  • Adres: 89-300 Wyrzysk, ul. Bydgoska 29
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2013-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Wyrzysku
    ul. Bydgoska 29 29
    89-300 Wyrzysk, woj. wielkopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyrzysk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu komputerowego do pracowni komputerowych w szkołach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów do szkolnych pracowni komputerowych, w tym: 1) komputery stacjonarne wraz z monitorami oraz z oprogramowaniem - 42 szt., 2) komputery przenośne (laptopy) wraz z oprogramowaniem - 38 szt., 3) drukarki laserowe - 3 szt. Szczegółowe opisy parametrów technicznych i wymagań zamawiającego, dotyczących przedmiotu zamówienia, zawarte są w Szczegółowej specyfikacji technicznej (SIWZ część III). 2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1) Wykorzystanie w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oraz znaków towarowych ma na celu wyłącznie zapewnienie kompatybilności zamawianego sprzętu ze sprzętem już posiadanym przez zamawiającego oraz zapewnienie właściwości i parametrów zamawianego sprzętu ze względu na specyfikę prowadzonej działalności gospodarczej i posiadany zintegrowany system informatyczny. Dopuszcza się złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w specyfikacji technicznej - odpowiednio dla każdego zadania. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek załączyć do oferty oświadczenie, że złożył ofertę równoważną, oraz, że zaproponowane zmiany spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Zgodnie z art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów technicznych sprzętu wymaganego przez zamawiającego z parametrami oferowanego sprzętu itp.) 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia zgodności zaoferowanego towaru z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego. Zamawiający może w tym celu wezwać pisemnie wybranego Wykonawcę, do dostarczenia sprzętu do siedziby Zamawiającego przy ul. Bydgoskiej 29 - celem przeprowadzenia prezentacji, niezbędnych testów i weryfikacji parametrów technicznych oferowanego urządzenia. W przypadku stwierdzenia rozbieżności (niezgodności - różnice odbiegające od wymaganych parametrów) skutkować to będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2) ustawy Pzp. 3) Dostarczone wyroby (nowe z uwzględnieniem aktualnych technologii, pierwszej kategorii, rok produkcji zgodny z rokiem realizacji dostawy) muszą spełniać wymagania jakościowe potwierdzone przez producenta w systemie pełnego zapewnienia jakości, stosowanego podczas projektowania, produkcji, badań i końcowej kontroli wyrobów. Dostawca/Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do każdego egzemplarza sprzętu kartę gwarancyjną oraz instrukcję użytkownika i obsługi w języku polskim. 4) Wykonawca w ramach zawartej umowy i oferowanego wynagrodzenia brutto zobowiązany będzie do dostarczenia sprzętu własnym transportem i na własny koszt do wskazanych szkół, rozładunku, wniesienia i ustawienia we wskazanych miejscach przez Zamawiającego. 5) Oferowany sprzęt komputerowy powinien posiadać: a) deklarację zgodności CE na oferowany produkt (dla komputerów stacjonarnych, monitorów, drukarek i komputerów przenośnych), b) certyfikat ISO 9001 dla producenta oferowanego sprzętu (dla komputerów stacjonarnych, monitorów i komputerów przenośnych), c) certyfikat ENERGY STAR 4.0 (dla komputerów stacjonarnych, monitorów i komputerów przenośnych) lub nowszy. 3. Warunki gwarancji i serwisu: 1) Dostawca odpowiada za wady prawne i fizyczne, ujawnione w dostarczonych wyrobach, ponosi z tego tytułu wszelkie zobowiązania. Jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli dostarczone wyroby: a) stanowią własność osoby trzeciej, albo jeżeli są obciążone prawem osoby trzeciej, b) maja wadę zmniejszającą ich wartość lub użyteczność wynikającą z ich przeznaczenia, nie mają właściwości wymaganych przez Zamawiającego, albo jeżeli dostarczono je w stanie niekompletnym. 2) O wadzie fizycznej lub prawnej przedmiotu umowy Zamawiający zawiadamia pisemnie Dostawcę/Wykonawcę w chwili ujawnienia w nich wad, w celu realizacji przysługujących z tego tytułu uprawnień, w terminie 7 dni od daty ujawnienia wady. 3) Dostawca/Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wad fizycznych i prawnych wyrobów lub do dostarczenia wyrobów wolnych od wad, jeżeli wady te ujawniają się w okresie gwarancji. 4) Jeżeli w trakcie wykonania swoich obowiązków wynikających z gwarancji Dostawca/Wykonawca dostarczył Zamawiającemu zamiast wyrobów wadliwych takie same wyroby nowe - wolne od wad, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili ich dostarczenia. Wymiany wyrobów Dostawca/Wykonawca dokona bez żadnej dopłaty nawet gdyby ceny na takie wyroby uległy zmianie. 5) Na wyroby (sprzęt) objęty niniejszym postępowaniem Dostawca/Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres minimum 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu przyjęcia-przekazania przez przedstawicieli Dostawcy/Wykonawcy i przedstawicieli Zamawiającego. 6) Dostawca/Wykonawca gwarantuje, że każdy egzemplarz dostarczonego wyrobu jest wolny od wad fizycznych, prawnych oraz posiada cechy zgodne z cechami określonymi w jego specyfikacji technicznej. Gwarancja nie ma zastosowania w przypadku, gdy wymiana ww. egzemplarza wyrobu (sprzętu) wynika: z niewłaściwego użytkowania, wywołanego przyczyną zewnętrzną, niewłaściwej obsługi w czasie użytkowania, z uszkodzeń wywołanych użyciem produktu, za które Dostawca/Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności. 7) Gwarancja jest wyłączną gwarancją udzielaną Zamawiającemu i zastępuje wszelkie inne gwarancje wyraźne i domniemane, a w szczególności domniemane gwarancje lub warunki przydatności handlowej lub przydatności do określonego celu. Dostawca/Wykonawca gwarantuje nieprzerwaną i wolną od błędów pracę dostarczonych wyrobów (sprzętu) w okresie trwania gwarancji. 8) Zamawiający jest upoważniony do samodzielnego demontażu i montażu informatycznych nośników danych pracujących w sprzęcie informatyki (dyski twarde) bez utraty gwarancji na cały sprzęt. Informatyczne nośniki danych pracujące w sprzęcie informatyki (dyski twarde) nie podlegają przekazaniu do naprawy (lub zwrotowi sprzętu), gdyż pozostają wyłączną własnością zamawiającego. 9) Służby techniczne Zamawiającego są upoważnione do otwarcia obudowy jednostki centralnej komputera celem wykonania konserwacji sprzętu lub ewentualnej jego diagnostyki, bez utraty gwarancji na cały sprzęt. 10) Zamawiający może wykorzystać uprawnienia z tytułu gwarancji za wady fizyczne i prawne wyrobów niezależnie od uprawnień wynikających z rękojmi. Utrata roszczeń z tytułu wad fizycznych i prawnych nie następuje mimo upływu terminu gwarancji, jeżeli Dostawca/Wykonawca wadę zataił. 11) W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad fizycznych w dostarczonych wyrobach Dostawca/wykonawca dokona naprawy (usunie wady) wyrobu (sprzętu) w miejscu jego eksploatacji (docelowo serwis realizowany na miejscu u zamawiającego, z podjęciem czynności naprawczych najpóźniej w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu usterki/ wady). Warunki szczególne: a)Dostawca/Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu przypadkowej utraty lub uszkodzenia wyrobu (sprzętu) w czasie od przyjęcia go do naprawy do czasu przekazania sprawnego użytkownikowi w miejscu ujawnienia wady, b)Dostawca/Wykonawca powiadomi Zamawiającego o nieprawidłowościach w użytkowaniu dostarczonych wyrobów (sprzętu) oraz utrudnieniach w ich usprawnieniu, jeśli takie występują ze strony użytkownika, c)Zamawiający może zgłaszać do Wykonawcy/Dostawcy nieprawidłowe działanie sprzętu (awarię) w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 16:00. Zgłoszenia wad, usterek, awarii i zleceń serwisowych będą przekazywane za pomocą faksu, telefonu lub poczty elektronicznej, d)Dostawca/Wykonawca potwierdzi przyjęcie zgłoszenia o awarii (e-mailem, faksem, pisemnie) - w dni robocze w godzinach pracy Wykonawcy w ciągu maksymalnie 2 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia awarii od Zamawiającego. e)Wykonawca/Dostawca jest zobowiązany przystąpić do usunięcia awarii sprzętu niezwłocznie jednak nie później niż dwa dni robocze od otrzymania informacji o awarii (zgłoszenia usterki), za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, f)termin wykonania skutecznej naprawy po otrzymaniu od Zamawiającego zgłoszenia awarii - wynosi maksymalnie 14 dni kalendarzowych, g)W przypadku gdy termin wykonania skutecznej naprawy przekroczy 3 dni robocze od zgłoszenia usterki (awarii) - Dostawca/Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu sprzęt zastępczy (na własny koszt) o parametrach nie gorszych niż sprzęt przyjęty do naprawy, h)Zamawiający może wyrazić zgodę na wykonanie naprawy poza siedzibą Zamawiającego, przy czym pod rygorem nieważności zgoda musi zostać wyrażona w formie pisemnej. W przypadku naprawy realizowanej poza siedzibą Zamawiającego, dyski twarde pozostają u Zamawiającego i nie podlegają przekazaniu. Koszty transportu lub inne związane z przewiezieniem przedmiotu reklamacji ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi również odpowiedzialność z tytułu przypadkowej utraty lub uszkodzenia sprzętu w czasie od przyjęcia go do naprawy do czasu przekazania sprawnego użytkownikowi w miejscu ujawnienia wady, i)za pisemną zgodą Zamawiającego naprawa może odbyć się również poprzez dostarczenie części zamiennych w miejsce instalacji urządzenia (transport uszkodzonych części i dostawa nowych odbywa się na koszt Wykonawcy), j)po trzeciej awarii sprzętu, Wykonawca/Dostawca zobowiązany jest wymienić sprzęt na nowy, k)okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw, l)okres gwarancji biegnie na nowo dla sprzętu (elementu) wymienionego, m)Monitor LCD podlega wymianie, jeżeli w całym obszarze matrycy występuje choć jedna wada typu 1, 2 lub 3 wg normy ISO 13406-2 (nie może wystąpić nawet jeden martwy subpiksel).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 3.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyrzysk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach