Przetargi.pl
Zakup sprzętu komputerowego dla Szkoły Podstawowej w Zdziechowie gmina Gniezno

Gmina Gniezno ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, Al. Reymonta
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 245 750 , fax. 614 245 751
  • Data zamieszczenia: 2019-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gniezno
    Al. Reymonta 42624
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 614 245 750, fax. 614 245 751
    REGON: 63125951900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadgminy.gniezno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu komputerowego dla Szkoły Podstawowej w Zdziechowie gmina Gniezno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu komputerowego oraz biurek i foteli dla uczniów Szkoły Podstawowej w Zdziechowie wraz z montażem, konfiguracją i uruchomieniem W załącznikach (zał. 1.1 – 1.2) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia określono ich parametry techniczne, charakterystykę, wymagania jakościowe. 2. Postępowanie zostało podzielone na 2 części: a) część 1 – meble: biurka i fotele do pracowni komputerowej, b) część 2 – sprzęt komputerowy 3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy. Dostarczone przedmioty muszą posiadać niezbędne atesty do użytkowania przez dzieci i młodzież w pomieszczeniach szkolnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, jednakże podane parametry i wymagania techniczne, określające przedmiot zamówienia, są warunkami minimalnymi, których spełnienia Zamawiający będzie żądał. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga udzielenia 4.1. dla pierwszej części zamówienia : meble -podstawowej 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia 4.2. dla drugiej części zamówienia: sprzęt komputerowy, - podstawowej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi; termin gwarancji i rękojmi rozpoczyna swój bieg z dniem podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. 5. Wykonawca dostarczy i dokona niezbędnego montażu, podłączenia, konfiguracji w terminie uzgodnionym z Zamawiającym – nie później niż w terminie 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 6. Biurka i fotele ( pierwsza część zamówienia) będące przedmiotem zamówienia – musza zostać dostarczone do Zamawiającego na adres: Szkoła Podstawowa w Zdziechowie 62-200 Gniezno w postaci kompletnie zmontowanej i ustawione w sali lekcyjnej wskazanej przez Dyrektora szkoły. Rozładunek, transport i montaż na wskazanym miejscu odbywa się na koszt Wykonawcy oraz przez niego zorganizowany. Sprzęt komputerowy ( druga część zamówienia) będące przedmiotem zamówienia – musi zostać dostarczone do Zamawiającego na adres: Szkoła Podstawowa w Zdziechowie 62-200 Gniezno w postaci kompletnie zmontowanej i uruchomionej w salach lekcyjnych wskazanych przez Dyrektora szkoły. Rozładunek, transport i montaż na wskazanym miejscu odbywa się na koszt Wykonawcy oraz przez niego zorganizowany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 1.1. dla pierwszej części zamówienia 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) 1.2. dla drugiej części zamówienia 2 500,00 zł ( słownie: dwa tysiące pięćset złotych) 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego Banku PKO BP z siedzibą w Gnieźnie: 45 1020 4115 0000 9002 0004 2333 z adnotacją „Zakup sprzętu komputerowego dla Szkoły Podstawowej w Zdziechowie gmina Gniezno cz 1 lub cz. 2” lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ustawy pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ustawy pzp. 9. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach