Przetargi.pl
Zakup sprzętu komputerowego dla potrzeb Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim i Sądu Rejonowego w Opocznie

Sąd Okręgowy ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Słowackiego 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6494101 do 03 , fax. 446 478 919
  • Data zamieszczenia: 2019-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy
    ul. Słowackiego 5
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 6494101 do 03, fax. 446 478 919
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow-tryb.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu komputerowego dla potrzeb Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim i Sądu Rejonowego w Opocznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim i Sądu Rejonowego w Opocznie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: 1) część 1: dostawa terminali komputerowych (135 szt.) dla Sądu Okręgowego w Piotrkowie Tryb. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, 2) część 2: dostawa komputerów (16 szt.) i monitorów (16 szt.) dla Sądu Rejonowego w Opocznie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2A do SIWZ, 3) część 3: dostawa licencji i sprzętu komputerowego dla Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim i Sądu Rejonowego w Opocznie (czytnik DVD/CD – 20 szt., dysk SSD – 44 szt., licencja Windows – 52 szt.) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2B do SIWZ. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty załączników nr: 2 i/lub 2A i/lub 2B uzupełnionych o wymagane informacje (odpowiednio dla danej części zamówienia). Zamawiający będzie wymagał wystawienia dwóch faktur. Oddzielnej faktury na towary dostarczone do Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim i na towary dostarczone do Sądu Rejonowego w Opocznie. 2. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony został we wzorze umowy ( załącznik nr 5 do SIWZ) – jednakowy dla wszystkich części zamówienia. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do wskazanych przez Zamawiającego miejsc tj.: Sąd Okręgowy w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Słowackiego 5, 97-300 Piotrków Tryb. oraz Sąd Rejonowy w Opocznie ul. Biernackiego 20, 26-300 Opoczno. 4. Odbioru przedmiotu zamówienia w poszczególnych sądach dokonają osoby wskazane w liście dystrybucyjnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : - 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) – dla części 1, - 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) – dla części 2, - 1 000,00 PLN ( słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) – dla części 3. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę tzn.: a) dokument potwierdzający dokonanie przelewu wniesienia wadium z zaznaczeniem, że wpłata dotyczy przedmiotowego postępowania; lub b) oryginał dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: • pieniądzu; • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, ze zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej winna ona zawierać następujące elementy: • oznaczenie Wykonawcy • wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ubezpieczenia, • wskazanie Gwaranta (banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego udzielającego gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, • nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, • wskazanie sumy gwarancyjnej, • określenie terminu ważności gwarancji, • zobowiązanie banku/towarzystwa ubezpieczeniowego do bezwarunkowego zapłacenia pełnej sumy wadium w przypadku, gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, którą należy zwrócić Gwarantowi, zaleca się, aby nie była trwale związane z ofertą. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Gospodarstwa Krajowego nr 94 1130 1017 0021 1001 3590 0004 z zaznaczeniem, którego postępowania ono dotyczy – wadium – przetarg – „Zakup sprzętu komputerowego dla potrzeb Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim i Sądu Rejonowego w Opocznie – część …”. 3.2. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3.3. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz, dopuszczonych przez Zamawiającego, należy załączyć w oryginale do oferty, w osobnej kopercie opisanej: Wadium – przetarg – „Zakup sprzętu komputerowego dla potrzeb Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim – część …”. 4. Termin wniesienia wadium. 4.1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4.2. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej decydować będzie data złożenia dokumentu gwarancyjnego w siedzibie Zamawiającego 5. Zwrot i utrata wadium. 5.1 Zwrot i utrata wadium następuje na zasadach określonych w ustawie Pzp. 6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium Wykonawca załącza do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dołączenia do oferty załączników nr: 2 i/lub 2A i/lub 2B uzupełnionych o wymagane informacje (odpowiednio dla danej części zamówienia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach