Przetargi.pl
ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO

Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-066 Bydgoszcz, Konarskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 525 835 422 , fax. 525 835 452
  • Data zamieszczenia: 2017-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
    Konarskiego 1-3
    85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 525 835 422, fax. 525 835 452
    REGON: 092356219
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego i wolnego od wad prawnych i fizycznych, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu poleasingowego, powystawowego itp., itd. 2)Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych rozwiązaniom opisanym w szczegółowych opisach przedmiotów zamówienia, przy zachowaniu parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim musi odpowiadać sprzęt, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. 3)Część I zamówienia obejmuje zakup: -Komputera stacjonarnego – 12 szt. -Pakietu biurowego – 5 szt. -Komputera typu AIO – 2 szt. -Drukarki laserowej sieciowej, dupleks – 1 szt. 4)Część II zamówienia obejmuje zakup: -Drukarki laserowej – 2 szt. -Notebooka – 3 szt. 5)Część III zamówienia obejmuje zakup: -Drukarki mobilnej – 1 szt. -Notebooka – 1 szt. -Skanera mobilnego – 1 szt. 6)Część IV zamówienia obejmuje zakup: -Drukarki laserowej model 1 – 1 szt. -Drukarki laserowej model 2 – 1 szt. 7)Część V zamówienia obejmuje zakup: -Komputera stacjonarnego - 4 szt. -Monitora – 4 szt. -UPS – 5 szt. 8)Część VI zamówienia obejmuje zakup: -Serwera sieciowego Supermicro SuperServer 2028R-C1RT4+ lub równoważny – 1 szt. -Serwera typu storage – 1 szt. -Urządzenia brzegowego klasy UTM: SOPHOS SG210 z serwisami rocznymi lub równoważny – 2 szt. -Oprogramowania bazodanowego MS SQL 2016 w wersji rządowej – 2 szt. 9)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Specyfikacje Techniczne stanowiące załączniki 1-6 do SIWZ oraz Zestawienie punktacji procesorów wg. testu Passmark Załącznik nr 8 do SIWZ: -Załącznik nr 1 dla Części I zamówienia -Załącznik nr 2 dla Części II zamówienia -Załącznik nr 3 dla Części III zamówienia -Załącznik nr 5 dla Części V zamówienia -Załącznik nr 6 dla Części VI zamówienia 10)Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz Specyfikacji Technicznej stanowi oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego dla zamówienia, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca złoży wraz z ofertą wypełniony Formularz Specyfikacji Technicznej odpowiadający numerem Części zamówienia, na którą składa ofertę (Załącznik nr 1, gdy Wykonawca składa Ofertę na Część I zamówienia, Załącznik nr 2, gdy Wykonawca składa Ofertę na Część II zamówienia, Załącznik nr 3, gdy Wykonawca składa Ofertę na Część III zamówienia, Załącznik nr 4, gdy Wykonawca składa Ofertę na Część IV zamówienia, Załącznik nr 5, gdy Wykonawca składa Ofertę na Część V zamówienia, Załącznik nr 6, gdy Wykonawca składa Ofertę na Część VI zamówienia) 11)Wskazania w dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia (Załączniki 1 - 6 do SIWZ) z nazwy zastosowanych urządzeń, znaków towarowych, patentów, materiałów, źródła lub szczególnego procesu lub ich pochodzenia, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę należy rozumieć jako spełnienie wymaganych parametrów technicznych, standardów jakościowych lub lepszych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych materiałów i urządzeń. W takim przypadku Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie akceptacji np. autora projektu, koszty opinii lub koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca. 12)Zamawiający zwraca uwagę na to, iż jeżeli Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, parametry techniczne urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nie oznacza to jednak, iż poprzez dopuszczenie równoważności Zamawiający jest zobowiązany zrezygnować ze swoich oczekiwań co do cech, które mają dla niego istotne znaczenie. 13)Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a)Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia oprogramowania na oryginalnych nośnikach wraz z certyfikatem autentyczności b)Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia ostemplowanych kart gwarancyjnych dla każdego elementu przedmiotu zamówienia. c)Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu na okres wskazany w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ lub w razie braku takiego zapisu na okres co najmniej 24 miesięcy lub więcej określonej w Ofercie, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo – jakościowego. d)W trakcie trwania gwarancji, Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń dotyczących błędnego działania sprzętu w dni robocze, w godzinach pracy Wykonawcy. Zgłoszenia błędnego działania przedmiotu umowy będą przekazywane telefonicznie oraz potwierdzone za pomocą faksu lub wiadomości e-mail. Potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia jest potwierdzenie doręczenia faksu lub wysłania wiadomości e-mail. e)W przypadku, gdy transport gwarancyjny realizowany jest w formie wysyłki kurierskiej lub pocztowej, jego forma musi umożliwiać Zamawiającemu stwierdzenie doręczenia sprzętu do Wykonawcy. f)Koszty transportu zgłoszonych do naprawy gwarancyjnej urządzeń do punktu serwisowego i z punktu serwisowego ponosi w całości Wykonawca. g)W przypadku odbioru osobistego uszkodzonego sprzętu, Wykonawca dokona odbioru w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zgłoszenia nieprawidłowości działania, w godzinach pracy Zamawiającego. h)Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia awarii w ciągu 72 roboczogodzin od momentu otrzymania uszkodzonego sprzętu. i)W przypadku stwierdzenia braku możliwości usunięcia awarii w określonym wyżej terminie, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu sprzęt zastępczy, o parametrach nie gorszych niż sprzęt uszkodzony. j)Okres trwania gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy. k)W przypadku, gdy Wykonawca nie wykona obowiązków wynikających z pkt. a-i, Zamawiający ma prawo zlecić dowolnej firmie naprawę sprzętu, a kosztami obciążyć Wykonawcę, jednocześnie zachowując prawo do kary umownej i odszkodowania oraz prawo do uprawnień wynikających z gwarancji. l)Nośniki zawierające dane, o ile nie są przedmiotem naprawy gwarancyjnej, zostaną usunięte ze sprzętu przed jego wysłaniem/przekazaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie, przed upływem terminu składania ofert, wadium na każdą Część na którą składana jest oferta oddzielnie, w wysokości: - po 500,00 zł., gdy oferta składana jest na Części od I do V (oddzielnie dla każdej Części) - 1.000,00 zł, gdy oferta składana jest na Część VI 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu, należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, w Banku PKO BP o numerze 05 1020 1462 0000 7502 0317 1139 z adnotacją określającą nazwę zadania na które jest wnoszone wadium „WADIUM Zakup sprzętu komputerowego” 4.Dowód wniesienia wadium. Zaleca się dołączyć do oferty potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 5.Potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy – należy dołączyć do oferty w formie oryginału. 6.Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach