Przetargi.pl
Zakup sprzętu IT na potrzeby rozbudowy i modernizacji systemów informatycznych stanowiących infrastrukturę informatyczną Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu wraz z instalacją serwerów typ A, serwera plików typ A oraz przełączników sieciowych typ A w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.

Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-043 Wrocław, Pl. Jana Pawła II
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 31 00 505, , fax. 71 355 28 49
  • Data zamieszczenia: 2020-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
    Pl. Jana Pawła II 2
    50-043 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 31 00 505, , fax. 71 355 28 49
    REGON: 27574800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu IT na potrzeby rozbudowy i modernizacji systemów informatycznych stanowiących infrastrukturę informatyczną Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu wraz z instalacją serwerów typ A, serwera plików typ A oraz przełączników sieciowych typ A w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu IT na potrzeby rozbudowy i modernizacji systemów informatycznych stanowiących infrastrukturę informatyczną Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu wraz z instalacją serwerów typ A, serwera plików typ A oraz przełączników sieciowych typ A w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, Serwery Typ A - 3 szt. ; Serwer plików typ A - 1 szt.; Przełącznik sieciowy typ A - 2 szt.; Zasilacz awaryjny typ A - 2 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48820000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz.310,836 i 1572). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 59 1090 2398 0000 0001 2075 3044. W pozostałych formach wadium należy złożyć w siedzibie zamawiającego Przy Pl. Jana Pawła II 2 we Wrocławiu w pok. 22. Wadium należy złożyć w zaklejonej kopercie opisanej „wadium przetargowe ZP 262-1/20". 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (Banku lub Instytucji Ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczenia gwarancją, 3) Kwotę gwarancji, 4) Termin ważności gwarancji, 5) Bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.3 PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach