Przetargi.pl
Zakup sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Mrągowie

Gmina Miasto Mrągowo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7413256 , fax. 089 7412874
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Mrągowo
    ul. Królewiecka 60A 60A
    11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7413256, fax. 089 7412874
    REGON: 51074342700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mragowo.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Mrągowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa: 1. Komputer stacjonarny, sztuk 9 - procesor: dwurdzeniowy, technologia wykonania 45 nm lub mniejsza, osiągający minimum 32 GIPS w SiSoft Sandra 2009 - test DhryStone ALU - zasilacz z wentylatorem 12cm i mocy minimum 400W - zintegrowana karta graficzna ze złączem DVI - wielkość pamięci RAM minimum 2 GB w konfiguracji dual channel - napęd optyczny: DVD-RW - system operacyjny: Microsoft Windows 7 Professional PL 32bit - dysk twardy jednotalerzowy minimum 500 GB - zintegrowana karta sieciowa minimum 1Gb/s - certyfikat CE - mysz optyczna USB z rolką przewijania oraz klawiatura USB (długość kabla klawiatury i myszy minimum 1,8 m) 2. Komputer stacjonarny, sztuk 1 - procesor: czterordzeniowy, technologia wykonania 45 nm lub mniejsza, osiągający minimum 58 GIPS w SiSoft Sandra 2009 - test DhryStone ALU - płyta gówna wyposażona w minimum jeden port IDE ATA oraz minimum jeden eSATA - zasilacz z wentylatorem 12cm i mocy minimum 400W - zintegrowana karta graficzna ze złączem DVI - wielkość pamięci RAM minimum 4 GB w konfiguracji dual channel - napęd optyczny: DVD-RW - system operacyjny: Microsoft Windows 7 Professional PL 64bit - dysk twardy minimum 1TB, maksymalnie dwutalerzowy, minimum 7200 prm - zintegrowana karta sieciowa minimum 1Gb/s - czytnik kart SD/SDHC 3,5 - certyfikat CE - mysz optyczna USB z rolką przewijania oraz klawiatura USB (długość kabla klawiatury i myszy minimum 1,8 m) 3. Monitor LCD, sztuk 5 - przekątna ekranu: 19 - natywna rozdzielczość matrycy: 1280x1024 - wbudowane głośniki - złącze DVI - jeśli monitor nie jest wyposażony w kabel DVI - dołączyć oddzielnie 4. Oprogramowanie Microsoft Office Small Business 2007 MOLP GOV, licencja sztuk 11 + 1 nośnik 5. Zasilacz UPS, sztuk 2 - minimalna moc pozorna 400 VA - minimalna moc rzeczywista 240 W - gniazda wyjściowe typu francuskiego (standardowe gniazda stosowane w Polsce) - port zabezpieczający RJ45 - komunikacja z komputerem poprzez USB 6. Switch, sztuk 3 - prędkość portów minimum 1Gb/s - ilość portów RJ-45 minimum 48 - minimum cztery porty SFP - przystosowany do montażu w szafie Rack 19 - gwarancja wieczysta 7. Notebook, sztuk 1 - procesor: dwurdzeniowy, technologia wykonania 45 nm lub mniejsza - przekątna ekranu minimum 15 - wielkość pamięci RAM minimum 3 GB - system operacyjny: Microsoft Windows 7 Professional PL 32bit lub 64bit przy pamięci RAM powyżej 3GB - pełnowymiarowa klawiatura z klawiaturą numeryczną 8. Oprogramowanie ArCADia IntelliCAD 2009 Premium PL, sztuk 3 9. Oprogramowanie NormaPRO - kolejne stanowisko, sztuk 3 10. Oprogramowanie UŻW 2 Geobid - pierwszy zakup 11. Oprogramowanie DZIERŻ Geobid - pierwszy zakup 12. Oprogramowanie MIENIE 2 - pierwszy zakup 13. Oprogramowanie SPRZEDAŻ - pierwszy zakup
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) 5. Oceny spełnienia tych warunków dokona komisja przetargowa powołana przez Zamawiającego, która na podstawie złożonych dokumentów w ofertach oceni Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty które należy złożyć: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2. Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy 3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 5. Sposób ustalenia ceny - kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mragowo.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach