Gmina Dziemiany ogłasza przetarg
- Adres: 83-425 Dziemiany, ul. 8 Marca
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 586 880 022 , fax. 586 880 128
- Data zamieszczenia: 2019-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dziemiany
ul. 8 Marca 3
83-425 Dziemiany, woj. pomorskie
tel. 586 880 022, fax. 586 880 128
REGON: 19167513200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dziemiany.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu ICT do przedszkoli na terenie Gminy Dziemiany - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu ICT do przedszkoli na terenie Gminy Dziemiany. 2. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z transportem sprzętu ICT, wniesienie, montaż, trwałe okablowanie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia. 3. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 4. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załączniki nr 1 do SIWZ. Wymieniony w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia sprzęt powinien być fabrycznie nowy, wyprodukowany najpóźniej w 2019 roku, nieużywany, nieregenerowany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). 5. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: a) Użyteczność dla osób o różnej sprawności, w tym dla osób niepełnosprawnych b) Elastyczność w użytkowaniu c) Proste i intuicyjne użytkowanie d) Czytelna informacja e) Tolerancja na błędy f) Wygodne użytkowanie bez wysiłku g) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania h) Percepcja równości. 6. Okres gwarancji wynosi minimum 24 miesiące. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje niniejszego warunku udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracowników oraz radnych Gminy Kosakowo – 2 edycja
Dodano: 2024-07-18 - Dostawa serwera plików NAS, komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, monitorów, akcesoriów komputerowych i oprogramowania biurowego
Dodano: 2024-05-31 - Dostawa sprzętu multimedialnego i informatycznego dla SP Banino
Dodano: 2024-05-20 - Dostawa sprzętu komputerowego, części i akcesoriów komputerowych
Dodano: 2024-04-09 - Dostawa sprzętu multimedialnego i informatycznego dla SP Banino
Dodano: 2024-03-25 - DOSTAWA KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH ORAZ DYSKÓW TWARDYCH HDD I SSD NA POTRZEBY AGENCJI
Dodano: 2023-11-09 - Dostawa zestawów komputerowych i akcesoriów komputerowych, skanera oraz dysków twardych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku
Dodano: 2023-10-26 - Dostawa sprzętu i oprogramowania dla Powiatu Sztumskiego w ramach konkursu grantowego "Cyfrowy Powiat"
Dodano: 2023-07-19 - Dostawa sprzętu IT dla grantu Cyfrowa Gmina realizowanego przez Gminę Kartuzy
Dodano: 2023-07-12 - Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu multimedialnego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń sieciowych z dodatkowym wyposażeniem dla AWFiS z podziałem na 7 części
Dodano: 2023-07-04